Dap. E putin cam scurt dar am incercat sa il fac cat de repede am putut eu. Poate in viitorul capitol voi pune si gif-uri/imagini. Sper sa va placa. Enjoy. Kisses:**
Perspectiva Carei
Nu pot să cred ce s-a întâmplat aseară. Tocmai i-am spus lui Harry cât de mult îl iubesc și cât de mult mi-a lipsit. El mi-a spus același lucru. Teoretic ne-am împăcat.
Am făcut-o?
Sper că da. Harry înseamnă mult pentru mine. Mereu a însemnat. Îl iubesc din tot sufletul și știu că și el mă iubește.
Simt asta.
Îmi iau o pereche de blugi albi, un tricou simplu și negru și mă îndrept spre baie. După ce termin de făcut duș, mă îmbrac îmi, pieptăn părul și mă dau cu puțin rimel și un ruj mat.
Azi voi ieși cu Harry la un restaurant. Abia aștept să recuperăm timpul pierdut. Chiar mă bucur ca nu ne-am distanțat din cauza divorțului. Poate la început eram distanțați dar cu timpul ne-am apropiat. Iar această vacanță va fi una memorabilă atât pentru mine cât și pentru Harry, presupun. Adică ne-am împăcat. Cine mai credea că Harry Styles și Cara Styles se vor mai împăca? Până și Luke era de acord total cu mine. Dar el încă nu știe de împăcare. Îi vom spune astăzi.
-Cioc! Cioc! spune Harry zãmbind și dăruindu-mi un buchet de trandafiri albi.
-Mersi pentru flori. Sunt frumoase. Îi spun și vreau să îi dau un sărut pe obraz dar el întoarce capul, buzele mele făcând contact cu buzele lui.
-Acelasi Styles pervers. Îi spun eu râzând.
-Știu scumpo.
-Îh. Bătrânii ăștia, spune Luke strâmbându-se și intrând în cameră. Măcar când știți că sunt cu voi, nu vă mai pupați atât. O să am coșmaruri.
-Nu ai auzit de intimitate? Îl întreabă Harry aruncând cu perna în el.
-Nup. Oricum ce cu voi? Radiați de fericire.
-Ne-am împăcat. Spunem amândoi la unison.
-Hah. Ce glumă bună.
Eu și Harry ne uităm la el serioși și fără să spunem nimic.
-Ah. Nu glumeați. Păi ce să zic? Mă bucur pentru voi. Spune și ne îmbrățișează. Mă duc să mă plimb pe faleză. Pa.
-Noi mergem la un restaurant, deci nu te obosi să ne cauți.
Perspectiva lui Luke
Am decis să iau puțin aer, plimbându-mă pe faleză. Nu sunt mulți oameni acum, ceea ce bine. Mă gândesc la acel idiot care și-a bătut joc de Sami a mea. Bine, deocamdată nu e a mea dar va fi. Din cauza lui, biata fată va trăi cu traume. Dacă l-aș vedea acum, l-aș omorî în bătaie.
-Eii. De ce ești așa de încordat? Vine Sami îmbrățișându-mă pe la spate.
-Mă gândeam la acel Damon. Zic și ea tresare.
-Înțeleg...
-Dar să îl lăsăm pe el. Spun și mă întorc cu fața la ea. Acum suntem doar noi. Zic și o sărut scurt pe buze.
-Chiar așa? Mă întreabă ea într-un mod șiret și atingăndu-mi brațul făcut.
Chiar îi place să se joace cu mine.
-Dap.
-Luke, m-am gândit...
-La ce?
-Vreau să fiu cu tine.
Când am auzit, nu mi-a venit să cred. E un vis?
-Ciupește-mă, îi zic eu în glumă dar ea a luat-o în serios.
-Auci. Asta a durut.
-Nu e un vis blegule. Vreau să fiu cu tine. Mi-am dat seama cât de mult te iubesc.
Eu nu mai zic nimic și îi astup gura cu a mea, formând un sărut pasional perfect pentru locul unde ne aflăm acum.
-Pitica mea. Îi spun și o îmbrățișez.
-Hei, nu sunt chiar așa de mică față de tine.
-Nup. Doar vreo 20 de centimetri.
-Foarte amuzant. Spune și începe să râdă.
Perspectiva lui Harry
Cara e perfectă. Totul e perfect. Vacanța asta este perfectă. Am făcut bine că am chemat-o și pe ea. Nu îmi vine să cred că ne-am împăcat. Am emoții. I-am luat un lănțișor din aur cu înscripțiile C+H și o ramă destul de mare împărțită în două. În prima jumătate este prima poză cu noi de când eram adolescenți și împreună iar în a doua jumătate este prima poză cu noi făcută în Abu Dhabi.
Ea a observat cadoul învelit într-o hârtie pentru cadouri roșie, simplă cu o fundă mare din mătase pe ea și cutiuța în care se afla lănțișorul de aur.
-A da. Asta este pentru tine. Spun și îi dau rama cu poze, cu emoții.
Ea deschide nerăbdătoare cadoul și rămâne uimită.
-Nu pot să cred. Încă mai ai prima noastră poză. Spune cu lacrimi în ochi.
-Și mai am ceva. Spun și mă ridic de pe scaun, arătându-i lănțișorul.
-E absolut superb.O ajut să și-l pună la gât.
-Îți mulțumesc enorm. Înseamnă mult pentru mine. Te iubesc Harry.
-Și eu te iubesc prințeso.
CITEȘTI
Angels and Demons [H.S fanfiction]
FanfictionDupa moartea parintilor ei, Cara nu mai e aceeasi copila timida, fericita, iubitoare si miloasa. Devine mai curajoasa decat era, mai tupeista, mai rea. Dupa ce se muta in alt liceu, in alt oras, Cara isi intalneste "demonul" iar demonul isi intalnes...