Gdy Igor dowiedział się o tymże zauroczniu Justyny postanowił czym prędzej pójść do Adama i wypytać go jak sprawy z ciuraczką mają się w jego przypadku. Razem podczas nagrywania umówili się z Mają, że postanowią ich zeswatać, więc tak naprawdę to, że Justyna posiadała takie a nie inne uczucia co do Adama ułatwiało sprawę oraz całą akcję. Zjawił się pod drzwiami przyjaciela szybciej niż myślał i nawet nie zapukał tylko wszedł od razu. Adam siedział razem z Dubielem nagrywając filmik na kanał i kiedy go zobaczył wypluł całą wodę, którą miał w ustach.
- No takiego przywitania się nie spodziewałem, ale dzięki! -uśmiechnął się Igor i opadł na kanapę obok Marcina z którym się przywitał.- No jak tam twoja dziewczyna? - zaczął z grubej rury, przez co tym razem Marcin pozbył się H20 ze swoich ust. (Maja chemiczka hehe).
- Naruciak ma dziewczynę? HAHAHAHAHAHA, a która by go chciała? - spytał Marcin i jeszcze raz wybuchnął śmiechem.Adam zarumienił się i walnął Dubiela z łokcia w brzuch.
-IDŹ PIJ PŁYN DO NACZYŃ !
-WOOOW ale"Thug life"haha.
-Jaka dziewczyna o czym ty gadasz ?
-Justyna. Nie pierdol mi tutaj bo wiem wszystko.
-A ja właśnie chyba tak nie do końca.
-Ej moge coś powiedzieć ? -wtrącił się Marcin.
-NIE !-powiedzieli równocześnie.Adam przez czas trwania nagrywek omijał temat Justyny.Mimo to chłopaki doskonale wiedzieli że Naruciak też nie jest w stosunku do niej obojętny.Igor chciał jak najwięcej się dowiedzieć o tym bo musiał zrelacjonować to potem swojej wspólniczce od tajnego projektu.
Jednak nie było to takie proste, gdyż Naruciak był bardzo skryty jeśli chodzi o relację z Justyną. Cały czas zbywał Igora, przez co ten trochę się wkurzył i przez resztę czasu nie odzywał się do Adama. Wiadome było, że dziewczyna mu się podoba, więc czemu nie chciał się do tego przyznać? Czemu jej nie zaprosił na wspólny wypad na miasto czy coś. To nie było takie trudne. W końcu Ajgor pożegnał się z chłopakami i poszedł do Mai, opowiedzieć jej osobiście o rezultatach wizyty u Zimmermanna.
-I co ?-spytała Maja otwierając drzwi Igorowi.
-I nic.Friendzone i chuj.
-Okeej rozwiń to.
-Ale nie ma co, omija temat.
-Więc przyszłeś tu tylko po to żeby powiedzieć jedno zdanie?!Weź wyjdź.-Majka nie wiedziała co ma robić jej plany zawsze wychodziły.Weź tu z youtuberem pracuj.Justyna w tym czasie postanowiła cały dzień przesiedzieć w piżamie oglądając swój ulubiony serial.Nagle ktoś zadzwonił do drzwi.
-RUDAAAA DZWONEK....MAJAAA!!-dziewczyna nie schodziła na dół więc postanowiła sama otworzyć.Przed jej oczami stanął chłopak o którym myślała przes ostatnie dni.
- O KURWA MAĆ !-rzuciła Justyna i zatrzasnęła drzwi w tym samym czasie Maja schodziła ze schodów.
-Gdzie ty lecisz?-spytała ruda.
-Muszę jak najszybciej się zrobić na laske!
-Nie ma czasu, idź tam!-chwyciła ją za reke i otworzyła ponownie drzwi.-Przepraszam za nią myślała, że to jej diler, normalnie tak sie nie zachowuje.
YOU ARE READING
what do you mean? [naruciak]
Fanfictiondwie dziewczyny odkrywają świat youtube'a. (pisane częściowo dla beki, więc bez hejtów pls) © crgbaby 2015-2016 [zakończone]