MELON PREMIERE 2

28 4 2
                                    

My heart is beating, I can't say anything once again
All the words I prepared for today
Disappears in my memory
My heart is racing, you're passing me again
I can't say this is just a memory
And let you go
I'll be there for you my love

Myung Soo menyanyi sambil berjalan ke arah Saeron. Air mata Saeron mula menitis,satu demi satu. Sebaik sahaja lagu tersebut habis,semua senyap sunyi dan mereka rasakan waktu itu hanya untuk mereka berdua...di dunia mereka.

"Uljima..."kata Myung Soo perlahan tapi Inspirit tetap dengar. Jarinya lembut mengelap air mata di pipi Saeron menggunakan jarinya.

"Mianhae, i just crazy working until i didn't even care about you. I am very sorry. Mianhae,jeongmal mianhae."kata Saeron. Dia mula menangis kembali. Myung Soo tergelak dan terua tarik Saeron ke dalam pelukan dia.

"Gwenchana,your work. I understand about that. Im sorry too because i was hard on you before. Mianhae."kata Myung Soo. Tak lama dia melepaskan pelukan tersebut.

Perlahan-lahan dia melutut dihadapan Saeron. Saeron yang terkejut dengan pantas cuba menariknya berdiri. "What are you doing?!"tanya Saeron terkejut.

"Im taking you to a serious relationship. Will you be my Fiance?"tanya Myung Soo sambil tangannya ada sebuah kotak yang diisi dengan rantai.

Rantai berbuah berlian dan berbentuk hati dipandang Saeron lama. Sekali lagi air matanya menitis.

"I... I do."kata Saeron. Serentak itu kelopak bunga bermacam henis bunga jatuh di atas mereka. Dan stage mula terang dengan cahaya. Member Infinite yang lain mula masuk sambil menyanyikan lagu Man In Love.

Semua mula menari tarian Man In Love kecuali Myung Soo dan Saeron yang berada di tengah stage. Mereka berdua hanya enjoy menari di atas stage.

---- Bambam ----

"Christine,what are you doing here?"tanya Bambam. Akhirnya dia berjaya berjumpa dengan Christine. Christine di hadapannya begitu lain dengan yang dia kenal sebelum ini.

"Im just, check out my old or ex boyfriend. Tak sangka pula yang I akan jumpa you time you dating kan."kata Christine. Jus oren di atas meja diambil dan diminumnya sedikit demi sedikit.

"Go back home Christine. This is not your place."kata Bambam. Dia rasa sedikit terganggu dengan kata-kata Christine. Christine hanya tergelak kecil mendengar kata-kata Bambam.

"Going back? I won't until I get what I want."kata Christine lagi. Bambam dah mula gelisah.

"Just what are the things that you want?"tanya Bambam. Christine tersenyum dan perkara itu membuatkan Bambam bertambah nervous.

"Your relationship with that actress. End it. And I will go back hometown."kata Christine. Bambam tersentak dengan permintaan Christine.

"Are you crazy? It's my relationship and why the hell i have to end it?! Just because of you? To the hell with that!"kata Bambam.

"So I will crush your-so-not-girlfriend. If I didn't get you then she won't."kata Christine. Dia terus bangun dan ingin keluar dari restoran tersebut hinggala Bambam menarik tangannya.

"Don't you dare to touch her. If you lay even one finger on her,you are dead."kata Bambam. Mukanya serious hingga hati Christine sedikit takut.

"Before this,will you did this if there is a person want to touch me?"tanya Christine. Bambam sedikit tersentak dengan pertanyaan Christine. Perlahan-lahan tangannya dilepaskan.

"Its the past. I already forget it,why won't you forget it too and start a new life?"tanya Bambam. Soalan Christine ternyata tak mampu untuk dijawabnya. Soalannya bukannya KBAT tapi dia still tak boleh jawab.

"So it's not. Yeah,you never being a romantic person towards me. How stupid I am just to give my trust and my heart for you. Lastly you come to Korea,being a top idol and get a girlfriend WHILE I am trying to move on from everything you had done. Thanks."kata Christine dan terus melangkah pergi.

"Aish! What im going to do now? What i have to do? Just what the hell things going to happen!"jerit Bambam. Semua dalam restoran agak terkejut dengan kata-kata Bambam. And lastly he headed back to his dorm.

(A/n aisyahtul you are done here 😂 and sorry for the short chapter).

Sweetness Of RelationshipWhere stories live. Discover now