HURT

34 3 0
                                    

Di studio,

"Mana Sohyun ni? Kau sure kan dia tak buat benda yang bodoh kan? Aku takut la kaalu apa-apa jadi dekat dia."kata Saeron. Dari tadi mereka hanya duduk menunggu Sohyun balik. Nasib Ji Won ada meeting di luar Negara waktu ini, kalau tak habisla diorang. BTS pun suruh mereka tunggu Sohyun sebelum mereka balik tadi tetapi disebabkan mereka yakin Sohyun akan terus pulang ke studio.

"Annyeonghaseyo..."kata Sohyun dengan ceria sebaik sahaja melangkah masuk ke dalam studio.Yeon Soo dan Saeron terus meluru ke arahnya dan mencubitnya. Sohyun dengan pantas cuba melarikan diri dan dia berjaya dengan berlari ke tandas.

"Dah Sohyun keluar sekarang."arah Saeron. Sebaik sahaja Sohyun keluar, mereka terus kembali memukulnya. "Aku suruh kau balik before pukul 6 la kawan. Sekarang ni dah pukul 7 kau tahu. Kitorang punya la risau pasal kau sampai kitorang tak practice langsung tau."kata Yeon Soo.

"Hisy,sejam je pun. Ok sekarang ni jom kita practice. And lagi satu hari ni aku balik studio bawak satu conclusion. Dan conclusion itu ialah, 'Jong Hyun tak akan curang dengan aku dan Eun Hye tu hanyalah peminat fanatiknya. And lastly kalau Jong Hyun betul nak curang, mesti member CN BLUE yang lain marah kan...' so that's it."kata Sohyun dan Yeon Soo tergamam mendengar conclusion Sohyun. Saeron hanya tersenyum kelat.

"Okay so it's done. Let's practice. Buang je, masalah dalam kepala tu and just enjoy hari ini sebab JI Won tu outstation."kata Saeron dan mereka semua mula bersorak riang. Selepas mereka bersorak, mereka terus melakukan practice mereka.

CN BLUE Studio,

"Jong Hyun kau sure ke yang Sohyun ok dengan keputusan kau pasal ni? Aku kesian la dekat dia."kata Jung Shin. Diorang baru lepas practice dan semua mula berehat. Yong Hwa yang mendengarnya terdiam dan Min Hyuk hanya bermain dengan stick drumnya.

"Aku pun tak tahu la. Mesti dia marah aku punya tapi itu satu je jalan yang aku Nampak sekarang ni. Dah 6 hari dia tak call termasuk la hari ini. Aku tak tahu la. Aku tak ada kekuatan nak jawab panggilan dia." kata Jong Hyun. Member CN BLUE yang lain memandang Jong Hyun yang sedang memegang iPhone 6snya.

"Macam mana Eun Hye ada gambar tu? Gambar yang Saeron, Sohyun dan Yeon Soo dekat disco sekali dengan kita?"tanya Yong Hwa. Dia rasa sangat keliru dengan perkara yang berlaku dan mangsanya ialah mereka dan lebih teruk sekali Jong Hyun.

"Aku rasa dia ambik dari phone aku. Aku ada gambar tu dan aku ada save dalam gallery."kata Jong Hyun. Yang lain terus mengeluh. Dan secara tiba-tiba semua duduk tegak setelah mendengar bunyi mesej masuk ke dalam phone Jong Hyun.

'I already delete the picture and this picture is the prove. Remember you already promise with me that you will leave her so do it within 3 days. If you didn't do it I will not let their group to debut. Of course you didn't want this thing happen right? So do it within this 3 days.'
-Park Eun Hye -

"Within this 3 days. Will you do it?"tanya Yong Hwa. Semua mula menupukan perhatian pada Jong Hyun. Kelihatan Jong Hyun sedang cuba mencari jalan yang terbaik. Dia memandang lama gambar dia dan Sohyun. Rasa bersalah datang bertimpa-timpa di hati.

"Jelas bukan yang ini saja jalan yang boleh aku lakukan. So that she will not get hurt. She might be in pain but I'm the one that make this things happen so I have to take the punishments."kata Jong Hyun dan terus keluar dari studio. Min Hyuk, Yong Hwa dan Jung Shin memandang antara satu sama lain. Dalam banyak-banyak peminat, peminat macam Eun Hye itula yang paling semua artis takut.

"So I have face it on my own since itnis my fa."kata Jong Hyun sendirian dan terus berjalan-jalan di sekitar kawasan bangunan FNC ENTERTAINMENT.

P/s:
Sorry kalau chapter yang ni pendek...

Sweetness Of RelationshipWhere stories live. Discover now