Veda Busesi-10

150 26 6
                                    

Bu bölümü arkadaşım Hüsneye hitaben yazmak istiyorum çünkü kendisinin bugün doğum günü, İyiki doğdun güzel kız bir yaşı daha geride bıraktın dilerimki her tuttuğun içten dileğin gerçekleşir hep mutlu olursun Seviliyosun....

Çıldıracaktım, hiç bir açıklamada bulunmamıştı hala ne demek sevgilim olucaksın oyuncak mı bu iş saçmalıyordu tam anlamıyla.

"Bana neden sevgilin olmam gerektiği hakkında bir açıklama yap artık düşündükçe deliriceğim yoksa"

"Öğrenince susacak beyninde dönüp duran tilkiler"

"Evet kesinlikle söyle hadi"

"Söyledikten sonra ağzını açmak soru sormak yasak eğer bu dediklerimi yapmazsan seni burda bırakır giderim yoluda bulurmusun bilemem fazla takside geçmez burdan"

"Ya söz hiçbir şey yapmıycam"

"Bak babama göstermelik yani yalandan göstermelik birine ihtiyacım var, yıllar sonra bir oğlu olduğunu hatırlayıp hayatımı sorgulayınca ona mutlu göründüğümü göstermek için bir yalan attım ve şimdide başıma bela oldu, seninde bana borcun olduğuna göre aklıma tek kişi sen geldin bu kadar amma abarttın"

Tam hazırlandın bir şey söylüyecektim araba durdu ve eliyle ağzına fermuar işaret yapıp inmemi ima edercesine elini salladı, son kez ona bakıp inip kapıyı kappattım.

Kapıyı kapatmamla gaza basması bir olmuştu en azından eve girene kadar bekleseydin. Eve girip anneme seslendim ama duymadı odasına girip baktığomda uyuyordu.

Kendi odama geçip pijamalarımı giydim hızla ve yatağa yattım, bir türlü uyuyamıyordum her gözümü kapadığımda gözümün önüne Ares'in bana sarıldığı an geliyor yemekte ne giysem acaba ,babası beni beğenirmi diye düşünüyordum.

Napıcağımı bilemez hale gelmiştim, bu olaylar Ares hayatıma yani yeni başlıyacağım hayatımda karşıma çıktığından beri oluyordu.

Geceleri bazen onu düşünür hale geliyordum ve bu konu kafamı baya bi yoruyordu, eskiden tek aşkım babamdı hayatımdaki tek erkek ,tek güvendiğim kişi ama şimdi Yağız var Yaman var Ares bilmiyorum yanındayken güvendeyim ama bazı soru işaretleri bir türlü gitmiyordu kafamdan.

Kim olduğunu? Ne olduğunu? bilmiyordum, bildiğim tek Ares Ateşoğlu olduğu ve annesin öldüğü babasının işkolik biri olduğu sanırım bu yetiyordu yada ben onun ne olduğuyla değil kim olduğuyla ilgilebiyordum bilmiyorum.

Sabah müdürün dersi olduğundan ve gece düşünmekten uyuyamadığımdan sıranın üzerinde rahatsız bir tahtada uyumaya çalışıyordum ama nafile.

"Mesim kaldır kafanı"

Müdrün sesini duymamla isyanla kafamı kaldıracakken zilin çalmasıyla deein bir nefes aldım uğraşamıycaktım çünkü bir de onunla.

"Mevsim biz kantine iniyoruz istediğin bir şey var mı?"

"Yok zeynep uyuycam ben az"

"İyi misin sen bu aralae fazla yorgun gözüküyosun"

"İyiyim yağız"

"Emin misin?"

"Yağız gitme Mevsi'min üstüne"

Zeynep olayı toparlarken Yaman yerinde kıvranıyordu bir şey söyliyecekte söyleyemiyormuş gibiydi

"Ya kızlar...bir şey diycem ııı ama nasıl denir bilmiyorum sanırım birinden hoşlanıyorum"

"Erkek? Kız?"

"Yuh ama Mevsim biri dediysem sendw hemen şey yaptın bizi tabikide kız"

"Şaka yapıyorum Yaman"

Bana hadi ya gel bide gerçekten sor der gibi bir bakış attı, ne uykumu alamayınca iğrenç şakalar yapıyomuşum suç mu? Arya giren öhm öhm sesiyle hepimizin başı arkaya döndü.

Ares arkamda durmuş bize bakıyordu ne var yaptım elimle

"Mevsim gelsene az benle bir şey konuşucam seninle"

"Tamam...Çocuklar hadi siz kantine inin bende ne diyormuş onu öğreniyim derste görüşürüz"

"Kuzen dikkat et kendine"

"Seda savaşa gitmiyorum abartma"

Ona doğru yürüyüp yanında durdum

"Ee ne konuşmak istiyosun?"

"Burda olmaz arka bahçeye gidelim takip et beni"

O önden hızlı hızlı giderken ben aekadan yavaş yavaş onu takip ediyordum, ne diyicekti acaba başka mı birini bulmuştu sevgili olucak hayır olamaz ilk bana dedi ne diyorum ben

Arka bahçeye geldiğimde o çoktan gelmiş ayağıyla ritim tutmuş beni bekliyordu yürüyerek tam öninde durduğumda kafasını kaldırdı, armızda var yada yok arası bir boşluk vardı.

Önce gözleri gözlerimde olsada sonra dudaklarıma gitti bir kaç saniyeliğine sonra kafasını sallayıp tekrar gözlerime baktı

" Uzatmıycam Mevsim bugün seni babamla tanıştırcam sadece kendin olmanı istiyorum ve güzel bir şeyler giy son olarakta bu gece bana olan borcunu ödeyip kurtuluyosun, borcumu almadan gidemezdim sonuçta"

Söylediği gerçek yüzüme okkayla bir tokat geçirdiğinde, uğradığın ani tokatla yere düşeceğimi sandım ona baktığımda onay beklercesine bakıyordu yutkunmaya çalışıp kafamı salladım.

Hızla geçip gitti öylece kaldım orda, doğruya ne bekliyodun senden hoşlandığı için sevgilisi olmanı istemedi amaç borcunu ödettirmekti. Piyon Ata yem oldu sonuda oyun dışı olmaktı.

Hızla sınıfa döndüm güçlüyüm ben bi at yıkamazdı beni ben bütün taşları koruyordum bunun uğruna kendini yem dahi etsemde.

Önümde Yamanın belirmesiyle şaşırıp ona baktım.

"Efendim Yaman?"

"Hani demiştim ya bir kızdan hoşlanıyorum diye Mevsim onunla konuşur musun?"

"Tamam"

"Ya lütfen altı üstü kon... Ne tamam mı?"

"Evet tamam söyle bakalım hangi sınıfta nasıl biri?"

"Çaktırmadan arkana bak... ha gördün mü?"

"Siyah başörtülü olan mı?"

"Evet o 12-C sınıfında yapsan sen yaparsın bu işi hadi be gülüm"

"Tamam da adı ne?"

"Heycandan unuttum ismi Hira...Hira Atasever"

"Bende bu iş geç sen sınıfa hadi"

Yanağımı sıkarak koşmuştu azda olsa keyfim yerine gelirken kıza doğru ilerlemeye başladım.

Oda harekete geçince yanlışlıkla çarpıyomuş gibi yapıp omzuna çarptım.

"Ah! Pardon önemli bir şeyin var mı?"

"Şey yok sanırım yani şalım düzgün mü?"

"Evet, evet kusura bakma kantine gidiyordum göremedim bir an ben Mevsim bu arada 12-A dan"

"Bende Hira 12-C den tanıştığımıza memnun oldum Mevsim istersen kantine berber inelim"

"Olur"

Hira'yla iki dakikada kaynaşmış sımsıcak deli dolu bir kız olduğunu anlamıştım onu bizimkilerle tanıştırdım Yaman'dan nefret ediyomuş halbuki bizimki ona nasıl yanık olduğunu bir bilse.

Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin