VOLUMUL 2- Capitolul 11

819 58 0
                                    




-La dracu Sami. Ce mi-ai facut? Vorbesc eu de unul singur. Nu mi te pot scoate din cap.

Ies pe usa camerei mele si decid sa ma duc la piscina hotelului. Nu am chef sa ma duc la cea de afara. 

In 5 minute ajung si imi dau tricoul jos. Zaresc parul negru si lung cu care deja m-am familiarizat. Sami. De data asta poarta un costum din doua piese de culoare rosu aprins. O doamne. Ma innebuneste fata asta. Si asta doar cat o privesc. 

Sta pe marginea piscinei, cu picioarele in apa. Hmm. Ma gandesc sa o imping. Oricum nu m-a observat deci va fi simplu.

Sper sa functioneze.

Ma indrept spre ea si ajung in spatele ei. O imping cu mana dreapta si ea cade in apa. Am inceput sa rad si ea nu a iesit inca din apa. Un val de panica se izbeste de mine dar eu il imping inapoi atunci cand vad un corp imbracat in costum rosu care se ridica la suprafata.

-Ce dra..? Luke? intreaba ea. E furioasa. Foarte furioasa.

-Buna si tie. Ii spun si mimez un zambet cat pot de fals dar jucaus in acelasi timp.

-Ajuta-ma sa ma ridic. Nu sta acolo pur si simplu.

Sami isi intinde mana iar eu o apuc. 

-Fraiere. Spune ea si imediat ma simt tras in apa.

Frate! Am uitat de smecheria asta.

Dupa ce ies de la suprafata ne uitam serios unul la altul in jur de doua, trei secunde dar incepem sa radem amandoi ca doi isterici.

-Mi-ai pus un cip sau ceva?

Eu ma incrunt, nestiind la ce se refera. A,da. Mi-am adus aminte.

-Nup. Doar s-a intamplat sa te gasesc aici. Spun si zambeste timid dupa ce ii fac cu ochiul.

-Vii in club diseara? Ma intreaba.

-Da.

-Ce bine. Spune venind spre mine si ma imbratiseaza.

-Oh, scuze. Nu stiu ce a fost asta. Spune si se retrage.

***

-Te astept in fata hotelului, ii spun lui Sami si inchid apelul.

Dupa ce ma asigur ca totul e perfect iau liftul si cobor. Ea ma asteapta pe un fotoliu, pe hol.

-Da, stiu ca mi-ai zis sa te astept afara. Spune ghicindu-mi gandurile.

-E in regula. Spun si zambesc. Mergem?

-Oh. D-da. Spune balbaindu-se, fapt ce ma face sa chicotesc.

E foarte frumoasa in seara asta. Rochia neagra ii ajunge putin mai sus de genunchi. Fara bretele. Si ii scoate decolteul in evidenta. 

Ma incrunt la acest gand stiind ca atunci cand vom ajunge, toate privirile vor fi atintite asupra ei. Si nu imi convine. Deloc.

Chemam un taxi si ajungem imediat in fata clubului. Unul dintre cele mai scumpe cluburi din Abu Dhabi.

Am intrat inauntru. Muzica imi inunda urechile si fumul de tigara si mirosul de alcool imi inunda narile. Nu am nicio problema cu fumatul si bautul. Ai mei sunt obisnuiti. Si deja toti din familia mea stiu cui ii seman. Tata.

-Hai sa bem ceva! Striga Sami in asa fel incat sa aud eu.

Ma ia de mana si ne indreptam spre bar. Deja simt acele priviri asupra decolteului ei si o strang putin mai tare de mana.

Ajungem la bar si comandam cele mai tari bauturi. De fapt Sami comanda, dar a comandat si pentru mine. Se pare ca in seara asta Sami vrea sa isi faca de cap.

Dupa ce bem vreo trei pahare de Devil Springs Vodka, am mai luat un pahar de Stroh. Deja incepem amandoi sa ne clatinam dar nu ne pasa. Mergem pe ringul de dans si incepem sa dansam pana obosim.

***

-Sormea! Striga Sami cand trece o fata pe langa noi uitandu-se ciudat la noi.

Sincer sa fiu aratam ca doi betivi. Amandoi ne tinem de brate si ne clatinam. Sami merge stramb, eu la fel. Ceasul este ora 5 dimineata presupun.  

-Vino aici! O striga Sami din nou, dar fata aceea nu e.

Incep sa rad foarte tare iar Sami mi se alatura.

-Vrem sa bem, vrem sa bem, vrem sa bem pana ne imbatam complet. Ta na na. Hey!

Cantam amandoi si radem iar.

Suntem facuti praf.

-Mi se face rau! Zice Sami si incepe sa vomite. 

As ajuta-o dar incep sa vomit si eu toata bautura.

Dupa 3 minute dupa ce ne linistim inca ne clatinam.

-Ma doare capul. Spunem amandoi la unison.

-Cat mai este pana la hotel? Intreaba Sami.

-Putin. Cred.

Mai mergem cateva minute si ajungem in fata hotelului. Intram si suntem ajutati de gardian sa mergem din cauza ca am cazut amandoi.

-Cine sunteti voi? Intreaba dur.

Daca nu as fi fost atat de beat, as fi tipat la el.

-Eu sunt baiatului domnului Styles.

-Iar eu a domnului Pérez.

-Oh! Am inteles. 

-Ne e rau. Spune Sami si gardianul ne duce in baia de la parter.

-Stati aici. Sunteti facuti praf. 

Va fi o zi lunga.





Angels and Demons [H.S fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum