Geçmiş gelecek yada var olan her şeyi bırakıp anı yaşamak lazımdı değilmi?Peki biz neden sürekli bir seyleri kafamıza takıyorduk o zaman.Hira bir haftadır odadan çıkmıyor yemek yemiyordu arkadaşımın gözlerimin önünde eriyip gitmesine izin veremezdim.Tek çare bir nevi onu kızdırsada en azından konuşturabilen oğuzdan yardım istemekti.Telefonumu elime alıp aresin numarasını tıkladım.
"Alo güzelim bir sorun mu var?"
"Hayır canım ama şey oğuzuda alıp bize gelsene"
"Tamamda oğuz ne alaka"
"Lan bi kerede dediğimi yap"
"Lan lı lunlu konuşma lan çarparsam görürsün"
"Uf ares hadi bekliyorum"
Telefonu suratına kapattım.Kapatmasam dahada uzuycaktı bu konuşma.Masanın üzerinden tekrar kalemimi alarak çizmeye başladım mezun olabilmem için bu projeyi bitirmem gerekiyordu saçma insan neden bir projeye bağlı olarak mezun oluyorsa.Baya çizime dalmıştım
"Hem çarıyosun hem kapıyı açmıyossun yarım akıllı Mevsim"
Duyduğum sesle yerimden sıçradım.Kalem elimden fırlayıp Aresin kafasına düştügünde Oğuz gülmekten yere yapıştı ben onların haline gülerken hira merdivenlerden söylene söylene iniyordu
"Bu seste ne Mevsim"
Yere yapışık Oğuzu görünce gülmeye başladı.Bir dakika o gülüyormuydu.
"Sonunda ya biliyodum işte bak nasıl güldü"
"Neyi biliyodun Yarım akıllı sevgilim" (Ares)
"Sen sus zibidi"
"Gülmesene kızım çok mu komik" (Oğuz)
"Evet bay ahahah yapışkan ahaha çok komik ahha halıyla sana mutluluklar ahah"(Hira)
" ivit biy ihihi yipiskin ihihi çik kimik ihihi hiliyli sini mitliliklir ihihi "(Oğuz)
Biz Oğuzun Hirayı taklit etmesine gülerken onlar hala tartışıyolardı.Kız sonunda odasından çık konuştu ve güldü Oğuzu bizim eve mi taşısam acaba iyi fikir gibi Aredi çizimlerimin yakınında görünce oraya zıpladım
" lan dokunma paralım seni çizmek icin gecemi gündüzümü veriyorum ben onlara"
"Kızım insan müstakbel kocasına zibidi lan flan diye seslenirmi cok ayıp bak almam seni evde kalırsın"
"Kim kimi almıyo be ayrıl kapımda sürü olucak erkekler tanıyorum ben he heyt"
"Sikerim lan kim onlar söyle söylesene kızım kim onlar bacaklarını elektirikli testereyle kesiyimde bak bakıyım kapına gelebiliyolar mı"
"Sakin canım ya şaka yaptım ben hadi gel şu iki malın yanına gidelim biz"
"Yok yok gel biz evlendirne dairesine gidelim he şimdi seni kaparlar flan hadi gel gidelim biz "
"Mal mısın? Yürü iceri çarpcam bi tane yoksa"
İceri girdigimizde Hirayla Oğuzu kahkaha atarken gördüm.Neye gülüyo bunlar o diğilde Sedayla Yağız nerde çoktan damlamıştı bunlar bize.
Sedanın anlatımı~
Gözlerim bağlı mal mal oturuyorum burda Yağız Allah belanı versin süpriz süpriz dedin bağladın gözlerimi gittin.
"Aşkım bak şimdi açicam gözlerini"
"Aç artık yağız sacma sapan bişeyse bu süpriz atıcam seni ormanın içine yesin kurtlar seni"
"Tamam tamam sakin açıyorum"
Gözlerimde bağ firarını verircesine aşşağı düşerken dizlerinin üzerine çökmüş yağızı gördüm elindeki kutuyla gözlerimin içine bakıyordu napıyo la bu mal.
"Kız Seda Evimin kadını ol çocuklarımında anası ha ?"
"Senin çoçukların mı var yağız olum seni gebertirim kimden yaptın o çocukları"
"Gerizekalı kıt beyinli aşkım senle olucak çocuklarımızın anası ol"
"Ha şeyy.. Olurum lan"
Ayağa kalkıp kutuyu bana verdi.İnsan yüzüğü geçirir parmağıma hiç zahmet etmesydin al kaldır at kutuyu üstüme.Yüzüğü çıkarıp parmağıma taktım.
"Biliyomusun? Sende çok cırtlak bi anne olur"
"İstemiyosan al yüzügü Yagız"
"Saçmalama aşkım ya"
Mevsimin anlatımı~
Mutluydum huzurluydum daha ne istiyebilirdim ki bütün ailem dedigim insanlar mutlu huzurlu.Gözlerimi Arese çevirdigimde bana gülümseyerek bakıyordu fısıltıyla
"Filmi izlesene ne bana bakıyosun"
"Çok şanslıyım"
"Biliyorum "
"Hadi ya nerden?"
"Kendimden"
Beni öptüğünde iki adet öksürük sesiyle geri çekildi
"Aile var aile" (Hira&Oğuz)
"Bu ne lan ikiz gibi birlikte konuşuyosunuz hem benim ailem Mevsim istediğimi yaparım"
"Terbiyesiz bu kız bak görüyomusun Hira bunca yıl yemedim icirdim giymedim giydirdim beni aileden saymıyo" (Oğuz)
"Görmezmiyim hiç " (Hira)
"Ne içtiniz siz kavga eden ikili gitmiş birbirine destek çıkan ikili gelmis yerine"
Sustular neyse konuşmaları didişmeleri bile ayrı nasıl anlaştılar anlayamıyorum.Biz böyle oturmuş sohbet muhabbet derken zil çaldı Ares ayaga kalkıp kapıya bakmaya gitti.Bir süre sonra bağırma sesi duyunca kaşlarımı catıp ayağa kalktım.
"Simdimi hatırladın lan pezeveng bir kızın oldugunu"
Kapıdaki kişiyle oldugum yerde kaldım.Ne işi vardı bu şeref yoksunun burda.
"Mevsim kızım"
"Kızım öyle mi lan sende yüz var mıda buraya geliyosun bide geçmiş karşıma bir şey olamamış gibi kızım diyosun"
"Haddini bil ben senin hala babanım"
"Ben haddimi bilirim bilmesine de sende sunu bil ben babamı 4 yıl önce koydum toprağız altına öldü benim babam hadi şimdi git burdan"
Ben içeri doğru giderken Ares kapıyı kapatıp omuzlarımdan tutup kendine sardı beni
"Nasıl sen benim ailemsen bende senin ailenim güzelim sakın unutma daima yanındayım ben"
Göz yaşlarım çenesine değerken o bunu umursamayıp hala bana sarılıyordu eğilip göz yaşlarımı öptü
"Göz yaşlarından öptüğüm ağlama şurama hancer saplıyolar gibi hissediyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)
ChickLitYıprandılar çok sevdiler her şeye herkese karşı savaştılar ama onları ayrın bir seye engel olamadılar... "Sev tamam mı karşılık beklemeden ben var olsamda olmasamda sev birini kızma sevgilim belki olurya ayrılırsam hayattan sevgiye küsme sevgi aptal...