- H13 Varken onesie & veel ijs -

28 2 1
                                    

Het duurde een tijdje voor een nieuw hoofdstuk. Dit kwam doordat afgelopen vrijdag (11-12-15) mijn oma is overleden. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik het moeilijk vond om het schrijven op te pakken. Toch wil ik jullie niet in de steek laten en heb ik hier een nieuw hoofdstuk voor jullie, ik hoop dus dat jullie ondanks de situatie het een leuk hoofdstukje vinden, laat het mij weten ;]

-----*****-----

Mattie ben ik allang vergeten, mijn zorgen gaan uit naar Samuel. Ik heb nog nooit een jongen zo gebroken gezien. Ergens vind ik het mooi, mooi dat hij zo zijn emoties te uiten. Sommige meisjes zouden het sukkels/watjes vinden maar hé jongen hebben ook gevoelens ook al zou je dat soms niet zeggen. Het is langzaam aan donker aan het worden buiten zie ik vanuit mijn raam, alsof iemand een lichtknop heel langzaam omdraait. Vanmiddag had ik Samuel mijn nummer gegevens, meestal doe ik dat niet zo snel maar toch gaf ik het hem. 'Als er iets is, kun jij mij altijd bereiken', zei ik tegen hem. Hij bedankt mij, glimlachte even en liep toen weg.

Mijn ogen zijn voor de zoveelste blik op mijn mobiel, eigenlijk zou ik hem een berichtje willen sturen maar ik ben bang dat ik irritant overkom dus ik laat het. Als er iets is dan stuurt hij vast wel een berichtje. Dan brand er ineens een lichtje, wit. Meteen klik ik op mijn mobiel waardoor die aangaat. 'Ik sta voor je huis'. Mijn blik glijd weer naar buiten en ja hoor, daar staat Lori met een bak ijs, in haar pyjama.

Het duurde een tijdje voordat ik de deur open deed, dat kwam omdat ik eerst moest bijkomen van het lachen. Ik heb denk ik wel een paar minuten zitten lachen. Stel je voor: je kijkt uit je raam en er staat iemand in een varkens onesie aan met ijs in haar handen. Inderdaad, het is erg dom, heel erg dom. Nadat ik mijn tranen had weggeveegd die ontstonden door het lachen heb ik toch maar de deur open gedaan. Het was ondertussen herfst en het was niet zo warm meer buiten dus langer kon ik haar niet buiten in de kou laten. Lori liep meteen door naar de keuken en pakte twee grote lepels. Die eigenlijk bedoeld zijn voor opscheppen van sla, zo heb je een beeld van hoe groot de lepels waren. De lepels waren bedoeld voor het ijs. Ondertussen had ik ook mijn schooloutfit verwisseld met een lelijke, oude pyjama met de powerpuff girls erop. Ja, die heb ik al jaren. En hij past nog steeds, het zit heerlijk.

Nadat ik cola voor ons beide heb gepakt gaat mijn mobiel op eens, mijn ogen lezen een berichtje. 'Eleanore, het gaat niet goed met mij, xSamuel.'. Ik staar een paar seconden naar mijn mobiel, met trillende handen.




Drowning Boy.   ||DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu