VOLUMUL 2- Capitolul 1

1K 77 5
                                    

 Dupa cum vedeti am inceput volumul doi, ultimul volum din carte. :) sper sa va placa mult, la fel ca si primul volum. Va iubeesc <3. Si  stiu ca e scurt dar am de invatat pe maine. 3 teste. MOOR. Stiu ca am de invatat dar am facut un efort si l-am scris azi. Promit ca urmatorul capitol vai mai lung. :) Enjoy.!! PS: Scuzati-mi greselile.

Eram in masina, pe bancheta din spate a Audi-ului meu negru. Tata conducea iar mama privea absenta pe geam. Unde ne indreptam? Ei bine un singur cuvant. Tribunal. 17 ani. 17 ani in care am auzit tot felul de certuri intre parintii mei. Cand ei se certau ma mai duceam la unchiul Max. El era singurul care ma intelegea si imi dadea sfaturi. Parintii mei au inceput sa discute ceva in legatura cu mine dar nu ii bagam in seama. Eram prea ocupat acum. Vorbeam cu Maya. Fata lui Will si Em'. Si ea mi-a fost mereu alaturi. Cand fumam, imi arunca tigarile, cand beam imi turna alcoolul in cap. Am inceput sa surad la acest gand. 


Flash-back (acum sase luni)

-Maya, da-mi sticla. 

-Nu Luke! Tu nu vezi in ce stare esti? Parintii tai iar se cearta iar tu aproape ca te mai tii pe propriile picioare. Stii ceva? Ia-ti adio de la bautura.

-Ce?

-Vrei sa vezi?

Am aprobat din cap. 16 ani jumate de cand o cunosc si nici acum nu stiu de ce e in stare fata asta. Am vazut-o apropiindu-se de mine si mi-a turnat sticla cu bautura in cap. 

-Ce dra...? Maya? Ar fi bine sa fugi!

Maya a inceput sa rada si a fugit in gradina imensa din curtea casei ei. Se indrepta spre piscina si s-a oprit.

-Ups! Vad ca nu mai ai pe unde sa fugi, ii zic eu si ma apropii usor de ea, Maya dandu-se cu un pas inapoi.

-L-Luke, voi cadea in apa.

-Nu conteaza. E luna mai. Deci nu vei ingheta.

M-am apropiat iar, si Maya a cazut in apa. Am sarit si eu dupa ea ca sa iasa alcoolul din mine, macar putin. Maya a iesit la suprafata cu o fata amenintatoare.

-Luke, te omor! 

-Aha, sigur. Si eu te iubesc, zic si ma apropii de ea, mici fiori traversandu-mi sina spinarii.

-L-Luke, zice ea si se apropie de mine sarutandu-ma incet, parca cu teama sa nu o resping.

Am raspuns sarutului ei. Ma simteam ca in paradis. Nimic nu mai conta. Am fost intrerupti de mama ei.

End flash-back

-Luke, deci? ma intreaba mama dar eu nici macar nu stiu despre ce au vorbit.

-Huh? Poti repeta?

-Iar te gandeai la Maya?

-Ce? Nu.. zic eu facand o voce ciudata.

-Aham. Sigur. Deci, te intrebam daca esti de acord ca o saptamana sa stai la mine si una la tatal tau. Si tot asa.

-Da, imi convine. De ce am oprit? 

-Am ajuns.

"Am ajuns.". Cuvintele astea imi transmiteau frica, emotii, tristete. 

-Haide Luke, nu cobori?

-Uhm? A, ba da.

-Luke, esti bine? ma intreaba mama masandu-mi usor umarul.

-Da mama. Unde e tata?

Mama imi arata cu privirea iar eu ma uit spre locul unde mi-a arat mama. Era cu o blonda. Ce pot sa zic? Frumoasa, cu talie de viespe, par lung, o tona de fond de ten si toata plastificata. Ce a vazut tata la acea Barbie? Mama e mult mai frumoasa decat ea. Nu o zic doar pentru ca e mama dar daca nu as cunoaste-o, pe mama bineinteles, cred ca i-as fi cerut numarul. Tata se apropie de noi. Era imbracat elegant, la costum iar mama ce pot sa zic? Ca de obicei. O femeie rafinata si cu gust cand vine vorba de haine. Purta o fusta creion neagra si o camasa alba, si...nelipsitele ei tocuri... dintre sutele pe care le are. Barbie? Pff, nu mai zic. Blugi foarte stramti care nici nu cred ca erau marimea ei iar bluza...macar pe asta a nimerit-o. 

-Mergem?

-Da, zice mama iar eu inaintez spre intrarea in tribunal.

Ne-am asezat cu totii la locurile unde trebuia sa stam iar judecatorul a intrat in sala.

****

Am inchis ochii atunci cand judecatorul a batut cu acel ciocanel in masa lui. Si asta e sfarsitul. Sfarsitul unei casnicii care se presupune ca era una perfecta si frumoasa. 

Am iesit val-vartej din sala fara sa tin cont de strigarile mamei si tatei la adresa mea. I-am dat mesaj Mayei sa iasa in fata usii. Dupa un condus de cinci minute am ajuns la ea si am iesit din masina indreptandu-ma spre ea. Am luat-o in brate iar ea imi mangaia capul cu mainile sale mici si fine.

-Gata iubitule. Va fi totul bine. Ai sa vezi. Bine?

-Bine.


Angels and Demons [H.S fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum