VOLUMUL 2- Capitolul 6

801 73 0
                                    


Dupa cum am zis si in capitolul anterior, acest capitol va fi din perspectiva lui Harry, iar urmatorul din perspectiva Carei. :)

Stau si ma gandesc. Oare ce mai face? Nu am mai vazut-o de ceva timp. Da, stiu ca am fost un prost si acum cativa ani ma comportam fix ca un idiot cu ea. Ma ridic de pe pat si deschid sertarul noptierii de langa pat. Scot albumul cu poze si il deschid. O poza care ma face sa lacrimez este cea in care Luke a implinit un an. Eram asa fericiti cu totii, si fericirea nu era greu de descifrat chiar deloc. Se poate vedea de la mii de kilometrii distanta. Mai rasfoiesc putin albumul si dau peste o poza cu Cara care isi tinea mainile in jurul burtii ei destul de mari. Aici ii aveam pe amandoi. Ii aveam..., o alta poza este cu mine si cu ea, mult mai tineri de data aceasta. Am impresia ca era in perioada cand ne-am intalnit. Poza era facuta impreuna cu Avril, Jason, Cam', Will, Em', Jackson, eu si Cara. Tin minte perfect acel moment. Eram la munte si nu dadeam peste nici un om care sa ne faca poza, bineinteles, cauza fiind ca acel Harry si acel Will au vrut sa mearga in zona de pustietate. Dar pana la urma am dat peste un trecator care ne-a ajutat cu mare drag. Cuvintele Carei din acea zi imi inunda urechile iar privirea cu care se uita la mine o vad chiar acum in fata ochilor. Acea privire de inger. Parca si acum ii aud cuvintele si parca si acum ii vad privirea. "Harry iubitule, nu trebuie sa ii faci rau unei persoane care doar a aruncat cu putina zapada in fata ta-zice ea si se uita bland la mine in timp ce imi mangaie obrazul stang..".

Decid sa pun albumul la locul lui si sa merg la supermarket pentru a face niste cumparaturi. Diseara este seara baietilor. Doar eu si Luke. Imi iau lista pe care am facut-o azi dimineata, acum fiind pranzul, si pornesc spre masina. 

Ajung in fata supermarketului si iau un carut ca sa pun tot ce imi trebuie. Sunt destul de multe lucruri de luat asa ca am mare nevoie de el. Deschid lista si vad ca primul lucru pe care trebuie sa il iau este berea. Ma indrept spre raionul cu bauturi si iau doua baxuri de doze de bere, in caz de ceva sa fie mai multa. Chicotesc la acest gand si ma duc sa iau chipsuri vreo 5 pungi. La cum il stiu eu pe Luke, batranului Harry nu ii va mai ramane nimic. Mai iau si popcorn si alte lucuri care sunt scrise pe lista.

***

Am ajuns acasa acum o ora, iar Luke ar trebuie sa ajunga. Scot berea din frigider si cineva intra pe usa, acel cineva fiind fiul meu Luke.

-Oh, hei tata.

-Salut fiule. Ce faci?

-Bine, tu? Pregatit de noaptea alba? intreaba si radem amandoi.

-Normal. Sper ca de data asta sa imi lasi si mie chipsuri, rad si incepe si el sa rada. Uhm..stiu ca mai sunt doua saptamani pana la ziua dar vreau sa iti dau cadoul de pe acum. Asteapta putin, spun iar el aproba.

Am urcat sus la etaj sa iau biletele, cele trei bilete catre Abu Dhabi. De ce trei bilete? Pai am ales sa vina si Cara cu noi, mi-a lipsit deci nu cred ca strica sa petrecem putin timp impreuna. Sper sa le placa la amandoi. Inchid seiful din dulap si cobor jos. Luke sta linistit si mananca ultima punga de chipsuri.

-Exact cum banuiam, zic eu si radem impreuna.

-Deci? Ce vroiai sa imi arati tata?

Scot cele trei bilete de la spate iar el ramane blocat incruntandu-se usor, nestiind ce si pentru ce sunt aceste bilete.

-Tata? E ceea ce cred eu? O excursie in trei? Cine mai vine? Cand si unde? 

Am chicotit cand a pus aceste multe intrebari. Puteam citit entuziasmul de pe chipul sau foarte, foarte usor.

-Da, o vacanta in Abu Dhabi, tu, eu si mama ta. Exact de ziua ta.

-Serios? Tu...pe bune? Wow? Serios? 

-Da, zic si chicotesc.

-Mersi tata.

****

Luke a vrut sa mearga acasa, asa ca am intrat in masina cu el si m-am dus si eu. Chiar vreau sa o vad. Nu am mai vazut-o de cand am divortat. Luke a pus muzica la maxim la radioul masinii si nu am zis nimic. Il inteleg. Asa faceam si eu cand eram de varsta lui. A pus melodia mea preferata si am inceput sa o cant pe acolo.

-Tata iti place melodia asta? zice el si incepe sa rada.

-Ce e asa amuzant? zic si incep sa rad si eu.

-Tata..trezeste-te. Melodia asta e pentru...ei bine, pentru adolescenti.

-Fiule..ma faci cumva batran? E melodia din filmul meu preferat, zic si incep sa rad.

-Ok.

Luke opreste radioul din cauza ca am ajuns. Am intrat in casa si un miros placut de mancare imi invaluie narile. Chiar imi este foame. 

-Mama, a venit si tata.

-Oh..Hey Harry, zice ea si imi zambeste politicos.

-Hey Cara, zic si ne imbratisam prieteneste.

-Am facut lasagna. Mancati, da? zice ea si indreapta spatula spre noi semn de amenintare. Am chicotit usor si am dat din cap semn ca mananc.

-Si eu mananc, striga Luke chiar daca era langa noi.

Am ras toti trei si ne-am indreptat spre masa asezandu-ne cu totii.

-Hmm, doamne. Mama, ce buna ai facut-o. Cred ca o sa mai iau inca doua bucati. Sau poate trei.

Cara a inceput sa rada. Ce dor mi-era de rasul ei angelic si perfect. Ok, ce e in neregula cu mine? Defapt..probabil mi-e dor de ea din cauza ca nu am mai vazut-o de mult timp. Da, de asta mi-e.



Angels and Demons [H.S fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum