Yara: Hallo mijn lieve kindertjes. Klaar voor de vragen?
Claire: Hallooooooo En altijd.
Yara: Oké, dan beginnen we met jou Claire:
Claire:
1. Wat ging er door je heen toen je erachter kwam dat Dave niet vreemd ging en in kerkers zat:
Claire: Nou ik was echt zo van WAAAAAAT?!?!? En toen werd ik heel boos op Zwarthaar, en op mezelf. Want ik had kunnen weten dat hij Camilla nooit zou zoenen.
2. Waarom ben je zo GEWELDIG
Claire: Tja... het is een gave
Dave: het zou heel aardig van je zijn als je zou zeggen dat ik ook geweldig ben.
Claire: Dus jij denk zomaar dat je even iets kan zeggen terwijl het vragen voor míj zijn?
Dave: ...
3. Hoe ging de bevalling en hoe voelde je je toen je je baby zag?
Claire: De bevalling ging wel prima, maar toen ik de baby zag.. wouw, geweldig!
4. Het is toch zo dat Dave jou pijn voelt, hoe zat dit dan met de bevalling?
Claire: Nou, toen was ik heel erg ver van hem verwijdert en hij had zelf zoveel pijn dat hij het denk ik niet echt gevoeld heeft.
Dave: Klopt. Helemaal.
5. Als Dave minder snel pijn heeft, hoe komt het toch dat hij jou pijn voelt, die hij meestal niet voelt als het bij jou gebeurt?
Claire: Hij voelt even veel pijn als ik op dat moment voel, hoe hoog zijn pijngrens ligt maakt dus niks uit.
Linde: En natuurlijk zijn er ook vragen voor jouw Dave!
1. Hoe had je je Claire voorgesteld terwijl ze zwanger was.
Dave: Heel eerlijk? Ik denk dat ze iets teveel chocolade at en misschien een beetje heel erg chagrijnig was. Dat was tenminste wel zo bij Diana.
Claire: Nou dankjewel. :(
Dave: Graag gedaan schat.
2. Hoe voelde je je toen je voor het eerst je Baby in je armen kreeg?
Claire: GEWELDIG! Ook al voelde ik me nog steeds leeg omdat Dave niet bij me was.
Linde: Zwarthaar, hier nog wat vragen voor jouw voor je weer de kerkers in gaat. Want geloof me, daar hoor je thuis.
1. ooit gedacht voor als prank je haar roze ofzo te verven XD
Zwarthaar: Waarom zou ik in vredesnaam mijn haar roze verven! Ik heet toch niet voor niks Zwarthaar. Anders zou ik mezelf Rozehaar moeten noemen, en dat klinkt nou niet bepaald eng.
2. Waarom ben je zo gemeen.
Zwarthaar: Ik, gemeen? Dankje lieverd. Dat is een groot compliment voor me.
3. Waarom ben je zon vervelende gemene klootzak
Zwarthaar: Al die complimenten hier. Geweldig!
Claire: Zwarthaar. Het was geen compliment.
Zwarthaar: Oké, eerlijk. Ik en de moeder van Claire hadden iets vroeger, maar toen kwam die Wilson gozer. Ik heb haar toen nooit meer gezien en daar werd ik echt heel erg verdrietig van. Dus toen besloot ik, hoe jullie het noemen, een gemene klootzak te worden.
JE LEEST
My Cute Stupid Mate
WerewolfDave Taylor. De zoon van de machtige alpha van de Black Moon roedel. Hij is 19 en heeft zijn Mate nog niet gevonden. Hij heeft zijn agressieve en botte kant van zijn vader en zijn lieve zorgzame kant van zijn moeder. Alleen laat hij de laatste niet...