- H12 Verslagen -

43 2 1
                                    

 - Op de foto is Samuel voor de mensen die het niet wisten -

Afgelopen nacht kon ik alleen maar aan de woorden van Mattie denken. Hoe ik zijn adem in mijn nek voelde en hoe hij mij aankeek met zijn diep, bruine ogen. Spontaan begin ik te rillen en ontstaat er kippenvel. 'Vervloekte gevoelens', vertel ik mezelf stilletjes.

Er tikt iemand op mijn schouder en meteen draai ik mij om. 'Mattie wat is er nu weer?', zeg ik lichtelijk geirriteerd. Verstijfd blijf ik staan. Na hem dagen niet gezien te hebben staat hij daar opeens, Samuel. 'Wie is Mattie?'. Zijn stem klinkt verslagen, moe en verdrietig. Ook al had hij niets gezegd, je kan het al aan zijn ogen zien. Zijn ogen mogen dan nog wel bruin zijn, het lijkt leeg. En onder zijn ogen 'verschuilen' zich diepe kringen. 'Gaat alles wel goed?. Als antwoord krijg ik een knikje. Eigenlijk wil ik er diep op ingaan maar toch doe ik het niet. Ik blijf in zijn ogen kijken, ze worden rood. Nee, hij is geen vampier. Het lijkt op tranen. Zijn blik is ondertussen gericht op de grond die inderdaad erg interessant lijkt. Een paar minuten kijk ik naar de grond, een blauw/grijs oppervlakte oftewel een typische schoolvloer. Dan kijk ik op, zijn blik nog steeds op de grond gericht. Even twijfel ik maar dan loop ik dichterbij en laat ik mij in zijn armen vallen. Zijn haar ruikt heerlijk, zijn handen zijn groot en omhelzen mijn hals. Tranen laten zich vallen op mijn shirt. Volgens mij had ik dit eerder moeten doen.

Langzaam laten we elkaar los. Zijn ogen zijn middels helemaal rood, tranen dansen over zijn wangen maar toch verschijnt er een grijns. Ik moet zeggen, hij ziet er knap uit  ook al is dit niet het juiste moment om te zeggen. Zijn haar zit warrig alsof hij amper heeft geslapen wat mij niet gek lijkt. Zijn outfit daarin tegen, volgens mij heeft hij ondanks zijn mysterieuze situatie toch nog de tijd genomen om een goede outfit uit te kiezen, ik grijns. Wat schattig toch.


----***----

Ik heb aankomende week vakantie, ik ga dan proberen meer te schrijven want na de vakantie heb ik mijn verjaardag, toetsweek én moet ik werken, oftewel het gaat een drukke week worden. Ik kan dan dus niet beloven of er dus iets online komt of dat het eventueel wat later komt. SOWRRYY


Hoofdstuk is wat korter haahaha spannund ;)



Drowning Boy.   ||DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu