Capitolul 29

1.1K 77 7
                                    


DAAA STIUUUU/. E UN CAPITOL FOARTE SCURT SI STIU CA AM INTARZIAT FAORTE MULT DAR RAMASESEM IN PANA DE IDEI.. MOR. E UN CAPITOL NASPAAAA!!!!!





CARA POV.





A trecut un an. Un an cu bune si cu rele. Bine...a fost mai mult rau decat bine dar trecem peste asta nu? Adica... aproape ca eu si Harry era sa divortam. Aproape. Si totul din vina lui Anne. Totul din vina roscatei aleia. Dar acum eu si Harry suntem foarte fericiti impreuna cu Luke. Da...ce s-a intamplat de era sa divortam? Pai... Harry a venit beat acasa ca de obicei. Si-a facut un viciu din asta. Stie ca ma supara chestia asta dar el continua asa. A inceput un scandal in care l-a bagat si pe Max. Max nu avea nici o vina. Nu mai vorbisem cu el de mult timp, dar Harry e Harry. Si...da. Mi-a marturisit ca s-a culcat cu Anne. Normal, nu mai vorbeam cu el deloc. Pe Luke il dusesem la Jackson si sotia sa Emily, ca sa imi pot rezolva certurile cu Harry. Dar si-a cerut scuze si mi-a dovedit ca nu va mai face niciodata ce a facut. Sper sa nu mai faca asta. Daca nu, sunt nevoita sa divortez. Nu am vrut sa divortez pentru Luke. Nu pentru mine, nu pentru Harry. Ci pentru Luke.

M-am dus in bucatarie, pentru ca era ora trei dupa amiaza si trebuie sa ii pregatesc lui Luke "papa bun" asa cum a numit Harry gustarile lui Luke. Harry era cu Luke si se jucau amandoi pe canapea. Erau foarte amuzanti impreuna.

HARRY POV.

Cara ii pregatea branzica cu iaurt lui Luke, iar eu ma jucam cu el pe canapeaua din bucatarie. A inceput sa mearga in patru labe. E asa dragut.

-Asa Luke. Vino la tati, ii zic eu razand si deschizandu-mi bratele.

A venit la mine si a inceput sa rada. Si-a sprijinit manuta frageda de canapea si s-a ridicat.

-Luke? Uhm, Cara. Uita-te, zic eu zambind.

-Face primii pasi, zice ea lacrimand.

-Luke, hai la mami, zice ea asezandu-se la inaltimea lui.

Luke mergea cu greu spre ea dar intr-un final a reusit. A imbratisat-o pe mami si m-am dus si eu langa ei. Formam o familie perfecta.

-Ma-ma. Ta-ta.

-Ha-Harry. Luke tocmai a zis primele cuvinte.

-S-stiu, zic eu cu lacrimi in ochi.

Cara a continuat sa ii prepare masa lui Luke iar eu ma jucam in continuare cu el. E ca...ca un ursulet de plus.

HARRY POV.

Cara ii pregatea branzica cu iaurt lui Luke, iar eu ma jucam cu el pe canapeaua din bucatarie. A inceput sa mearga in patru labe. E asa dragut.

-Asa Luke. Vino la tati, ii zic eu razand si deschizandu-mi bratele.

A venit la mine si a inceput sa rada. Si-a sprijinit manuta frageda de canapea si s-a ridicat.

-Luke? Uhm, Cara. Uita-te, zic eu zambind.

-Face primii pasi, zice ea lacrimand.

-Luke, hai la mami, zice ea asezandu-se la inaltimea lui.

Luke mergea cu greu spre ea dar intr-un final a reusit. A imbratisat-o pe mami si m-am dus si eu langa ei. Formam o familie perfecta.

-Ma-ma. Ta-ta.

-Ha-Harry. Luke tocmai a zis primele cuvinte.

-S-stiu, zic eu cu lacrimi in ochi.

Cara a continuat sa ii prepare masa lui Luke iar eu ma jucam in continuare cu el. E ca...ca un ursulet de plus.

CARA POV.

De ce tot am impresia ca Harry ma minte? Defapt nu am impresia. Ci simt asta. Ma doare. Ma doare sa stiu ca avem un copil la mijloc care va suferi mult timp. Nu vreau sa fie un copil fara tata sau fara mama. Asta in caz de se va intampla ceva. Dar... nu stiu. Simt ca nu ma mai iubeste, chiar daca incearca sa imi arate, se forteaza. Si pe langa cele intamplate cu Anne, inceput sa lipseasca noptile de acasa. A inceput sa tipe la mine. Acum cateva saptamani, parca, mai avea putin si ma lovea. Noroc ca ii sunase telefonul si s-a oprit.


Dupa patru ani....

HARRY POV.

-Ma duc sa il iau pe Luke de la gradinita. Ai scapat de data asta, zic eu si cu toate astea, ies pe usa.

Am pornit masina si am condus direct spre gradinita. Dupa ce am ajuns am intrat ianuntru sa il iau pe Luke. L-am surprins imbratisandu-se cu Maya. Am zambit scurt si m-am indreptat spre ei.

-Hei Luke. Hei Maya.

-Hei tati. Maya eu tlebuie (trebuie) sa plec. Ne vedem maine la gladi (gradinita), spune Luke si ii da un pupic scurt pe buze lui Maya, aceasta rosindu-se toata.

Am iesit din incinta si l-am pus pe Luke in scaunul special pentru copii. Dupa ce am ajuns, l-am luat pe Luke din masina si am intrat in casa. Cara inca plangea dar nu imi pasa.

-Mami, de ce plangi? intreaba Luke imbratisand-o.

-Nu...nimic scumpule. Nu s-a intamplat nimic.

-Ba da mami. Esti tlista (trista).

-Luke, du-te in camera ta, zic eu pe un ton putin dur pentru el.

-B-bine, zice el si pleaca.

Dupa ce m-am asigurat ca a plecat m-am intors la Cara.

-Unde am ramas? 

-Nu...Harry, te rog inceteaza! Nu ti-am gresit cu nimic. Ce nu intelegi?

-Taci! zic eu si o apuc dur de maxilar.

-Tati? zice Luke si incepe sa planga.

-L-Luke...

-Ce ii faci lui mami?

-Ni-nimic. A zis ca o doare maseaua si de aceea plange.

-Si de ce o apuci de gula (gura)?

-Ca sa vad mai bine ce are la maseluta. 

-Bine. Tati azi ma duc la Maya. Pot sa ii duc ursuletul meu de plus?

-Desigur ca poti.

****

CARA POV.

-Harry gata! tip eu hotarata.

-Cum indraznesti sa tipi la mine curvo? 



Angels and Demons [H.S fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum