Chapter 6

170 19 0
                                    

Mia's Pov

"Στη θέση σου δεν θα πατούσα ποτέ ξανά το πόδι μου στο σχολείο μικρή "

"Μην ανησυχείς θα σε προσέχω.."
"Όσο είμαι εγώ εδώ, δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι."
Θυμήθηκα τα λόγια του Καμ. Έτρεχα σαν μανιακή στους διαδρόμους για να τον βρώ. Η Στεφ με ακολούθησε χωρίς να ξέρει που πηγαίνω. Δεν με ένοιαζε. Τον είδα..ήταν μαζί με τον Νας. Με είδε που έκλαιγα και τρόμαξε. Πριν καν προλάβει να μιλήσει τον αγκάλιασα. Με αγκάλιασε τόσο σφηχτά. Ένιωσα κάπως καλύτερα..ηρέμισα και επιτέλους μπορούσα να μιλήσω.

"Τι συμβαίνει;" με ρώτησε

"Έβαλαν ένα σημείωμα στο ντουλαπάκι μου.." η Στεφ κράταγε στα χέρια της το χαρτί και το έδωσε στον Καμ

"Ανάθεμα Κάρτερ!"

"Καμ δεν ξέρεις αν το έκανε αυτός!" είπε ο Νας προσπαθώντας να τον ηρεμίσει αλλά δεν πέτυχε τίποτα.

"Αυτός το έκανε Νας, αυτός βγήκε από την τάξη λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι κρατώντας ένα χαρτί στα χέρια του!" είχε δίκιο...

"Φίλε μην κάνεις καμία βλακεία! Θα μπλέξεις άσχημα!"

"Νας υποσχέθηκα στην Μία ότι θα την προσέχω και θα τυρήσω την υπόσχεση!" έφυγε..πήγε να βρει τον Κάρτερ. Έτρεξα πίσω του για να τον εμποδίσω.

"Καμ σε παρακαλώ μην κάνεις καμία βλακεία!" στάθηκα μπροστά του και τον κοίταξα στα μάτια.

"Μία...δεν θα κάτσω με σταυρομμένα τα χέρια.."

"Καμ..σε παρακαλώ..δεν θέλω να πάθεις κάτι."

"Δεν πάθω κάτι. Στο υπόσχομαι." είπε και φίλησε στο μέτωπο. Ανάθεμα..τον είδα να φεύγει ψάχνοντας τον Κάρτερ. Είναι τόσο ξεροκέφαλος. Δεν το πιστεύω ότι τα κάνει όλα αυτά για εμένα. Με κάνει να νιώθω διαφορετικά. Με κάνει χαρούμενη και να ξεχνάω τα πάντα. Ακόμα και τον φόβο. Ξεχνάω ότι έχει σχέση με τον Κάρτερ. Νιώθω ασφάλεια όταν βρίσκεται κοντά μου. Έψαξα να βρώ τον Νας. Πήγα στο ίδιο σημείο που τους άφησα. Ευτυχώς ήταν εκεί.

"Που είναι ο Καμ;" με ρώτησε

"Πήγε να βρει τον Κάρτερ, δεν με άκουσε."είχα βουρκώσει. Η Στεφ με αγκάλιασε για να ηρεμίσω.

"Μία, μην ανησυχείς. Δεν θα τον αφήσουμε να σου κάνει κακό. Ούτε τρύχα από τα μαλλιά σου δεν θα αγγίξει!" μου είπε ο Νας. Τους είχα εμπιστοσύνη.

"Πάω να βρώ τον Καμ. Δεν μπορεί να ελέγχει τον θυμό του. "

Νas's Pov

Έτρεξα και κατευθυνόμουν προς την αυλή. Ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν εκεί.
Έχω ήδη αργήσει. Ο Καμ θα τον έχει αρπάξει και θα τον έχει κάνει κομματάκια. Ως κολλητός του πρέπει να είμαι πάντα δίπλα του και τον στηρίζω. Είμαστε μαζί από μωρά. Οι μητέρες μας είναι κολλητές. Έφτασα στην αυλή. Ευτυχώς δεν είχε γίνει τίποτα ακόμα και μιλάγανε. Ο Καμ ήταν ήρεμος. Πως το'παθε;

"Σε παρακαλώ άστην ήσυχη!" του είπε

"Χαχαχα είσαι τρελός; Δεν πρόκειται να αφήσω τέτοια γκόμενα!"

"Καταρχάς μην την λες έτσι!"

"Θα την λέω όπως γουστάρω!"

Ο Καμ νευρίασε τόσο πολύ. Εκείνη την στιγμή είχε σχημάτισει το χέρι σε σχήμα μπουνιάς. Όοοοχι Κάμερον. Σήκωσε το χέρι του για να του χώσει μπουνιά στην μούρη. Και τι μούρη!

"Καμ ηρέμισε! Θα μπλέξεις" ευτυχώς τον εμπόδισα. Δεν θέλω να μπλέξει ξανά. Άλλη μία φορά να κάνει καμία βλακεία και θα τον αποβάλουν. Τον τράβιξα και τον πήρα μακρυά τον Κάρτερ. Πρέπει να ηρεμίσει.

"Κάρτερ. Άσε ήσυχη την Μία. Αν της κάνεις κάτι, δεν θα τα βάλεις μόνο με τον Κάμερον. Θα τα βάλεις με όλη την ομάδα!" δεν το περίμενε αυτό. Φάνηκε στο πρόσωπό του. Το κουδούνι χτύπησε. Πήρα τον Καμ και φύγαμε. Δεν ήθελα να του πω κάτι γιατί πρέπει να ηρεμίσει.

"Νας, σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου αδελφέ." είπε

"Έπρεπε. Σε ξέρω καλά. Το περίμενα ότι θα πήγαινες να του χώσεις μπουνιά."

"Χαχα. Μα άκουσες τι είπε για εκείνη; Δεν θέλω να την αποκαλούν έτσι."

"Το ξέρω. Τι έχουμε τώρα;"

"Δεν έχω ιδέα."

"Η Μία που είναι;"

"Λογικά στην τάξη με την Στεφ."

~~~~~~~~~

Γειά σααας =)
Από αύριο θα ανεβάζω 1 κεφάλαιο την ημέρα☆
Θα προσπαθήσω τα κεφάλαια να τα κάνω μεγάλα ♡
Θα ανεβάσω και 1 κεφάλαιο το βράδυ ;*

|Vote☆|

Best MistakeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora