Βλέπω τον Κάρτερ. Έμεινα έκπληκτη. Δεν τον περίμενα εδώ. Χαμογελάει και κοιτάζει την Στεφ και μετά εμένα.
"Μπορώ;"
Εγώ χαμογελάω και η Στεφ σηκώνεται και βγαίνει έξω. Ο Κάρτερ πλησιάζει και κάθεται στην καρέκλα δίπλα μου.
"Λοιπόν πώς είσαι;"
"Μια χαράα."
"Χαίρομαι. Ξέρω πως δεν το περίμενες να έρθω." είπε γελώντας
"Ναί δεν το περίμενα καθόλου."
"Χαχαχα. Κοίτα. Θέλω να νιώθεις άνετα μαζί μου. Θέλω να επανορθώσω για όλα όσα σου έχω κάνει. Να ξέρεις πως όποτε με χρειαστείς θα είμαι εδώ."
"Ευχαριστώ πολύ Κάρτερ, το ίδιο ισχύει και για εσένα."
Χαίρομαι που έχω καλές σχέσεις με τον Κάρτερ. Έμαθα πολλά για αυτόν. Είναι καλός τελικά. Έχει περάσει πολλά και πρέπει να ανοιχτεί. Μου έφτιαξε το κέφι. Ένιωσα καλύτερα. Ανακάλυψα πως πηγαίναμε μαζί νηπιαγωγείο. Είμασταν μαζί. Μπορώ να πω πως έκανα λάθος για αυτόν. Απλώς έπρεπε να τον γνωρίσω καλύτερα. Ο τρόπος που σκέφτεται για να αντιμετωπίσει κάποια πράγματα δεν είναι πάντα σωστός. Όπως ο τρόπος που ήθελα να εκδικηθεί τον Κάμερον. Βέβαια κατάλαβε το λάθος του και είμαστε όλοι χαρούμενοι.
"Ήμουν σε πολύ άσχημη κατάσταση;"
Πάγωσε με την ερώτηση μου.
"Θες την αλήθεια;"
"Ναί..."
"Ναί. Ήσουν σε πολύ άσχημη κατάσταση. Αλλά ξέρεις κάτι; Πάλεψες. Αυτό έχει σημασία. Πάλεψες και κέρδισες. Τους απέδειξες πως αξίζεις τα πάντα. Είσαι πολύ δυνατή και αυτό είναι που θαυμάζω πάνω σου."
Χαμογέλασα. Χαίρομαι που όλοι τους είναι δίπλα μου. Κατάλαβα ποιοι πραγματικά νοιάζονται.
"Κάρτερ...να σε ρωτήσω και κάτι άλλο;"
"Φυσικά ό,τι θες."
"Είναι άσχετο...αλλά καλύτερα να αλλάξουμε θέμα. Τι πιστεύεις για την αγάπη;"
Χτύπησε τις παλάμες του και αναστέναξε. Σκέφτηκε για λίγο και ξεκίνησε.
"Αγάπη...είναι ένα συναίσθημα το οποίο κανείς δεν μπορεί να αποφύγει. Αυτό το συναίσθημα σε αλλάζει, σε κάνει άλλο άνθρωπο. Ευτυχισμένο. Βέβαια πληγώνεσαι. Αλλά δεν γίνεται να μην πληγωθείς στη ζωή. Ζούμε για τον πόνο. Μας κάνει πιο δυνατούς. Με το να αγαπάς κάποιον μαθαίνεις πολλά. Είναι ο πιο ωραίος τρόπος μάθησης. Μαθαίνεις τι πάει να πει η λέξη "εμπιστοσύνη". Μαθαίνεις να επιβιώνεις με κάποιον και να συμβιβάζεσαι. Μαθαίνεις πως η φράση "όλοι είναι ίδιοι" δεν ισχύει. Ούτε το "όλες είναι ίδιες". Κανείς δεν είναι ίδιος. Απλώς έχουμε μάθει τα ίδια λόγια. Ο καθένας μπορεί να προσφέρει περισσότερα από κάποιον άλλον. Μπορεί να έχει 20 και να σου δώσει τα 10. Άλλος μπορεί να έχει 10 και σου δώσει 10. Επίσης δεν θα αποφασίσεις εσύ με ποιον θα μπλέξεις. Θα μπλέξεις με αυτόν που δεν θα περιμένεις. Με έναν άσχετο που είδες τυχαία στον δρόμο. Με έναν άγνωστο που ήρθε ξαφνικά στην ζωή σου και έγινε τα πάντα. "
Τα λόγια του με έβαλαν σε σκέψη.
"Και αν αυτός ο κάποιος είναι λάθος;"
"Από τα λάθη μαθαίνουμε έτσι και αλλιώς. Το σωστό δεν θα το βρεις με την πρώτη. Από τα λάθη σου θα μάθεις. Θα κάνεις πολλά λάθη. Σημασία έχει να βρεις το καλύτερο λάθος. Το λάθος που δεν θα μετανιώσεις ποτέ. Και αν σε πληγώσει κανείς δεν θα το δείξεις. Γιατί είσαι δυνατή. Επειδή πληγώθηκες δεν σημαίνει ότι έχεις καταστραφεί. Να το θυμάσε αυτό. Και εκδίκηση θα έρθει από μόνη της. "
Είχε δίκιο. Τα λόγια του με βοήθησαν πολύ. Μετά από λίγο έφυγε. Ήθελα να κάτσω μόνη μου να σκεφτώ. Πολλές σκέψεις. Η μία μετά την άλλη. Θυμόμουν το παρελθόν μου. Στιγμές που θα ήθελα να ζήσω ξανά και ξανά. Ώρες που θα ήθελα να σταματήσω. Να πάω πίσω στον χρόνο και να αλλάξω κάποιες επιλογές μου. Μου λείπουν οι καθημερινές μου συνήθειες. Μου λείπουν τα πάντα. Μπορεί να μην είμαι το πιο όμορφο πλάσμα που μπορεί να δει κανείς αλλά έχω αναμνήσεις. Δεν είναι αυτές τις οποίες όλοι μας θα θέλαμε να έχουμε. Αλλά για εμένα είναι οι καλύτερες που θα ήθελα να έχω. Λατρεύω το κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μου. Η ζωή είναι ό,τι καλύτερο. Αρκεί να χαμογελάς πάντα ό,τι και αν συμβεί. Η ζωή είναι μικρή και την χαλάμε με τα μεγαλύτερα χαμόγελα. Το χτύπημα της πόρτας με βγάζει από τις σκέψεις μου. Αναρωτιέμαι ποιος θα είναι.
"Ναί;" φώναξα
Η πόρτα ανοίγει ελάχιστα ίσα ίσα για να δω ποιος είναι.
"Μπορώ;"
~~~~~~~~
Είχα καιρό να ανεβάσω καινούργιο παρτ:(
Συγνώμη κορίτσια
Άρχισαν τα διαγωνίσματα :'(
Ελπίζω να ανεβάσω σύντομα και το επόμενο παρτ☆
Τα λέμεε ♡
YOU ARE READING
Best Mistake
FanfictionΗ Μία..ένα κορίτσι που δεν είναι σαν τις άλλες. Δεν της αρέσει να βγαίνει και τόσο πολύ. Μια μέρα συναντάει ένα αγόρι με το όνομα Cameron Dallas. Σιγά σιγά γνωρίζονται. Ερωτεύονται και δεν το παραδέχονται. Όμως υπάρχει και ένα πρόβλημα. Τι θα απογίν...