Sunt la masa din gradina din spate, luand micul de jun impreuna cu mama si tata. Telefonul meu bazaie intr-una din cauza mesajelor pe care le tot primesc, toate fiind cu "La multi ani Luke".
-Inca primesti mesaje? ma intreaba tata in timp ce taie clatita din farfuria sa.
-Da.., raspund eu sec.
Nu inteleg de ce Maya nu mi-a dat un mesaj pana acum. Peste doua ore plecam in Abu Dhabi si eu inca nu am vazut-o.
-Ma scuzati, le spun parintilor mei dupa ce am terminat de mancat. Vreau sa o sun pe Maya.
-E in regula, spun amandoi la unison.
Sun, si la al doilea ton de apel imi raspunde.
-Oh, hey Luke. La multi ani. Te iubesc.
-Mersi iubito. Si eu te iubesc. Uhm eu peste doua ore plec.
-Stiu, vrei sa vin acolo?
-Daca vrei, poti sa vii.
-Sunt acolo in 5 minute, te iubesc. Spune si inchide apelul.
Ma duc in camera mea asigurandu-ma ca am pus tot ce trebuie in valize. Maya intra in camera mea si sare direct in bratele mele.
-Si mie mi-a fost dor de tine iubito, ii spun si o sarut apasat.
In aceasta ora am ras, am vorbit si ne-am tot tachinat.
-Luke, trebuie sa mergem la aeroport! Striga mama de la bucatarie ca sa o pot auzi.
O sarut pe Maya foarte apasat si stam imbratisati cam 5 minute incontinuu.
-Te iubesc. Sa nu uiti asta niciodata, ii spun eu si o sarut pe frunte.
-Si eu te iubesc foarte mult. Sa ai grija de tine.
-Eu o sa am. Tu sa ai grija de tine, spun si chicotim amandoi.
Am coborat amandoi la bucatarie iar Maya si-a luat la revedere de la parintii mei. Dupa ce am plecat, am luat toate bagajele si le-am pus in masina, indreptandu-ne spre aeroport.
***
-Luke, trezeste-te. Am ajuns, imi spune tata iar eu ma uit la el confuz din cauza ca de abia m-am trezit.
Am gatul amortit fiindca probabil am dormit rau. Nici nu imi imaginam ca vom ajunge asa de rapid. Am luat bagajele impreuna cu tata si am coborat din avion, langa el asteptandu-ne o masina neagra.
-Domnule Styles, spune soferul si deschide portbagajul.
Dupa ce am pus bagajele in portbagaj, tata a urcat in locul din fata langa sofer iar eu si mama in spate.
-Destinatia? Intreaba soferul.
-Emirates Palace Hotel.
Mama a tresarit.
-Ha-Harry.
-Da iub.. Cara, se scuza el.
-E cel mai scump loc.
-Stiu, tocmai de aia l-am ales. Spune si zambeste.
Mergem cam 30 de minute cu masina iar cand ajungem, eu si mama ramanem masca iar tata zambeste victorios. Dupa ce iesim din masina, doi oameni probabil angajati de tata, vin si ne i-au bagajele. Altul sta in fata noastra si ma incrunt usor.
-Bine ati venit la Emirates Palace Hotel. Unul dintre cele mai scumpe hoteluri de 7 stele din lume. Hotelul este situat pe propria plaja privata si este inconjurat de gradini superbe. Aici gasiti camere decorate în marmura si aur, coniac de 15.000 dolari, caviar, piscine, terenuri de tenis, rugby, plaje private pentru fiecare camera. Bineinteles, si investitia a fost pe masura, in jur de 3,9 miliarde de dolari. Tariful pentru o camera pornește de la 12.000 de dolari, iar cele mai scumpe sunt rezervate tot timpul anului pentru membrii familiei care conduce Emiratul respectiv.
-Multumim pentru prezentare, ii spune tata si ne oprim putin pentru a verifica ceva.
Mama nu mai spune nimic. Inca are expresia socata inca de cand a auzit preturile. O inteleg perfect. Si eu m-am mirat.
-H-Harry esti nebun? De unde atatia bani? Adica..stiu ca ne descurcam excelent din punt de vedere financiar dar..chiar asa? Nu am contribuit cu nimic si..
-Stai linistita. Ii spune tata si o mangaie pe mama pe spate, ea tresarind usor. Zambesc cand vad acest gest din partea tatei.
Apusul e pe aproape. Inseamna ca ora e in jur de 5-6 seara. Probabil. Mii de luminite incep sa se aprinda pe hotel si prin gradina imensa si decorata frumos.
-Ce peisaj frumos, suspina mama. Facem o poza? Sau mai multe? Intreaba ea zambit.
-Stii ca nu prea sunt cu pozele, spun eu si tata la unison si am inceput sa radem toti trei.
-Ei haide. Una.
Mama a scos selfiestick-ul din geanta ei. Hotelul si luminitele se vad perfect in spatele nostru. Mama e la mijloc. Eu in stanga iar tata in dreapta ei.
-Perfect. Spune mama si ne indreptam spre camere.
CITEȘTI
Angels and Demons [H.S fanfiction]
FanfictionDupa moartea parintilor ei, Cara nu mai e aceeasi copila timida, fericita, iubitoare si miloasa. Devine mai curajoasa decat era, mai tupeista, mai rea. Dupa ce se muta in alt liceu, in alt oras, Cara isi intalneste "demonul" iar demonul isi intalnes...