Ma scuzati ca e asa scuuuuurt :((
Sami - Megan Fox
Apropo. Voi schimba "actorul". Cred ca pana la urmatorul capitol ma voi decide cine va fi Luke. :D
Enjoy
-----------------------------------------------------------------------------
-Hmm, hai si la magazinul de acolo! Aproape ca uitasem de el. Zice mama, iar eu si tata oftam.
Nu putea castiga tata? Sau eu? Adica, mama numai cumparaturi vrea. Si-a cumparat o gramada de haine. La fel si eu si tata. Dar tot ea si-a luat mai multe ca noi.
-Ce facem dupa cumparaturi? Intreaba tata uitandu-se la ceas.
-Mergem la piscina. Evident. Pufneste mama si intram in magazinul cu, costume de baie.
Mai umilitor de atat nu poate fi. Eu si tata ne asezam pe doua scaune in timp ce mama isi alege vreo patru costume de baie.
-Ma duc sa le probez. Sa fiti cuminti, ne spune si face cu ochiul.
-"Sa fiti cuminti". O ingan eu iar tata rade. Ce doamne putem face? Sa o iau pe una si sa i-o trag in cabina? Ii zic eu tatei iar el rade si mai tare. Impreuna cu mine. Desigur.
Mama iese din cabina imbracata intr-un costum negru cu totul, mai mult decupat iar tata tuseste usor.
-Wow! Zice tata si mama chicoteste.
Mama l-a ales pe asta si merge sa il plateasca. Eu si tata ne indreptam spre masina si punem toate sacosele in portbagaj. Dupa ce terminam de pus tot in portbagaj, pornim spre hotel.
O sun pe Maya dar in loc sa ii aud vocea, aud casuta vocala. Nu stiu de ce, dar nu prea ma mai intereseaza.
***
Dupa ce ne-am lasat lucrurile in camerele noastre, ne-am pregatit pentru a merge la piscina.
Cand am ajuns la piscina, ne-am asezat pe sezlonguri. Mama si-a dat jos rochia, ramanand in acel costum de baie superb. Intr-adevar. Imi place. Nici bine nu si-a dat rochia aceea alba jos, ca imediat zeci de capete o priveau. Tata s-a incruntat urat la ei si imediat si-au retras privirea speriati.
Un grup de fete sunt in fata mea, putin mai departe, facand poze. Doar una singura mi-a atras atentia. Acel ruj de culoare rosu aprins se contopea perfect cu buzele ei pline. Avea o palarie alba, de plaja bineinteles, iar costumul ei de plaja negru aproximativ asemanator cu al mamei, doar ca putin mai decupat, ii scotea formele perfecte in evidenta. Parul ei negru, stralucitor si lung parca cere sa fie mangaiat. De mine, bineinteles. E chiar frumoasa. Ochii ei albastrii ca marea au facut contact cu ai mei si i-am facut cu ochii, iar ea isi retrage privirea imediat si pun pariu ca a rosit.
A plecat de acolo, ducandu-se la mini barul de langa cealalta serie de sezlonguri. Evident. M-am dus dupa ea.
-Hey. Ii zic eu scurt iar ea chicoteste.
-Hey. Ce faci?
-...Bine tu?
-Bine. Raspunde scurt. Pare a fi jenata.
Ea nu mai zice nimic. Isi savureaza bautura pe care si-a comandat-o. Dupa ce a terminat se ridica de pe scaun.
-Uhm, trebuie sa plec. Ma asteapta prietenele. Imi spune si face cu mana unui grup de fete. Sunt cele cu care a facut poze.
-Bine, ne mai vedem. Ii zic eu si ii zambesc, ea returnandu-mi gestul.
M-am dus inapoi la parintii mei.
-Hai nu vii? Intreaba mama.
-Unde?
-La acel topogan cu apa. Uite ce distractiv e. Spune si se uita inapoi la acel topogan.
Ma uit si eu si o zaresc pe acea fata, un zambet aparand instantaneu pe fata mea.
-Voi veni si eu.
Ne indreptam spre acel topogan.
In fata mea sta fix ea. E asa frumoasa.
-Tu nu te saturi sa ma urmaresti, nu? Intreaba ea si incepe sa rada.
Ma alatur ei si acum radem amandoi.
-Samira. Dar poti sa imi spui doar Sami. Incantata. Spune si zambeste.
-Luke. Incantat si eu.
***
Ziua a trecut repede. Am mai stat cu Sami care e chiar o fata de treaba. Mi-a zis ca e din California ca si mine si e la acelasi liceu ca si mine. De abia s-a mutat si e de aceeasi varsta cu mine. Are aceleasi cursuri ca ale mele si chiar ma bucur sa aud. Desi mai e doar o luna pana se termina scoala, tot a reusit sa se mute. E chiar draguta. Si cred ca..o plac.
Imi place de ea?
CITEȘTI
Angels and Demons [H.S fanfiction]
FanfictionDupa moartea parintilor ei, Cara nu mai e aceeasi copila timida, fericita, iubitoare si miloasa. Devine mai curajoasa decat era, mai tupeista, mai rea. Dupa ce se muta in alt liceu, in alt oras, Cara isi intalneste "demonul" iar demonul isi intalnes...