VOLUMUL 2-Capitolul 5

742 72 0
                                    

Urmatoarele doua capitole (fara asta) vor fi din perspectiva lui Harry si a Carei. Primul va fi din perspectiva lui Harry iar al doilea din perspectiva Carei :).



Luna mai a trecut foarte repede. La sfarsitul acesteia am avut spectacol in care eu si Luke am interpretat piesa "Romeo si Julieta". A fost foarte frumos.

Ma imbrac cu o bluza foarte subtire alba si blugi negrii cu talie inalta. In picioare incalt o pereche de balerini negri, imi iau cheile de la masina mea noua alba si pornesc spre casa lui Luke. Am batut la usa si vad o fata care imi deschide usa. Era bruneta, cu parul ondulat frumos, machiajul nu era exagerat deloc si era imbracata intr-o rochie alba frumoasa, impreuna cu pantofi cu toc negri. M-am incruntat usor nestiind cine este.

-Hey, imi spune ea politicos, zambind. Cine esti?

-E-eu..., nu mai apuc sa spun nimic pentru ca apare Luke imbracat intr-o pereche de blugi negri si o camasa alba. Ii puteam simti parfumul de la mii de kilometri distanta.

-Oh, hey Maya. Ea e Dianna. Dianna ea e Maya.

-Incantata, zice Dianna si ma imbratiseaza.

-Dianna, poti urca in masina. Vin imediat, ii spune Luke iar Dianna porneste spre masina lui Luke.

-C-Cine e ea?

-Pai, mai tii minte cand mi-ai zis sa trec peste? Ei bine, asta am facut, zice el si zambeste.

M-a batut usor pe umar si a pornit spre masina sa, lasandu-ma cu ochii in soare. Da, stiu ca am i-am zis sa treaca peste dar acum parca il vreau inapoi. Il vreau inapoi stiind ca acum este cu Dianna, probabil ducandu-se la un film sau o cina romantica in loc sa faca asta cu mine. Acum ca l-am pierdut, realizez cat de mult il iubeam. Defapt, nu il iubeam. Inca il iubesc. Intru in casa sperand ca matusa Cara este acasa.

-Matusa Cara? zic eu si simt lacrimile cum isi fac aparitia dar inca nu le-am dat drumul si e posibil ca nici sa nu o fac.

-Oh, Maya. Intra, zice ea zambind. Ce mai faci?

-B-Bine.

-Maya ai lacrimi in ochi. Ce s-a intamplat?

Nu am mai zis nimic si am imbratisat-o dand frau liber lacrimilor care asteptau de mult timp sa evadeze.

-L-Luke si..si Di-anna. Asta s-a intamplat.

-Oh, scumpo. Stiu la perfectie cum e. Asa eram si eu cu Harry inainte. Fix la fel. Ne certam, ne impacam. Si bineinteles ca eu am suferit mai mult dar si el a suferit.

-Si, cum v-ati impacat? Bine, asta inainte sa va... va despartiti definitv, zic eu si lacrimile curg iar.

-Pai venea el la mine. Acum nu stiu ce sa zic in cazul tau si al lui Luke. Ar trebui sa vorbesti cu el scumpo. Si eu am ramas total surprinsa cand a venit cu fata aceea, Dianna acasa.

-Da, dar..e chiar frumoasa. Mai frumoasa decat mine. Si in plus eu sunt vinovata pentru tot. Dupa ce ne-am despartit, el tot venea la mine si il respingeam si ii ziceam sa treaca peste dar nu stiam ca el chiar o face. Acum ca l-am vazut cu Dianna il iubesc si mai mult si il vreau inapoi, zic eu printre suspinete.

-Of draga mea. Linisteste-te. Va fi bine, zice matusa Cara si imi mangaie parul. Simt cum somnul ma ia si adorm imediat din cauza oboselii ce s-a acumulat.

***

Ma trezesc intr-o camera intunecata si panica m-a cuprins dar imediat m-am linistit cand m-am uitat pe noptiera si am vazut o poza cu matusa Cara si unchiul Harry. Erau asa frumosi si fericiti impreuna. Eu tot sper ca se vor impaca.

Am auzit susoteli venind dinspre bucatarie, deoarece usa de la camera era intredeschisa. M-am apropiat mai tare de usa pentru a auzi mult mai bine.

-Luke, eu tot cred ca trebuie sa vorbesti cu Maya. Era distrusa.

-De unde stii?

-Dupa ce ai plecat cu Dianna a venit la mine si a...a inceput sa planga, spunand ca te iubeste si ca regreta ca ti-a zis sa treci peste. Inca te iubeste Luke.

-Serios? spune el si am putu sa vad acel zambet si sclipirea din ochi pe care o avea din cauza ca am iesit pe usa si am hotarat sa ma indrept spre bucatarie.

-M-Maya, zice Luke si ma imbratiseaza. Hai pana la mine in camera sa vorbim.

M-am uitat confuza la matusa Cara iar ea mi-a facut semn din cap cum ca totul e in regula. Am urcat cu Luke la etaj si a incuiat camera. M-a sarutat si normal ca i-am raspuns. Mi-a fost dor de buzele lui rozalii si pline, mi-a fost dor de imbratisarile lui. Mi-a fost dor de el.

-Te iubesc Maya.

-Si eu te iubesc Luke. Te rog, te rog sa ma ierti pentru ca te-am respins si pentru ca ti-am zis sa treci peste. Te rog sa ma ierti.

-Te iert iubito.




Angels and Demons [H.S fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum