Rozdział #1

1.8K 80 10
                                    

Podczas gdy Oliver spędzał wolny czas z rodziną Felicity z Digglem toczyli bardzo fascynującą rozmowę.

-Ja nigdy nie ubrałbym sukienki, nawet za miliony!-powiedział Digg z wielkim oburzeniem.

-Ubrałbyś, ubrałbyś - sprzeczała się Felicity - nie bądź już taki honorowy , a gdyby zaistniała taka sytuacja , że jeśli ubierzesz tą sukienkę to możesz uratować czyjeś życie - nie pozwalała mu dojść do głosu- na przykład komuś na kim ci bardzo zależy....Digg wykorzystał wolną chwilę w której Felicity zabrakło argumentacji.

-W takim razie to oczywiście , ale ta osoba miałaby u mnie wielki dług - powiedział żartobliwie Digg aby zakończyć tę niepasującą mu rozmowę. Felicity już w tym momencie nie zwracała na niego uwagi ponieważ zauważyła coś bardzo dziwnego i jakże niepokojącego , na miejskiej kamerze przed parkiem. ( a obserwowała tą właśnie kamerę bo Oliver ją wcześniej oto poprosił) A mianowicie zobaczyła kobietę , ale nie jakąś zwyczajną ponieważ nie przyciągnęłaby jej uwagi , tylko ledwo żywą kobietę.Miała niechlujnie ogolone włosy, obciętą rękę i przyszytą do nogi , była cała zakrwawiona i ciężko pobita.Tajemnicza dziewczyna przeszła jeszcze kilka kroków po czym padła martwa na chodnik aby nigdy już nie powstać...

-O MÓJ BOŻE Digg -powiedziała przerażona Felicity , po czym dodała;

-Dzwoń po Olivera

------------------------------------------

Dzięki za wyświetlenia i proszę nie zrażajcie się....będzie lepiej :-)








Strange History Of ArrowOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz