Κεφάλαιο 29

12 0 0
                                    

Κοίταξα κάτω ακολουθώντας κάθε του βήμα. Ήμουν χαρούμενη αλλά ταυτόχρονα ένιωθα πως κάθε κίνηση ήταν λάθος. Λάθος κινήσεις τις οποίες θα ήθελα να τις κάνω συνέχεια, ειδικά όσο αφορά αυτόν. Υπήρχε σιωπή ανάμεσά μας αλλά η κάθε κίνηση έλεγε πολλά.

"Φτάσαμε"

Είπε και τρόμαξα. Σήκωσα το κεφάλι μου και τα μάτια μου γούρλωσαν. Δεν πίστευα πως θα με έφερνε από εκεί που ξέκινησαν όλα. Το πάρκο στο οποίο με πήγε για πρώτη φορά. Το πρόσωπό μου φωτήστικε και χαμογέλασε με την αντίδραση μου. Μετά από όλα αυτά που είχαν συμβεί ποτέ μα ποτέ δεν φαντάστηκα ότι θα θυμόταν. Έστω μια τόσο δα μικρή ανάμνηση σημαίνει τόσα πολλά. Όσο πιο ασήμαντη φαίνεται στα μάτια καποιου άλλου, τόσο πιο σημαντική ειναι στα δικά μου μάτια. Τον κοίταξα και μου φαινόταν σκεπτικός. Το βλέμμα του είχε βάθος και οδηγούσε στο κενό σαν να τον κυριαρχούσαν πολλά συναισθήματα μαζί.

"Μία..μην ξαναμιλήσεις με τον Aaron."

"Γιατί;"

"Γιατί ανησυχώ για εσένα."

"Μα Καμερον..δεν υπάρχει λόγος. Το θέμα αυτό έχει λήξει."

"Φυσικά και υπάρχει Μία! Είδες τι έκανε; Σου έστειλε για να μιλήσετε και εσύ πήγες και ιδού το αποτέλεσμα!"

"Τι;..που το ξέρεις;"

"Απλά το ξέρω.."

"ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ!"

"Μία..."

"ΔΙΆΒΑΣΕΣ ΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΆ ΜΟΥ!"

"Μία..άφησε με να σου εξηγήσω.."

"Δεν υπάρχει εξήγηση για αυτό το πράγμα! Απλά μην με ξανα ενοχλήσεις. Είναι καλύτερο και για τους δύο μας."

"ΟΧΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ! ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΊΖΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ! ΜΕ ΡΏΤΗΣΕΣ ΠΟΤΈ ΠΩΣ ΝΙΏΘΩ ΕΓΏ ΓΙΑ ΕΣΈΝΑ; ΑΛΛΆ ΟΟΧΙ Η ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΊΖΕΙ ΓΙΑ ΌΛΑ!"

"ΕΊΣΑΙ ΑΠΊΣΤΕΥΤΟΣ! ΦΕΎΓΩ! ΑΡΚΕΤΆ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΣ!"

"ΕΓΏ; ΕΣΎ ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ ΔΗΛΑΔΉ; ΈΡΙΞΕΣ ΜΑΎΡΗ ΠΈΤΡΑ ΠΊΣΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΈΦΥΓΕΣ ΑΠΛΆ! ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ ΑΓΑΠΆΩ ΚΆΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΉ ΦΕΎΓΕΙ!"

"Είσαι τόσο γελοίος για να νομίζεις οτι θα σε λυπηθώ..Εσύ ήσουν αυτός που με άφησε για κάποια άλλη ενώ φοβόσουν πως εγώ θα το έκανα!"

"Ναι γιατί ήξερα πως δεν σου αξίζω. Γιατί ποτέ δεν παραδέχτηκα στον εαυτό μου πόσο τρελός είμαι για εσένα.."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Best MistakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin