Arkadaşlar öncelikle teşekkürler hikaye bin okumayı geçti bu sizin sayenizde ve bir grup açmayı düşünüyorum hikayenin grubu olucak bununla ilgili görüşlerinizi bildirmenizi istiyorum tekar teşekkürler...Bölüm Ares'in anlatımından olucak iyi okumalar...
Git demişti...İstemiyorum seni bu kadar mıydı? Bırakamazdımki gidemezdim ki ondan.Bana sevmeyi öğreten kadın neden? Niçin? Git derdi?
Arabaya atladığımla soluğumu annem ve babamın mezarının başında aldım.Onların aşkıda herkesi kıskandırcak dereceydi çok severlerdi birbirlerini.Peki ya Mevsim hiç mi sevmemişti beni... Sevmişti sevmese kabul etmezdi onu korkutan şey evlilikti aslında kızamıyordum ona.
"Merhaba anne ve baba hani demiştim ya evlenicez diye olmadı korktu o beni istemedim emin değilmiş sevgisinden benden bu kadar basit mi söylesenize... BASİT Mİ LAN BU KADAR!"
Canım yanıyordu nefes..nefes almıyordum.Yine yalnızdım işte yağmur yağmaya başlamıştı.Üstüm başım çamur olmuştu ve umursadığım söylenmezdi.
Oğuz sabahtan beri beni arıyordu ama açıp iki kelime edicek halim bile yoktu.Yıkılır mıydı bir erkek ağlar mıydı?
Oluyomuş işte.*****
Dakikalar saatler saniyeler akıp gidiyordu. Odaya kitlemiştim kendimi annemin öldüğünden beri ikinci kez kendimi odaya kilitliyordum.
Kapım yumruklanıyordu Oğuz defalarca adımı söylüyordu ama umursamıyordum aklımda hala aynı sözler vardı.Ben yıkmıştım duvarlarımı.
"Bu kadar mıydı sevgin ha bu kadar hiç mi sevmedin mevsim? Bittim lan bittirdin beni"
"Abi aç kapıyı lütfen abi aç su kapıyı naptı Mevsim anlat gözünü seviyim aç artık nalet herif ses ver duyuyomusun?"
"Oğuz çık git ne sana açıklama yapıcam nede bu kapıyı açıcam"
Ayağa kalkıp yatağa kıvrıldım.
***
"Ares aç kapıyı sana bişey anlatmam gerek çok önemli"
"Hiç bir şey artık benim için önemli değil"
"Aç sunu Mevsim hakkında"
Yataktan hızla kalkıp kapıya yöneldim kilidi çevirip kapıyı açtım.
"Neymiş söyle"
"Abi şey Mevsim babasının ortağı varmış onun oğluyla evleniyomuş"
Söylediği sözlerle yerimden kımıldayamadım dalgamı geçiyor bu gerizekalı herif.
"Ne diyosun olum sen kafamı yedin kimseyle evlenemez lan evlenemez!"
"Zaten isteğiyle evlenmiyo olum bir sakin ol geç otur şuraya"
"Oturdum sökül şimdi"
Anlattıklarıyla şoka girerken ilk işim babasına bir mezar satın almak o sikik herif ölmeyi sonuna kadar hak ediyo benimle tehtid etmis lan kızı benimle.
"Bak Ares düğün gününe kadar sakın ama sakın Mevsime yaklaşma tamam mı? Planı anlattım sana her şey tıkırında gidicek tamam mı abi"
"Tamam bu sırada bende babasının icabına bakarım.O çok sevdiği şirketi bir gün de yerle bir olunca napıcak oruspu çocuğu.Bu arada gözün kulağın Mevsimde olsun sakın ama sakın o çocuğu ona yaklaştırma"
"Sen merak etme ben gidiyim bugün mezuniyet kıyafeti baktık yoruldum"
"Tamam"
Oğuz evden çıkarken hemen bilgisayarımın başına geçtim ve SEZEN şirket hakkında kısa çaplı bir araştırmadan sonra telefonumu çıkarıp Batıkanı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)
أدب نسائيYıprandılar çok sevdiler her şeye herkese karşı savaştılar ama onları ayrın bir seye engel olamadılar... "Sev tamam mı karşılık beklemeden ben var olsamda olmasamda sev birini kızma sevgilim belki olurya ayrılırsam hayattan sevgiye küsme sevgi aptal...