❌FLASSBACK❌
Mia's Pov
Ετοιμαζόμουν για το πάρτυ. Πολλά άτομα θα πήγαιναν και έτσι αποφάσισα να πάω και εγώ. Ίσιωσα τα μαλλιά μου, έβαλα ένα τζιν σορτσάκι, μία μαύρη στενή μπλούζα και τα αθλητικά adidas. Δεν ήθελα να βάλω φόρεμα γιατί ήμουν σίγουρη ότι όλα τα κορίτσια θα έβαζαν. Μου αρέσει να είμαι διαφορετική. Ήρθε η Στεφ να με πάρει και πήγαμε στο πάρτυ. Όλοι τους χόρευαν. Πήγα στην παρέα μου. Όλοι τους πίνανε. Δεν καταλαβαίνω γιατί τους αρέσει τόσο πολύ. Η Στεφ ήπιε ένα ποτήρι.
"Θες να δοκιμάσεις;" με ρωτάει. Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου και αυτή δείχνει κατανόηση. Πάντα με καταλαβαίνει. Πήγαμε να χορέψουμε. Είχε υπέροχα και ξεσηκωτικά τραγούδια. Ήταν σαν να σε ανάγκαζαν να χορέψεις. Χορεύαμε χωρίς σταματημό. Μετά από ώρα δεν ένιωθα τα πόδια μου. Πήγα και κάθησα σε έναν καναπέ για να ξεκουραστώ. Κοιτούσα τους άλλους που χόρευαν. Παρατηρώ ένα αγόρι που με κοίταζε. Ήταν ελκιστικός. Καστανά μαλλιά με γαλαζοπράσινα μάτια. Ήταν στην ηλικία μου. Με πλησιάζει και κάθεται δίπλα μου.
"Τι κάνεις εσύ εδώ μόνη σου;"
"Χαχ κουράστηκα λίγο και σκέφτηκα να κάτσω. Η παρέα μου ακόμα χορεύει."
"Χμμ..μάλιστα. Μα που πήγαν οι τρόποι μου; Είμαι ο Λουκ.' είπε και μου έδωσε το χέρι του.
"Μια. Χάρηκα."
"Και εγώ."
Εντοπίζω την Τέσσα. Έρχεται προς το μέρος μου.
"Μία έλα να χορέψεις!. Γειά σου Λουκ."
Τον ξέρει;"Γειά σου Τέσσα."
"Βλέπω γνώρισες την φίλη μας την Μία!"
"Εεε βέβαια."
Μετά από λίγο πήγαμε να πάρουμε κάτι να πιούμε. Όχι εγώ. Απλώς τους ακολούθησα. Ο Λουκ με κοίταξε.
"Μία θες να δοκιμάσεις;"
"Εεε..."
"Δεν πίνει Λουκ." με διέκοψε η Στεφ
"Πιες Μία. Μην φοβάσαι δεν θα πάθεις τίποτα!" είπε ο Λουκ.
Δεν ήξερα τι να κάνω. Φοβόμουν μήπως πάθω κάτι. Δεν είχα ξαναπιεί. Δεν θέλω να αρχίσω να πίνω από τώρα. Αλλά ήθελα να δοκιμάσω. Ήθελα να δοκιμάσω την γεύση.
"Μία μην φοβάσαι. Κοίτα τους άλλους! Είναι μια χαρά!"
"Εντάξει.." είπα.
YOU ARE READING
Best Mistake
FanfictionΗ Μία..ένα κορίτσι που δεν είναι σαν τις άλλες. Δεν της αρέσει να βγαίνει και τόσο πολύ. Μια μέρα συναντάει ένα αγόρι με το όνομα Cameron Dallas. Σιγά σιγά γνωρίζονται. Ερωτεύονται και δεν το παραδέχονται. Όμως υπάρχει και ένα πρόβλημα. Τι θα απογίν...