Chapter 3

222 15 0
                                    

"Ναί γνώρισα!" της είπα

"Ααα πως τον λένε;" η ερώτηση που περίμενα να κάνει.

"Κάμερον. Έτσι τον λένε." Σχεδόν ανατρύχολισα.

"Τι; γνώρισες τον Κάμερον;" μα καλά τόσο ενθουσιασμός;

"Ναί! Γιατί τέτοια αντίδραση;"

"Να..είναι καλό παιδί πιστεύω...απλώς έχει κακές παρέες..να προσέχεις Μία..δεν θέλω να πληγωθείς." την αγαπώ τόσο πολύ αυτή την κοπέλα.

"Μην ανησυχείς..απλώς κάνουμε παρέα..θα προσέχω." Το εννοούσα.

Μετά από λίγο φτάσαμε στο πάρκο. Ήταν ένα απλό, μεγάλο πάρκο με μία καφετέρια δίπλα. Στην είσοδο αντικρίζουμε τα κορίτσια. Τις χαιρετάμε και πάμε στην καφετέρια.

"Τι λες να πάρω;" ρώτησα την Τέσσα.

"Χμμ είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει η παγωμένη σοκολάτα. Θες να δοκιμάσεις πρώτα από την δική μου να δεις αν σου αρέσει;"

"Ναί"

Αφού παραγγέλνει η Τέσσα μου δίνει να δοκιμάσω. Ήταν τέλεια! Χωρίς δεύτερη σκέψη παράγγειλα και εγώ. Αφού παραγγείλαμε όλες τις πήραμε στο χέρι και πήγαμε στο πάρκο. Υπήρχαν διάφορες παρέες αγοριών και κοριτσιών. Αλλά το μάτι μου έπεσε σε μία παρέα αγοριών. Από αυτούς ξεχώριζε ένας. Ο Κάμερον.

Τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου και μου χαμογέλασε. Ήταν τόσο υπέροχος που δεν άντεξα να μην του χαμογελάσω και εγώ..

Cameron's Pov

Την είδα..ήταν τόσο υπέροχη με το μαύρο το σκισμένο τζιν και στην άσπρη μπλούζα της. Της ταίριαζε πολύ. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου αρέσουν όταν τα κορίτσια βάζουν φούστες και τα λοιπά. Μου αρέσει το στυλ της. Όταν την είδα της χαμογέλασα. Το ίδιο έκανε και εκείνη. Ανάθεμα! Με τρελαίνει! Για κάποιον λόγο δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω της. Είναι τόσο ελκιστική. Ο Νας πέρασε το χέρι του από το πρόσωπο μου και αυτό με έβγαλε από τις σκέψεις μου.

"Γη καλεί Καμ!" μου είπε

"Εε; τι έγινε;" αχχ αυτό το κορίτσι.

"Φίλε έχεις πορώθεί ρε" τώρα το κατάλαβες;

"Ναί το ξέρω" δεν ήξερα τι άλλο να πώ

"Ωραία τουλάχιστον μην κοιτάς με το βαθύ βλέμμα της κότας." Άρχισε να γελάει σαν καθυστεριμένο και άρχισα να γελάω και εγώ. Ξαφνικά βλέπω τον Κάρτερ να κοιτάει την Μία.

"Ρε Ματ αυτή δεν είναι στο σχολείο μας;" είπε ο Κάρτερ.

Στο σχολείο μας; είναι στο σχολείο μας; τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί;

Best MistakeWhere stories live. Discover now