Veda Busesi-11

182 23 4
                                    

Akıyorum, gidiyorum insan yitip gitmekten korkar mı hiç yada yeni yeni hissettiği bir insanı bir kaç saat içinde hissi hisettiren adamın kayıp gitmesimden

Anlıyordum daha iyi anlıyordum olanları Zeynep'le Seda'ya anlatmıştım söyledikleri kelimeye kendim inanamazken kalbim çoktan inanmıştı.

İkisinin yardımıyla hazırlanmış Ares'in gelmesini bekliyordum, bir yandanda stresle ne yapıcağıma karar vermeye çalışıyordum.

Annem canımın sıkkın olduğunu anlamış ama soru sormamıştı, sorsa ağlayacaktım çünkü özleyecektim onu.

Bu geceyi son geceymişcesine değilde devamı gelecekmişcesine dolu dolu yaşamak istiyordum, her şeyiyle gerçek olsun dediğim şekilde.

Telefonuma gelen mesaj sesiyle geldiğini anlayıp hızla ayağıma topuklularımı geçirdim, elimede çantamı alıp annemin yanına gittim.

"Geç kalmam anne merak etme"

"Seni seviyorum tatlım hoşçakal"

Ares beni baştan aşağı süzmüş eliyle arabayı gösstermişti ben arabaya doğru giderken bakışlarını sırtımda hissediyorudum çünkü cesur bir dekoltesi vardı.

Kendiside arabaya binip çalıştırdığında bir süre sesizlik içinde yolculuk yaptık ne ondan ses çıkıyordu nede benden en sonunda

"Elbisenin arkası yok mağza seni yemiş bence"

"Komik espiri"

"Bence değil"

Sonunda geldiğimizde beni babasıyla tanıştırdı, yemek biyunca eksilmeyen kahkalarımız onun bana gönderdiği içten tebbesümler kalbimi yakıp geçerken heycandan mutluluktan dahada gülüyordum.

Babası çok iyi biriydi kaynaşmamız çabuk olmuştu Kimin oğlu seviceği kadını onu mutlu edicek kişiyi çok iyi tanıyor dediği an yüreğim koptu sanki hayır tanımıyordu.

Eve geldiğimizde önce derin bir sessizlik oldu birbirimize baktık sonra bana yaklaştı ve dudağımın kenarına varla yok arası bir öpücük kondurup gülümsedi.

"Kendine iyi bak Mevsim...Sakın bir daha değmeyecek kişiler için ağlama bu ben ve başkası dahi olsa sen yüreği gönlü temiz bir kızsın beni tanıyıp kirlenmeden kurtulduğuna sevinmelisin....iyi geceler"

"Kendine iyi bak"

Bakma geri gel benin yüreğim çoktan senin sevginle kirlendi adam, kirlenmiş bir yürekten sevgini alıp gitme kömür tozu gibi kalır geriye cansız pis kirli.

~~~1 AY SONRA~~~

Yosun bağlamış dört yanım, denizin en dibinde suda yaşayan balığın boğulmasını bekliyordum çarediz, aciz,muhtaç ama beni ayakta tutan idallerim vardı üniversite sınavı gibi.

O gitmiş üstünden bir ay geçmiş kendimi unutmak için delilercesine ders çalışmaya vermiştim ne yaptığımı ne yapacağımı kestirmeden çalışıyordum okukda evde.

Neyse beni geçelim mutlu olduğum bir kaç sey de var, Yaman'la Hira'nın sevgili olması gibi,Batıkan'nın Zeynep'i sevmesi gibi

En azından aramızda bazıları mutlu geriye kalanlar arasında sevdiğine kavuşamıyacak bir ben kalıyordum hayır yadıgamıyorum alışır ya insan alıştım bende.

Gözlerim isyanlarını belirtircesine kayıyordu uyku özlemiyle kavruyorları son kez tekrar yapıp yattım yarın büyük gündü sınava girecektik.

Bulutlu bir gökyüzden hafif kadifemsi sesiyle okşuyordu sanki rüzgarı,sesi rüzgarı okşarken eli saçlarımı okşuyordu

Ah ne çok özledim seni
Bir bilsen ah bir görsen
Sonbaharlarım gelir o yaparak hiç düşmez

Hepsi bitti hepsi bitti
Hepsi kaybolan günlerdi
Bir yalnız sen bir yalnız ben

Bize ne nasıl tükettiki
Belki unuturuz onu
Tüm kasımdan kalma çiçekler gibi

Arasına koyarız şarkı yazdığımız
Kırık hayeller saklı defterin
Belkide sakların onu

Kalbimizde bir delik açar gibi
Belki denize ulaşır içimizdeki
nehirler bir gün
Yine yazı bekleriz

Sarkı bittiğinde Ares kulağıma eğikerek

"Affet suratsız yüreğini kirlettim bu adama  güvenilmez"

Sıçrayarak uyandım biliyorum güvenilmez,biliyorum gittin ve yine biliyorum ki yüreğimi kirletmene dur diyemedim birden oldu

"Günaydın annelerin birtanesi"

"Günaydın kuzum ee heycan varmı bakalıp bak sakın heycan yapma bilemediğin soruları atla sonra zamanın olursa tekrar döner bakarsın iyi oku soruları tamam mı kızım bak sana okunmuş seker de vercem Allahın izniyle kazanıcaksın sen"

"Anne ya...dur...anne... "

"Seni seviyorum güzelim git ve gir hadi sınavına başlarılar"

Annemi öpüp kimliğimi gerken eşyaları alıp bizimkilerin yanına gittim koşa koşa

"Günaydın çocuklar heycan var mı?

"Ay hemde nasıl ya"

"Kuzen sen  sevgilimi yaptın ne bu neşe"

"Ne sevgilimi nasıl yaptın yapamazsın noluyo ya"

Hepimiz Yağıza moron gibi bakıyorduk Seda ise Yağız'a dönüp

"Sanane ya sana noluyo ayrıca Mevsim saçmalama sende"

"Tamam"

Okula geldiğimizde herkes sınava gireceği solana gitti kitapçıklar dağıtıldı ve başlasın 120 dk sınav bitimi kağıdımı bida kontrol edip görevliye vererek dışarı çıktım, sınavım gayet iyi geçmişti.

"Gençler antalyaya gidiyoz dimi"

"Evet herkes evlere mevsimlerde bulusuyoz"

"Tamam o zaman ben kaçar"

Eve gelip direk eşyalarımı hazırladım, anneminde sorduğu soruları cevaplıyıp merakını giderdim, nasılsa 2 hafta sonra sonuçlar açıklanıcak.

5 saatlik yolculuktan sonra nihayet otele gelmistik direk odalara esyalara dokunmadan yatıp uyudum. Kapımın çalınmasıyla uyandım noluyordu ya

"Nihayet uyandı"

"Birine bir şey mi oldu"

"Yemeğe inicez en dus al gel hadi"

Kapıyı kapatıp sıcak bi düs aldım kıyafetlerimi giyinip aşşagı indim.

...

Ve evet evet marmara mühendislik kazanmışım çok mutluyum tatilden dönüyoruz şuanda bütün tatil boyunca eğledik, gezdik  gitmediğimiz bar ve atılmadığım kafe flan kalmamıstı.

Çok eğlemistim, o geceden sonra bir daha onu ruyamda görmedim rüyalarımdanda gitmişti öyle yalnız bir başıma

Zaman çabuk geçiyordu yelkovan akrebi günler ayları kuvalıyoru çok heycanlıydı. Sonuçta üniversiteli olucaktım üstüme siyah kolsuz bir badi borda dizimin bi karış yukarısında fırfırlı bir etek siyah vanslarim ve borda blazer çeketimi giydim.

Saçlarımı dalgalandırıp çantamında aldım elime kampüsten içeri girdiğim an anlamıştım burası lise ortamından daha güzel di kesinlikle...

Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin