Rozdział #9

431 31 3
                                    

Chciał mieć więcej czasu dlatego postanowił wejść oknem , a dosłownie wskoczyć oknem do środka.Miał do wykonania skok który najprawdopodobniej skończy się śmiercią, lecz wiedział ,że jeśli nie spróbuje straci wszystko.Cofnął się aby nabrać rozpędu...Ruszył ,odbił się z całej siły, przelotny uśmieszek pojawił się na jego twarzy ponieważ wiedział ,że mu się udało jednak szybko schował uśmiech bo właśnie wbił się w szybę ,która zamieniał się w małe śmiercionośne odłamki.Wstał i rozejrzał się był w jakimś korytarzu przed sobą miał drzwi pomyślał- ,,obyście tam byli".
W tym samym czasie nacisnął klamkę i wszedł do środka i zobaczył trzy osoby klęczące w samym środku jakiegoś okręgu.Rozpoznał je,po lewej stronie był Digg , po prawej Felicity a pomiędzy nimi Laurel podszedł ciut bliżej podejrzliwym krokiem , wszyscy mieli spuszczone głowy.Wyglądali na mocno pobitych,ale najmniej ran miała Laurel.

Właśnie wtedy Felicity podniosła głowę , zobaczyła go , miała zaklejone usta , jej oczy zdawały się krzyczeć ,,Uciekaj to pułapka oni cię zabiją!". Coś go drgnęło , przygotował się do strzału w wroga którego jeszcze nie widział .Laurel i Digg podnieśli głowy. Ale Oliver poczuł tylko okropny ból z tyłu głowy padł na ziemię, ostatnim co zobaczył była płacząca Felicity i oprawca który właśnie do niego podchodził...

---------------------

Naprawę bardzo was przepraszam ,że ostatnio pisze krótkie rozdziały albo w ogóle ich nie pisze , ale niestety mam szkołę i brak mi czasu ;(



Strange History Of ArrowOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz