,,Jump for Live"
Frachtowiec wbijając się w kamienistą plażę wydawał ciche pomruki. W pewnym momencie jacyś ludzie zaczęli schodzić na ląd, byli uzbrojeni i na oko było ich 50 może mniej.Jednak tylko jedna osoba przykuła uwagę Olivera, potężna , muskularna z dwoma skrzyżowanymi mieczami na plecach i z obłąkanym spojrzeniem. Slade również zszedł na ląd po czym zaczął wydawać ludziom rozkazy, jednak były chaotyczne nie dało się ich zrozumieć, uznał to za dobry moment aby przemknąć choćby kawałek niepostrzeżenie, więc poderwał się do biegu, po czym z prędkością światła wskoczył w krzaki bliżej linii morza. Wciąż znajdował się na wzniesieniu więc miał przewagę, w pewnym sensie.Uważnie przyglądał się nieprzyjaciołom, nie byli za dobrze uzbrojeni jednak broń to broń. Nagle usłyszał za sobą trzask, nie wiedział co to było jednak miał teraz większe problemy otóż Slade również to usłyszał dzięki wyostrzonym zmysłom i właśnie wskazał ręką w tą stronę a czworo ludzi ruszyło prosto na niego. Obejrzał ich wzrokiem, tylko jeden miał pistolet.Poradziłby sobie z nimi bez większego problemu gdyby nie to co stało się później.Jego uszy dobiegł cichy syk, zaczął kojarzyć fakty. To była mina, ale najwyraźniej strażnicy nic sobie z tego nie robili.Śmierć była blisko,czuł to. W ułamku sekundy podebrał desperacką decyzję. Zerwał się z ziemi niczym trafiony piorunem i biegł najszybciej jak umiał ku wielkiemu urwisku.W tym momencie powtarzał sobie ,, Muszę przeżyć, przecież dam radę". Gdy tylko go zauważyli rozległy się strzały a zaraz po nich potężnych wybuch.Wielka kula ognia unosiła się w powietrze pochłaniając wszystkich i wszytko. W ostatniej chwili odbił się z całej siły, zdążył uniknąć zabójczego wybuchu ale teraz spadał na nagie skały które jak sztylety pojawiały się i znikały w falującej wodzie.Spadał coraz szybciej,Widział Slade na frachtowcu który patrzy jak spada.Nagle czyjaś ręka pochwyciła jego dłoń, to była Sara...
--------------------------
Przepraszam za brak rozdziału ale miałam małą awarie internetu :(
CZYTASZ
Strange History Of Arrow
FanfictionWprowadzenie Te opowiadania są ,że tak powiem alternatywnym wyjściem serialu ,,Arrow".Mam nadzieję ,że się spodobają i ,że osoby które nigdy wcześniej o tym nie słyszały nie będą miały problemu z rozszyfrowaniem mojej fabuły