Chapter 17

146 16 0
                                    

Πήγαμε στο μπάνιο. Η Στεφ άνοιξε το ντουλάπι και έβγαλε μία κρέμα. Έβαλε λίγο στο χέρι της και την άληψε σε όλο μου το πρόσωπο. Το πρόσωπο μου είχε γίνει πορτοκαλί από την κρέμα. Είδα τον εαυτό μου στον καθρεύτη και άρχισα να γελάω. Η Στεφ γέλαγε μαζί μου και μου είπε να την αλήψω και εγώ. Καθήσαμε λίγο και μετά πλήναμε την μούρη μας. Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και το πρόσωπο μου ήταν απαλό και καθαρό. Μετά έφερε την ισιοτική. Μου τα έκανα ολόισια και μετά μου έκανε μπούκλες στις άκρες. Ήταν τόσο υπέροχα. Εκείνη ήθελε μόνο να της τα ισιώσω. Πήγαμε στο δωμάτιο της. Είχε αποφασίσει τι θα φορέσει. Μου είπε ότι θα φορέσω ένα από τα φορέματά της. Δοκίμασα πολλά. Ήταν υπέροχα αλλά δεν ήταν ωραία πάνω μου. Σκατά...να δω τι θα φορέσω. Έψαξα στη ντουλάπα της και για άλλα φορέματα. Δεν είχε άλλα. Πφφ υπέροχα. Το ανακήνωσα στην Στεφ. Ήρθε κοντά μου και έψαξε στην ντουλάπα. Βρήκε μία στενή κοντή μαύρη φούστα και μία κοντή αεράτη ελαφρός γαλάζια μπλούζα. Ήταν υπέροχα. Τα δοκίμασα και η Στεφ με κοίταζε με ανοιχτό το στόμα.

"ΈΤΣΙ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΎΩ ΛΈΞΗ" είπε φωνάζοντας σαν τρελή

"Έτσι και αλλιώς αυτά θα έβαζ!" είπα χαμογελώντας. Έβαλα τα ρούχα της και η Στεφ. Η ώρα ήταν 8:30; Ομγ πότε πέρασε η ώρα; Πήγαμε να βαφτούμε. Κάναμε smokey eye. Εγώ έβαλα ένα φουξια κραγιόν και η Στεφ κόκκινο. Ταίριαζε πολύ με το μαύρο φόρεμά της. Βάλαμε τακούνια μαύρα, πήρα το κινητό μου, η Στεφ ένα τσαντάκι για να βάλουμε τα κινητά μας και λεφτά. Πήγαμε στο κλαμπ. Ήταν γεμάτο. Όλοι χορεύανε με την παρέα του και άλλοι καθόντουσαν. Όμως και την τελευταία φορά. Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Μου έλειψε για την ακρίβεια. Βρήκαμε τα κορίτσια. Καθήσαμε μαζί τους και αρχίσαμε να πίνουμε. Αποφάσισα να πιω. Αλλά όχι απευθίας. Σιγά σιγά. Ο Κάμερον και η παρέα του δεν άργησε να εμφανηστεί. Μου χαμογελάει και πηγαίνει να κάτσει κάπου με την παρέα του. Εγώ και τα κορίτσια πήγαμε να χορέψουμε. Η ώρα περνούσε γρήγορα. Τα χειρότερα έκαναν την εμφάνησή τους. Η πατσαβούρα εμφανήστηκε. Κάθησε και ήπιε. Αρκετά μπορώ να πω. Χόρευε. Χορεύει ωραία αλλά...πολύυυυ...πάρα πολύυυ...ας την μαζέψει κάποιος παρακαλώ. Κατευθυνόταν προς την παρέα του. Αααααα δεν θα τα πάμε καλάα. Μιλάει με όλους και τραβάει τον Καμ. Αρχίζουν να χορεύουν και αυτή του τρύβεται. Ξαφνικά την βλέπω να τον φιλάει. Παθιασμένα. Εεε ως εδώ. Πλησιάζω τον Κάμερον τον τραβάω προς το μέρος μου και του δίνω ένα χαστούκι χωρίς να πω τίποτα και φεύγω. Βγαίνω έξω και πέρνω βαθιές ανάσες. Τουλάχιστον η Στεφ είναι καλά. Είναι με τον Νας. Ο Κάμερον βγήκε έξω.

"Μία..."

"Μην με πλησιάζεις!" του φώναξα

"Μία..σε παρακαλώ άκουσε με..."

"Τι να ακούσω Καμ;"

"Αυτά που έγιναν..."

"Είδα ακριβώς τι έγινε. Δεν χρειάζεται να μου πεις!" ήταν τόσο ήρεμος και αγχωμένος. Πήγα να φύγω αλλά με κράτησε.

"Είχες πει πως δεν θα με αφήσεις..." τα δάκρυα εμφανήστηκαν. Χαμήλωσε το κεφάλι του.

"Το υποσχέθηκες!" είχε μείνει σιωπηλός.

"Συγνώμη..." είπε χαμηλόφωνα.

"Για πιο από όλα Κάμερον;"

Έφυγα τρέχοντας. Τα πάντα γύρω μου ήταν θολά από τα δάκρυα. Δεν έβλεπα τίποτα...δεν ένιωθα τίποτα. Ήμουν κενή...τόσο άδια. Είχα χάσει τα πάντα. Χωρίς να το καταλάβω ήχοι ακουγώντουσαν και ο πόνος εξαφανήστηκε. Ζαλιζόμουν και έκλεισα τα μάτια μου. Βρισκόμουν στο δρόμο. Ξαπλωμένη. Κοντά στο αμέξι στο οποίο έπεσα. Το μπροστινό τζάμι είχε σπάσει. Τα γυαλιά μου προκάλεσαν γρατζουνιές. Αίματα έτρεχαν. Σκοτάδι επικρατούσε.

"ΜΊΑ!"

"Σε παρακαλώ αγάπη μου ξύπνα! Μην με αφήνεις!"

"Ασθενοφόρο!"

~~~~~~~~~

Αυτό ήταν για σήμερα.
Λίγο μικρό:(
Θα προσπαθήσω το επόμενο να είναι μεγαλύτερο ☆
Τι θα γίνει με την Μία;
Τι θα κάνει ο Κάμερον;
Θα μάθουμε στο επόμενο παρτ!

Best MistakeWhere stories live. Discover now