Veda Busesi-23

129 20 27
                                    

Elimde tutuğum kutuyu odaya fırlatarak attım.Gereksiz birde gidip gelinlik almış bu ne yüzsüzlüktür ben adama evlilik istemiyorum diyorum oda istemiyorum diyor buna rağmen gelinlik alıp yolluyor.

Belkide babamın işiydi bu gelinlik ne olursa olsun onu giymeye niyetim yoktu yatağa kendimi attım.Ah tamamen unuttum bugün mezuniyet vardı kim hazırlanıcak şimdi dememe fırsat bırakmadan odama Seda odaya dalmıştı.

"Ay hala yatıyo kal kızım kal mezun oluyoruz..Kalksana...MEVSİM KALK!"

"Ben bir kuzenlik bağlarımızı gözden geçireyim o ses ne tarafından çıkdı acaba"

"Söylenme git duş al daha hazırlancaz"

"Yağız nerde ?"

"O bizi daha sonra katılcak"

"Peki Hira nerde ?"

"Oda Oğuzla gitti kızım git artık al duşunu"

Biraz daha odada dursaydım muhtemelen elindeki makyaj kutusunu bana fırlatacaktı deli mi ne?

Hızlıca duşumu alıp çıktım.Bu mezuniyete Temurla değil Aresle gitcektim ben bu olanlar olmasaydı belki şuan elim ayağım heycandan titriyor olurdu ama artık bunu bile umursamıyorum.

Seda etrafta koşturup aldığım elbiseyi arıyordu.Gerizekalı sorsa söylemiycekmişim gibi bide arıyordu bu kızı yaparken teyzemler çok mu düşünmüş acaba?

"Dolabın en alt köşesinde ver de giyiyim artık"

Sonunda bulup elime tutuşturdu banyoya geri dönerek aldığım elbiseyi giydim sacımı kurutmak için havluyu kafamdan çıkardığım sırada içerde telefonumun çalan sesini duydum.

Kapı aralanıp seda başını iceri uzatıp telefonu gösterdi.

"Temur"

Elinden telefonu alıp açtım

"Mevsim yarım saate kapının önündeyim hazır mısın?"

"Sayılır"

"Tamam o zaman görüşürüz"

Bütün her şey bittiğinde aynada kendimi süzüp mezuniyet yeleğini giyip şapkasınıda toka yardımıyla saçıma tutturdum.

Aşşagıdan korna sesini duymamızla birlikte sedayla direk çantaları alıp çıktık Temur bizi görünce kapımızı açtı kendisi ise tamamen siyah bi takim giymişti.

"Ee kızlar heycan var mı?"

"Evet ex enişte olmaz mı?"

"Seda ne diyosun mal mal konuşma kapa çeneni"

Dediklerimden sonra kimse ağzını açıp tek bir kelime dahi etmemişlerdi.Araba sesizlik hakimken Temur sıkıldığımızı anlamış olmalıki radyoyu açtı.

Yol boyu kimse tek kelime etmedi mezuniyet için önce üniversitenin kampüsüne sonra kutlama icin mini bir eğlence düzenlemişlerdi ama ben o eglenceye katılmıycaktım.

Dekanımız sırasıyla öğrencilerin isminlerini söyleyip diplomalarını dagıtırken sıra bizimkilere gelmişti.

"Makine mühendisliği bölümünden Yağız Çaşra"

Yağız bizim çığlıklarımızla dekanın yanına giderken mutlu görünüyordu diplomasını alıp yanımıza gelirken Seda ona koşarak sarıldı ve klasik sevgili şeyleri anlatıp iğrençleşmeye gerek yok dimi.

"Konservatuar bölümünden Yaman Kara"

Duyduğumuz isimle ortamımız sakinleşti Hiraya baktığımda üzüldüğünü gördüm Sedanın yanından geçerek Hiranın yanına gittim ama o bana değil sahneye ağzı açılmış şekilde bakıyordu.

Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin