02.03.2016 - 10.08.2018

171 6 2
                                    

O Boże ile to już czasu minęło?Po ponad dwóch latach odzywam się ja,autorka tego opowiadania. Opowiadania które nie ma prawidłowego końca,damn it...tam nie ma nic prawidłowego!

Dlaczego je porzuciłam?? Trudne pytanie, na które najprawdopodobniej nigdy nie znajdę w całości poprawnej odpowiedzi.

Otóż,stało się tak głównie z mojej niechęci, znudzenia i jeszcze mnóstwa innych rzeczy którymi chciałabym się zasłonić.Jednak głównie stchórzyłam,po prostu...
Doszłam do takiego momentu w którym po pierwsze; wypadłam z wprawy,po drugie nie umiałam tego kontynuować z powodu WIELKIEJ ZMIANY której nie umiem ująć w słowa.
Zmienil się mój styl pisania, fabuła wydawała mi się głupia, dosłownie każde następne ,,wypocone zdanie,, skłaniało do konkluzji, czemu robisz coś czego zaczynasz się wstydzić??Zwłaszcza że MIAŁAM POMYSŁ NA KONIEC naprawdę i byłam tym podekscytowana ale wtedy jeszcze nie byłam na bieżące z  serialem i zależało mi żeby zrobić powrót Shado, ale takim nieszczęśliwy trafem kilka dni później oglądałam sobie następny odcinek w którym akurat była siostra jej bliźniaczka (oczywiście ta sama aktorka)to był gwóźdź do trumienki która sobie od dłuższego czasu rzezbiłam bo stwierdziłam że całkowice stracę oryginalność ...trochę też dorosłam...i to główny powód.

Zwyczajnie zapomniałam o tym op, co sprowadziło ulgę, przez ten czas,były pojedyncze przebłyski pamięci, w których zastanawiałam się co ,,moim czytelnicy,, (których zawiodłam) sobie pomyślą,tak mnie frustrowała ta myśl że wolałam już sobie nie przypominać,aż tu proszę,powtórnie zainstalowałam Watt-pada po tych wspominanych wcześniej dwóch latach, nie wiedząc czego się spodziewać, aż tu wielkie nic.I to było najlepsze wielkie nic w moim życiu XD
Nigdy go już niedokończe,bo nie chce go ,,dopsuć,, bardziej.
Reasumując to nawet dobrze że skończyło się na takim rozdziale,w sumie przez przypadek został on ostatnim.
Napisałam to dla spokoju ducha(wcześnie się zebrałam)
Nie wiem co jeszcze wyjaśnić.
Naprzepraszałam się już wystarczająca w przerywnikach opowieści, więc już nie będę.

Miłego dnia życzę wszystkim którym chciało się to przeczytać.

Strange History Of ArrowOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz