Mia's Pov
"Σε παρακαλώ Μία ξύπνα.."
Τον άκουγα. Ένιωθα το άγγιγμα του. Τα δάκρυα του έπεφταν στο χέρι μου. Προσπαθούσα να ανοίξω τα μάτια μου αλλά δεν μπορούσα. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Θέλω τόσο πολύ να τον δω ξανά. Να αντικρίσω τα καστανά του μάτια. Αλλά με άφησε. Με άφησε. Φιλήθηκε με την Τζο. Έψαξε να με βρει. Νομίζω με ακολούθησε.
"Μία...συγνώμη. Συγνώμη που σε άφησα. Η Τζο ήρθε και με φίλησε. Δεν το ήθελα εγώ. Σε ακολούθησα και όταν σε είδα στο δρόμο..κατέρευσα. Δεν μπορώ χωρίς εσένα. Σε παρακαλώ Μία ξύπνα...κάνε κάτι. Πιστεύω σε εσένα. Είσαι δυνατή μπορείς να κάνεις τα πάντα. Είμαι εδώ. Είμαι εδώ τώρα. Ήρθε και η μητέρα σου να σε δει. Αλλά ήταν κουρασμένη και της είπα να πάει σπίτι να ξεκουραστεί και πως θα την ειδοποιήσω όταν μάθω νέα σου. Είναι εδώ η Στεφ και ο Νας. Θα έρθει και ο Κάρτερ.. στεναχωρήθηκε όταν έμαθε για το ατύχημα. Η μητέρα σου θα έρθει το πρωί κατά τις 11. Πάντως να ξέρεις θα είμαι πάντα δίπλα σου. Πάντα θα είμαι εδώ."
Είπε και βγήκε έξω. Δεν τον ένιωθα κοντά μου πλέον. Θέλω τόσο πολύ να κουνηθώ. Να σηκωθώ. Να τους αγκαλιάσω όλους. Μου λείπουν. Όλοι τους. Θέλω να κλάψω. Μα δεν μπορώ. Τι έχω; Θα γίνω καλά; Έχω κάτι σοβαρό; Τι συμβαίνει; Θέλω να μάθω. Ακούω την πόρτα να ανοίγει. Νιώθω κάποιος να με ακουμπάει και να μου χαϊδεύει συμπενετικά το χέρι. Είναι η Στεφ. Πάντα έτσι έκανε όταν ήξερε πως ήμουν χάλια. Έκλαιγε. Όχι Στεφ σε παρακαλώ...μην μου το κάνεις αυτό..
"Μία..όσο άσχημα και να είναι τα πράγματα μην τα βάλεις κάτω. Δείξτους ότι αξίζεις τα πάντα. Πως αξίζει να μείνεις. Δείξτους το νόημα της ζωής. Δείξτους την δύναμή σου. Πως αντέχεις τα πάντα. Πως δεν θα κάτσεις και θα περιμένεις το τέλος. Διώξε τους φόβους σου. Πρέπει να παλέψεις. Πρέπει να σταθείς δυνατή. Μην ακούς αυτούς που λένε ότι δεν θα τα καταφέρεις. Άστους να λένε. Αυτή θα βγουν έξω. Δεν τα έβαλες ποτέ κάτω. Πάλευες πάντα για κάτι καλύτερο. Με έμαθες να είμαι δυνατή. Και αν εσύ δεν θυμάσαι, θα είμαι εγώ εδώ να στο θυμίζω πάντα. Θυμάσαι όταν έκλαιγα και ήρθες και με αγκάλιασες σφηχτά και μου είπες πως θα το ξεπεράσω; Εεε λοιπόν αυτό θα κάνω και εγώ εσένα. Θα σε προστατεύω από κάθε κακό που πάει να σε βλάψει. Σαν αδελφή σου. Εγώ θα είμαι εδώ. Θα είμαι πάντα εδώ."
Την αγαπώ. Την αγαπώ τόσο πολύ. Πόσο θα ήθελα να την αγκάλιαζα. Με αγκάλιασε σφηχτά. Μακάρυ να μπορούσα να την αγκαλιάσω και εγώ. Με φίλησε στο μέτωπο και έφυγε. Έμεινα μόνη. Έπρεπε να ηρεμίσω και να προσπαθήσω να κουνηθώ.
YOU ARE READING
Best Mistake
FanfictionΗ Μία..ένα κορίτσι που δεν είναι σαν τις άλλες. Δεν της αρέσει να βγαίνει και τόσο πολύ. Μια μέρα συναντάει ένα αγόρι με το όνομα Cameron Dallas. Σιγά σιγά γνωρίζονται. Ερωτεύονται και δεν το παραδέχονται. Όμως υπάρχει και ένα πρόβλημα. Τι θα απογίν...