eight

272 22 0
                                    

  Justyna przysunęła się tak blisko Adama, że ten omal nie zaliczył gleby na podłogę. Mimo to, zachował twarz i z miną prawdziwego gentelmana objął Justynę tak, że teraz jej głowa spoczywała na jego ramieniu.

 - Może obejrzymy jakiś film? - spytał, a w jego głosie czuć było zdenerwowanie. Justyna sto razy bardziej wolałaby porobić co innego, na przykład ładne bobaski, ale skoro Adam już to zaproponował.

 - No dobrze. - powiedziała z lekkim wahaniem, a on uśmiechnął się tak że zmiękły jej kolana i gdyby nie siedziała, to właśnie w tym monecie leżałaby na podłodze. Siedzieli tak przytuleni, oglądając THIS IS US. Justyna nie rozumiała jego chorej fascynacji One Direction, ale coż mogła poradzić. Fangirl to fangirl.  

Justyna doskonale wiedziała że Adam ją wkręca z fangilrowaniem ale nic nie mówiła bo po jej minie można było dużo wywnioskować.Po skończonym filmie i zjedzeniu trzeciej miski popkornu wyłączyli telewizor.Dziewczyna próbowała zgadnąć co chłopak o niej myśli i ile już razy chciał uciec jednak dobre wychowanie mu na to nie pozwalało."A mówiłam Mai że ten łancuch to dobry pomysł ale nie".Im czesciej myslała co powiedzieć tym bardziej krepujaca cisza ja wkurzała.Postanowiła iść na żywiol i porozmawiać o czymkolwiek.Ku jej zaskoczeniu wszystko układało sie pieknie.Nim sie obejrzeli przegadali razem 2 godziny. 

W tym samym czasie Maja nagrywała filmik a Igorem. Zdecydowali się na whisper challenge, w którym było bardzo dużo krzyczenia, gdyż za każdym razem nie mogli odczytać z ruchu warg tego co naprawdę mówili. Tak więc po 4 godzinach nagrywania i edytowania filmiku, by nadawał się i 20 minutach kłócenia się na kogo kanale znajdzie się ów filmik doszli do porozumienia. Jako iż bardzo miło spędzili czas postanowili jeszcze kiedyś coś nagrać, tym razem z Justyną. Pożegnali się i Maja zaczęła iść w stronę przystanku autobusowego, gdyż tacy youtuberzy nie marnują kasy na paliwo, tylko na bilety autobusowe. Gdy już doszła do domu, otworzyła drzwi i jej oczom ukazał się uroczy obrazek. Justyna i Adam spali przytuleni do siebie. Maja nie byłaby sobą gdyby nie wykorzystała tej sytuacji, podeszła do tej dwójki i zaczęła robić im zdjęcia, a póżniej zrobiła sobie z nimi selfie i wstawiła na instagrama. (ona jest jakąś fotomaniaczką, potwierdzone info) Po tym usadowiła się koło przyjaciółki i krzyknęła jej prosto do ucha. 

  -WSTAWAJ!

 -Daj mi suba!-krzyknęła zdezorientowana Justyna która runęła na ziemie ciągnąc za sobą Adama.Maja nie przepuściła okazji żeby znow wybuchnąć śmiechem.

 -Upss...chyba się trochę zasiedziałem -powiedział Adam który pomagał wstać youtuberce.-pa-machnął na pożegania i zamknął za sobą drzwi.Dziewczyna odwórciła się do rudej z miną psychopaty który dawno nie używał swojego tasaka.

 -Nie umiałaś sobie wybrać lepszej chwili ? -spytała.

 -Nie, bo było ci za wygodnie.-wytłumaczyła z sztucznym uśmiechem. 

-Wiesz co spytałabym jak sie nagrywało ale jestem zmęczona.-wydusiła z siebie ledwo żywa Justyna.Przez kolejną godzine Maja nie mogła zasnąć.Gdy powoli zamykała oczy nagle usłyszała krzyk.Szybko zerwała się z łóżka i pobiegła do pokoju wspólokatorki. 

-Co jest co sie stało !?-spytała. 

-Miałam koszmar ty i Igor byliście parą mówiliście takie straszne rzeczy. 

-Nie chce mi sie schodzić na dół więc zapytam jakie?

 -"JAK JA CIE KOCHAM MAJECZKO" "ALE JA CIE BARDZIEJ IGORECZKU" myślałam że się porzygusiam.-dziewczyny wybuchnęły śmiechem bo dopiero po chwili dotarło do nich jak głupio to zabrzmiało. 

-Czekaj czemu tu przyleciałaś ?-spytała ciuraczka.

 -Bo usłyszałam jak sie drzesz myślałam że to włamywacz. 

-I żeby sie bronić złapałaś kubek?-powiedziała Justyna ledwo powstrzymując się śmiechu i wskazując palcem na dłoń w której youtuberka trzymała naczynie.  



what do you mean? [naruciak]Where stories live. Discover now