Mia's Pov
Κάποιος είχε μπει στο facebook μου. Κάθε φορά που μπαίνει κάποιος που έρχεται μήνυμα στο κινητό και μπορώ να δω ποιος ήταν. Είχε μπει από υπολογιστή. Λογικά θα ήταν η μητέρα μου. Μπαίνει για να στέλνει ζωές στον εαυτό της σε διάφορα παιχνίδια. Μίλησα με τον Aaron. Αυτός με πλήγωσε. (ο Μάνθος:( το είχε πει μία και μου άρεσε πολύ :') ). Θέλει να μιλήσουμε και απορώ τι θέλει να μου πει. Πάντως δεν πρόκειτε να τα ξαναβρώ μαζί του. Ποτέ. Η Στεφ είπε στα κορίτσια να περάσουν από εδώ έτσι ώστε να ετοιμαστούμε όλες μαζί. Δεν άργησαν καθόλου. Όπως και οι χαζομάρες μας. Είπα σε όλες για τον Κάμερον. Ήθελα από όλες τους τις συμβουλές τους. Μου είπαν να του δείξω τι έχασε. Και αυτό θα κάνω. Θα μέναμε όλες μαζί στην Στεφ. Αυτό θα με κάνει να ξεχαστώ λίγο. Αλλά και πάλι μου έλειπε. Πώς μπόρεσε να υπάρξει τέτοια υποκρισία από αυτό το άτομο; Που έπαιξε ξύλο για εμένα; Που κατέστρεψε τον εαυτό του για εμένα; Που προσπάθησε να αλλάξει για εμένα; Πώς; Τα κορίτσια με βγάλανε από τις σκέψεις μου. Αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε. Ήταν όλες υπέροχες. Θα ήθελα πολύ να ήμουν σαν αυτές. Μπήκαμε όλες στο αμάξη της Τέσσας για να πάμε στο πάρτυ. Πιστέψτε με, η διαδρομή δεν ήταν καθόλου ήρεμη. Η μουσική του αυτοκινήτου ακουγόταν πολύ δυνατά. Τα παράθυρα ήταν ανοιχτά. Η Στεφ έβγαζε έξω το κεφάλι της και ούρλιαζε σαν τρελή, η Μαίρη χοροπηδούσε στο κάθησμα και εγώ τραγουδούσα δυνατά τα τραγούδια και χτυπούσα παλαμάκια. Γενικότερα είμασταν μια χαρούμενη ατμόσφαιρα. Μετά από λίγο φτάσαμε και μπήκαμε μέσα στο κλαμπ. Ήταν γεμάτο. Άλλοι χόρευαν και άλλοι καθόντουσαν. Πήγαμε όλες μας να πάρουμε κάτι να πιουμε. Μιλάγαμε και κοίταζα τον κόσμο μπας και δω κανέναν γνωστό. Τα μάτια του έλαμπαν από μακρυά και έπεσαν πάνω στα δικά μου και κλειδώθηκαν. Σταμάτησα να τον κοιτάω και συνέχισα την συζήτηση με τα κορίτσια. Η βραδυά ήταν υπέροχη. Η Στεφ βρήκε το αγόρι των ονείρων της. Χορεύουν μαζί και μπορώ να πω πως ταιριάζουν. Είναι αγκαλιά, μιλάνε και γελάνε. Είναι από το σχολείο μας. Εγώ και τα κορίτσια χορεύαμε μαζί και η ώρα περνούσε γρήγορα. Ήταν 2. Είπα στα κορίτσια ότι βγαίνω έξω για λίγο και αυτές έγνεψαν καταφατικά λέγοντας μου ότι θα βρισκόντουσαν εκεί που καθόμασταν πριν. Βγαίνω έξω και κοιτάζω το απέραντο. Ήταν όλα ήρεμα και επικρατούσε σιωπή.
"Στον καιρό της σιωπής. Σ'αγαπάω. Παντού να το πεις."
Τα λόγια του Κάμερον έτρεχαν στο μυαλό μου και ηχούσαν στα αυτιά μου σαν να τον άκουγα να μου τα λέει. Ενιωσα ένα χέρι να μου κρατάει τον ώμο. Πετάχτηκα από τον φόβο μου και τον αντίκρισα.
Μ:"Aaron;"
"Τι θες από εμένα;"
Α:"Θέλω να μιλήσουμε."
Μ:"Δεν έχουμε να πούμε τίποτα."
Α:"Θα μιλήσουμε θες δεν θες!"Ήταν θυμωμένος. Με άρπαξε από το χέρι με δύναμη. Αντιστάθηκα στο κράτημά του και αυτός με χαστούκισε. Από την οργή μου τον κλώτσισα στο γόνατο με δύναμη και ούρλιαξε. Με έσπρωξε με δύναμη κάτω και έρχεται από πάνω μου. Την πάτησα. Μια μορφή εμφανίζεται από πίσω του και τον αρπάζει από τον λαιμό ρίχνωντάς τον κάτω και του έδινε μπουνιές ασταμάτητα. Ήταν ο Κάμερον. Τον τράβαγα για να φύγει από πάνω και τα κατάφερα με μεγάλη δυσκολία. Τα κορίτσια δεν άργησαν να εμφανηστούν και μας γέμησαν με ερωτήσεις. Τους τα είπαμε όλα και μπήκαν μέσα. Εγώ και ο Κάμερον μείναμε έξω.
Μ:"Σε ευχαριστώ. Πολύ."
Κ:"Σου είχα υποσχεθεί πως θα είμαι πάντα δίπλα σου και θα σε προσέχω. Το ότι δεν είμαστε μαζί δεν πάει να πει ότι χαλάει και η υπόσχεση Μία."
"Μπορεί να είμαστε ζευγάρι, αλλά θέλω να είμαστε φίλοι. Σε θέλω στη ζωή μου."
Μ:"Ναί. Θα είμαστε φίλοι."Δεν έχω λόγια. Αυτός μου αγάπησα με θέλει στη ζωή του..σαν φίλη. Τον αγκάλιασα και μπήκα μέσα να βρω τα κορίτσια. Ένιωθα άσχημα. Αλλά δεν ήθελα να χαλάσω την βραδυά. Φύγαμε κατά τις 4 . Πήγαμε σπίτι της Στεφ. Βάλαμε τις πιτζάμες μας και καθήσαμε στα κρεβάτια μας και ξεκινήσαμε την συζήτηση.
Μαίρη:"Μία τι έγινε με τον Κάμερον;"
Σ:"ΌΠΑ ΈΓΙΝΕ ΚΆΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΆΜΕΡΟΝ;"
Τ:"Εσύ ήσουν μέσα με το αγόρι των ονείρων σου. Ο Aaron ήθελε να της μιλήσει...(μπλα μπλα μπλα)
Σ:"Δεν το πιστεύωω! Τι χάνωωω!"
Τ:"Λοιπόν, τι σου είπε ο Κάμερον;"
Μ:"Μου είπε ότι επειδή δεν είμαστε μαζί δεν σημαίνει ότι δεν θα με προσέχει και ότι δεν θα είναι πάντα δίπλα μου."
Μρ:"Αυτό είναι κάααπως καλό."
Μ:"Επίσης είπε ότι με θέλει στη ζωή του. Σαν φίλη.."
Μρ:"ΑΑΑΑ ΔΗΛΑΔΉ ΤΟΝ ΧΑΛΆΕΙ ΝΑ ΣΕ ΈΧΕΙ ΚΟΠΈΛΑ ΤΟΥ;"Είπε και σηκώθηκε από την θέση της φωνάζοντας.
Σ:"Κάτσε κάτω εσύ ρε μάγκα! Θα του δείξει η Μία τι έχασε."
[.....]
Ξυπνήσα νωρίς το πρωί. Κοίταξα τα κορίτσια. Ακόμα κοιμόντουσαν, δεν ήθελα να τις ξυπνήσω. Πήγα στο μπάνιο έκανα ένα γρήγορο ντουζ και μετά πήγα στην κουζίνα για να φτιάξω πρωινό για όλες μας. Γάλα με δημιτριακά. Ό,τι καλύτερο. Πήγα να ξυπνήσω τις γουρούνες..που προφανώς δεν ξύπναγαν με τίποτα. Αφού καθόμουν σαν την ηλίθια και τις σκούνταγα και τις φώναζα αρκετή ώρα, κατάφερα να τις ξυπνήσω. Κατεβήκαμε όλες μαζί και φάγαμε. Ανοίγω το κινητό μου και βλέπω πως μου είχε στείλει μήνυμα ο Κάρτερ.
Κ:"τι έγινε με τον Καμ σήμερα;"
Μ:"είναι μεγάλη ιστορία θα σου πω από κοντά."
Κ:"οκ τα λέμε στο σχολείο."Τώρα αυτός από που το έμαθε;
~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Best Mistake
FanfictionΗ Μία..ένα κορίτσι που δεν είναι σαν τις άλλες. Δεν της αρέσει να βγαίνει και τόσο πολύ. Μια μέρα συναντάει ένα αγόρι με το όνομα Cameron Dallas. Σιγά σιγά γνωρίζονται. Ερωτεύονται και δεν το παραδέχονται. Όμως υπάρχει και ένα πρόβλημα. Τι θα απογίν...