Justin- Justin Bieber..da sper ca va place :))
Maya a plecat, cerandu-si scuze cred ca de o mie de ori, dar i-am zis ca e ok. Bine, am mintit. Nu e ok deloc. O iubesc. Si tocmai acum am realizat cat de mult o iubesc. Dar trebuie sa trec peste. Nu pot sa sufar iar din cauza unei fete. Nu dupa ce am suferit dupa ea. Stiu ca aveam doar 16 ani dar...am pierdut-o. Am pierdut-o din cauza unei excursii la mare. Blestem ziua aia si blestem faptul ca a mers si ea. Am fost intrerupt din gandurile mele atunci cand am primit un mesaj de la Sophia. Ce vrea si ea?
"Diseara..petrecere..fete, ora 10 noaptea. Vii? Stiu ca acum treci printr-o situatie nasoala dar trebuie sa treci peste!"
Imi place de Sophia. Mereu m-a ajutat. E o prietena foarte, foarte buna.
"Pff...mai intrebi? Il stii tu cumva pe Luke Styles sa rateze vreo petrecere :))?"
"Bine..te astept diseara in fata casei tale."
Nu am mai zis nimic si am pornit catre camera mea. Mai aveam la dispozitie inca 3 ore deci am timp sa ma relaxez putin. Am dat drumul la TV si schimbam canalele plictisit. Ce viata plictisitoare. Simt cum mi se inchid ochii si cad in lumea viselor.
Ma uit in jur si tot ceea ce vad e doar intuneric. Ma invart prin jur si o zaresc pe ea. Era imbracata intr-o rochie alba lunga. Ingerul meu pazitor.
-Elena! zic si ma apropii de ea.
O ating dar partea pe care o ating se face praf si revine la loc imediat ce imi retrag mana speriat. De ce nu pot atinge? O lacrima s-a prelins pe obrazul drept.
-Luke, ajuta-ma! zice ea, chipul ei fiind trist.
Cu ce sa o ajut? Cum?
-Cu, cu ce? C-Cum?
-Ajuta-ma!
Atat a zis. S-a intors si a disparut in intunericul ce ne inconjura.
-Elena! Elena! Nu pleca. E-Elena, nu!
Vreau sa ma duc dupa ea dar ceva nu ma lasa.
-Luke! Luke! Trezeste-te. Sunt eu. Sophia.
Ma ridic imediat in sezut si respir cat pot eu de repede. Sunt transpirat tot si mi-e cald.
-Elena! Nu.
-Luke. A fost un cosmar. A trecut.
-N-Nu stiu. Nu am mai avut de mult un vis cu ea. Iar acum ca m-am linistit, a aparut.
-Du-te si fa dus ca trebuie sa mergem.
-Cat e ceasul?
-Noua si jumatate.
Am fugit imediat la baie, mi-am dat blugii si boxerii jos pentru ca doar asa eram imbracat si am intrat in dus dand drumul la apa fierbinte pentru ca ma relaxa. Vreau sa o uit dar nu pot. Chiar si in timpul in care am avut o relatie cu Maya, numai la ea m-am gandit. Nu conteaza. Ies din dus si imi pun un prosop in jurul taliei mele. Ies din baie si vad pe pat un biletel.
"Te astept jos la bucatarie.- Soph"
Imi iau o pereche noua de boxeri Calvin Klein, blugi negri, un maieu negru larg si o vesta de blugi. In picioare imi iau bocancii mei negrii. In ceea ce priveste culoarea hainelor, pe tata l-am mostenit mai mult ca sigur. Negru peste negru. Numai negru oriunde. Cobor la bucatarie si o vad pe Sophia care bea suc. Era imbracata intr-o pereche de blugi albastrii rupti, un tricou alb si o camasa in carouri neagra, iar in picioare avea botine cu toc.
-Si Maya? intreb eu ducandu-mi mana la ceafa.
-A zis ca vin cu... stii tu.
-Aha. Bine. Mergem?
-Sigur, spune si zambeste usor.
Am urcat in Audi-ul meu negru si am pornit spre casa lui Justin, locul unde avea loc petrecerea. Am ajuns imediat datorita vitezei pe care am bagat-o. Am coborat si am intrat in casa plina de fum de tutun si miros de alcool. Imi place. Am zambit siret unor fete care au pus ochii pe mine. M-am indreptat spre ele lasand-o pe Sophia cu un baiat cu care se saruta.
-Hey Luke, zic toate in cor cu vocea lor pitigaiata.
Mi-am dat usor ochii peste cap si m-am pus pe canapea fara sa le bag in seama. Era Justin acolo, altfel nici nu m-as fi dus in zona aia.
-Hey frate. Ce faci? ma intreaba Justin, batand pumnul cu mine.
-Bine frate, tu?
-Bine. Uite cine a venit, zice el si arata cu capul spre directia unde trebuie sa ma uit.
Mi-am indreptat privirea spre directia pe care Justin mi-a aratat-o. Era Maya si el. Se putea? Maya era superba ca de obicei si m-am incruntat usor din cauza modului cum era imbracata. Avea o rochie-tricou pana aproape de genunchi, ciorapi negri si ghete fara toc. Il tinea de mana pe el. Pentru el m-a lasat. Stiam deja asta. S-a uitat la mine si mi-a zambit in timp ce mi-a facut cu mana. I-am reintors gestul iar el se incrunta la mine facand la fel si eu in timp ce i-am facut cu ochiul, lui.
-Hai sa dansam Luke, imi spune o fata cu parul negru si varfurile albastre. Nici nu ii stiu numele dar e buna tipa.
M-am dus si am dansat amandoi pe melodia Ginza de J Balvin. Tipa asta facea miscari ce pur si simplu ma excitau dar nici nu ii dadeam importanta. Privirea mea indreptata doar spre Maya. Mainile lui nici nu aveau ce cauta in zona aproape de fund. Doar eu am voie sale ating.
-Scuza-ma un minut.
-Bine, imi zice ea in timp ce imi plaseaza un sarut pe coltul gurii.
-Maya, dansezi?
-Uhm..da, desigur, zice ea zambind timid si rugandu-l din priviri pe el sa nu iste vreun scandal.
M-a apucat cu ambele dupa gat iar eu de solduri si am inceput sa ne miscam pe ritmul muzicii. Am dansat asa vreo trei-patru minute.
-Luke, vreau sa dansez cu el.
-...Bine.
El a luat-o de mana, i-a zis ceva la ureche si au urcat scarile. Nu am mai dat importanta. O las sa faca ce vrea si cu cine vrea. Nu ma mai intereseaza. M-am intors la tipa cu varfuri albastre si am luat-o de mana indreptandu-ne spre bar.
-2 shot-uri tari, ii zic barmanului care era la bustul gol.
Barmanul ne-a dat cele doua shot-uri cerute si le-am dat pe gat amandoi o data. Tipa m-a luat de mana si ne-am indreptat spre o camera. Am trecut de o camera unde...unde se auzeau tipetele..Mayei? Am lasat-o balta pe tipa si m-am indreptat spre camera alaturata. La naiba. Usa era incuiata.
-Maya! strig eu si bat cu putere in usa.
-Ajutor! Sa ma ajute cineva! se aud tipetele Mayei.
Am coborat imediat scarile si m-am dus dupa Justin.
-F-frate, vino repede. Ala e pe cale sa o violeze pe Maya iar usa e incuiata.
-Ce? zice el facand o fata de parca ar fi vazut un extraterestru.
Am urcat imediat si ne-am izbit amandoi in usa de mai multe ori, aceasta spargandu-se.
-L-Luke! striga Maya iar el era pe ea, sfasiindu-i rochia.
-Mersi Justin, ma ocup eu de restul, zic eu si imi inclestez maxilarul pana la maxim.
M-am dus la el si l-am apucat de tricou, trantindu-l cu putere pe jos. Maya si-a strans picioarele la piept si a inceput sa planga si mai tare, in timp ce se uita la scena nu prea frumoasa din fata ei.
TO BE CONTINUED...
CITEȘTI
Angels and Demons [H.S fanfiction]
Fiksi PenggemarDupa moartea parintilor ei, Cara nu mai e aceeasi copila timida, fericita, iubitoare si miloasa. Devine mai curajoasa decat era, mai tupeista, mai rea. Dupa ce se muta in alt liceu, in alt oras, Cara isi intalneste "demonul" iar demonul isi intalnes...