Dia terus peluk aku bila tangisan aku tak nak berhenti.
---- Bambam & Yeon Soo ----
"So tell me what happen."kata Yeon Soo. Dah habis drama tadi disebabkan Yeon Soo menangis tak nak berhenti, Bambam terus membelikan dia aiskrim. Sah! Berhenti nangis terus.
At last diorang berdua duduk di bangku yang disediakan di tepi. Selama berdrama tadi tak ada perasan ada kerusi dekat situ.
"Christine,my ex time dekat thailand. Well ex ke nak dipanggil sebab mmeang dah tak contact langsung time jadi trainee. Christine ni actually my brother fiance,tapi selepas seminggu macam tu... My brother died because of an accident. Well mati la senang cakap. Then disebabkan kami kembar seiras,Christine still nak akan saya. So yes that's when she become my girlfriend and my ex."kata Bambam.
"So dia datang ni nak suruh awak balik la? Ataupun dia marah sebab err sebab..." Yeon Soo tergagap nak teruskan kata-katanya. And then muka dia merah ,menahan malu.
"Because you are my girlfriends. Yes she come here just to make you and me part away. She can't accept than im didn't like her even once."kata Bambam and then dia stuck dekat aitu. Macam mengelamun la....
"Oppa,oppa!"panggil Yeon Soo. "Let me ask you this. Answer it honestly okay. Do you love her?"tanya Yeon Soo. Bambam pandang dia lama and then muka dia makin dekat dengan Yeon Soo.
'Chupp'... Akhirnya bibir Bambam dan Yeon Soo tersentuh. Lama,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10... Bambam berada di kedudukannya semula. Muka Yeon Soo merah macam tomato.
"Yah-..." "That's my answer. I didn't love or like anyone else except you, Ha Yeon Soo."kata Bambam. Muka dia pun merah tapi dia tutupnya dengan memandang ke arah kanan.
"But it's too much! Did you just forget that this is a public place? What are we gonna do if there is paparazzi?"kata Yeon Soo. Matanya mula meliar melihat keadaan sekeliling.
"I don't care if there are paparazzi or mamarazzi. What i care is you and me. Biarla kalau diorang nak post macam-macam, we will admit it."kata Bambam. Yeon Soo terdiam dan kepalanya mula menunduk.
"Yah- you didn't tired with all of this? I want to date you,openly. I want to let everyone know that you are mine. And I want you to be my...wife."kata Bambam. Dan dia terus pandang tempat lain. 'Ok sekarang muka dia lagi merah dari muka aku.'
"Err,oppa. Gwenchana? Okay drop the topic. What are you gonna do to Christine?"tanya Yeon Soo. Penat dah dia sekejap dia malu,sekejap Bambam malu. Alahai...
"I will talk to her. It's late,let me take you home."kata Bambam. Dia malas kalau nak bukak cerita pasal Christine. Tunggu masa sahaja untuk dia selesaikan semuanya dengan Christine dan kali ini dia akan menjadi tegas.
Mereka berdua berjalan sambil tangan Bambam memeluk tengkuk Yeon Soo dan Yeon Soo memeluk pinggang Bambam. Kenala terima kenyataan yang Yeon Soo ni pendek... 😂
"Take care,sleep tight."kata Bambam dan kemudiannya dia mencium dahi Yeon Soo di dalam kereta. Yeon Soo hanya mengangguk dan hanya wish good night pada Bambam. Walaupun dah beberapa tahun couple, still malu-malu taik kambing.
---- Sohyun ----
"I want to go out."kata aku dan terus keluar dari rumah tersebut. Kereta yang bersidai di garage aku pandang,lama untuk memilih yang mana senang di pandu.
YOU ARE READING
Sweetness Of Relationship
Fanfiction"So starting today, all three of you is a member of Bestie. All of you will work hard for your debut time. Remember if any of you cause ruckus outside all of you will get the punishment. Do you understand that simple rules?" kata Kim Ji Won selaku C...