Dupa ce am luat masa, care a fost una foarte perfecta din punctul meu de vedere, Luke si-a luat ramas bun de la Harry si a urcat in camera sa, sus. Eu am ramas sa spal vasele iar Harry strange masa. Tresar atunci cand ii simt mainile pe soldurile mele, el fiind la spatele meu. Asta imi aminteste de perioada cand eram tineri. Faceam exact aceleasi chestii.
-Ce crezi ca faci? Intreb eu calma, continuand sa spal vasele si incercand din rasputeri sa nu ma balbai. Nu stiu de ce, dar simt aceiasi fiori ca inainte. Eh, probabil de la aerul ce intra pe geamul deschis.
-Nimic, nu am voie sa stau cu tine? Intreaba el apropiindu-se cu buzele de urechea mea.
Inghit in sec si nu mai zic nimic. Sper ca nu a observat.
-Stii ce? Cred ca o sa spal vasele maine. Ar trebui sa te duci acasa la tine. S-a facut tarziu.
-Hmm, cred o sa mai raman. Spune el cat poate de senzual, mangaindu-mi soldurile.
-De ce faci asta?
-Sa fac ce? Asta? Intreaba el strangandu-ma mai tare de solduri, gestul lui facandu-ma sa scot un mic icnet.
-Harry! strig eu incet dar tare. Jos mainile, acum.
-Bine, bine. Si..cum mai e?
-Cum mai e ce? Intreb nestiind la ce se refera.
-Hmm, nu stiu. Viata ta.
-Pai, e bine. Ma descurc excelent din punct de vedere financiar. Ma inteleg de minune cu Luke..., e bine totul.
-Ma bucur.
Zambesc usor si decid ca e timpul sa ma culc. E deja tarziu iar eu trebuie sa plec maine la firma. Harry ma intelege si imi spune noapte buna. Urc in camera mea, ma imbrac in pijamale iar telefonul vibreaza pe noptiera de langa pat. Vad numele lui Harry pe ecran si zambesc involuntar. Ok. Ce se intampla cu mine? E dragut din partea lui ca mi-a zis noapte buna pentru a suta oara pe ziua de azi, asa ca ii returnez gestul.
Sunt treaza de aproximativ jumatate de ora asa ca decid sa imi pregatesc cafeaua. Cat timp se face, ma imbrac intr-o fusta creion neagra si cu talie inalta, camasa mea de matase de un roz pal si fina si ma incalt cu tocurile mele negre. Ma machiez si imi aranjez parul. Ma uit la ceas si mai am jumatate de ora pana incep munca iar. Ma grabesc, punandu-mi cafeaua intr-un termos micut si imi iau geanta. Nu inainte de a iesi pe usa, il strig pe Luke spunandu-i ca am plecat. Intru in masina mea alba si accelerez cat pot eu de tare. Nu mai obisnuiesc sa fac asta de cand m-am casatorit... Dar acum chiar e necesar.
Ajung la firma, tocurile mele distrugand linistea ce era pe hol. O salut pe Molly si intru in biroul meu. Oftez atunci cand vad un biletel de la Christian, spunandu-mi ca va fi sedinta maine, iar aceasta sedinta este tocmai in partea cealalta a orasului, la a doua firma a lui Christian. Ma asez pe scaunul cu roti si confortabil si incep sa ma invart usor. Primesc iar un mesaj de la Harry si iar am zambit. Ok. Ce e in neregula cu mine, din nou?
Deschid calculatorul si incep sa scriu documentele care trebuie scrise pana maine. Nu sunt foarte multe si din cate vad sunt foarte bine dispusa astazi. Dupa jumatate de ora de scris, telefonul de pe birou, al firmei suna. Dar imi dau seama imediat ca este Molly.
-Oh, hey Molly.
-Cara, uhm..a venit Harry.
-Poftim? Adica...da, spune-i sa..sa intre. Zic si inchid imediat. Ce a fost asta?
Usa se deschide, pe ea intrand Harry. Se indreapta spre mine si ma saruta pe obraz.
-Astea sunt pentru tine, spune Harry si imi ofera un buchet cu trandafiri rosii si albi.
-Cu ce ocazie? Intreb eu in timp ce pun florile intr-o vaza cu apa.
-In primul rand, ar trebui sa te imbraci mai des asa. Si in al doilea rand, ti-am adus florile pentru ca asa am vrut eu. E o regula sa le aduci doar la ocazii?
-Uhm..nu. Multumesc. Spun si sorb din ceasca cu cafea.
-Ma gandeam sa luam pranzul impreuna. Spune iar eu ma inec cu cafeaua.
-S-a intamplat ceva?
-N-nu, doar ca inainte erai mai distant si acuma vii si te porti frumos.
-Ah, bine. Am inteles, nu vrei sa ne comportam ca niste prieteni. Stii ce? Mai bine nu veneam, spune si se ridica de pe scaun.
-Nu, Harry stai. Ii spun si il prind de brat.
Nu mai zic nimic si il imbratisez iar el face la fel strangandu-ma puternic.
-Mi-ai lipsit. Imi spune el si ma saruta pe frunte tinandu-si buzele presate acolo.
-Si tu mi-ai lipsit. Tare mult, rostez aceste ultime doua cuvinte mai incet ca sa nu ma auda.
Stam asa minute bune pana bate cineva la usa si intra.
-Uhm..scuze nu am vrut. Spune Molly.
-Nu-i nimic Molly. S-a intamplat ceva?
-Christian ne-a dat drumul mai devreme astazi.
-Perfect, spune Harry. Mergem sa luam pranzul?
-Desigur, spun si ii zambesc.
Inchid calculatorul, strang foile de pe birou, imi iau geanta si ne pregatim sa iesim. Harry ma apuca de mana ca si inainte iar eu nu ma pot abtine sa nu zambesc. Si se pare ca nu sunt singura care zambeste. Si el face exact acelasi lucru.
CITEȘTI
Angels and Demons [H.S fanfiction]
FanfictionDupa moartea parintilor ei, Cara nu mai e aceeasi copila timida, fericita, iubitoare si miloasa. Devine mai curajoasa decat era, mai tupeista, mai rea. Dupa ce se muta in alt liceu, in alt oras, Cara isi intalneste "demonul" iar demonul isi intalnes...