Öncelikle TERÖRÜ LANETLİYORUZ biz özgür bir ülkeydik biz korkmadan kaygılanmadan istediğimiz şekilde istediğimiz yerlerde gezen ülkeydik noldu şimdi bize toplu yerlerden korkar olduk tenha sokaklarda gezemez olduk sığarmı bu yaptıklarınız insanlığa onca insanın hayatını çalmaya orda kaç insan ailesine sıcacık evine gitmeyi bekliyodu kaç Ygs ögrencisi üniversite hali kuruyodu yaşlısı çocuğu genci polisi dini ırkı demeden aldınız bütün canları yazık size Ankarada patlayan bombada ölen herkese Allahtan rahmet ailelerine başınız sağolsun kelimesinden başka diycek bir şey bulamıyorum.
Hayatım çok normal miş gibi birde bu çıkmıştı şimdi.Kim göndermişti ki neydi yakında olacak dün gece düşünmekten bir gram bile uyuyamamıştım niye kafama takıyosam.
"Bak Hiracım şimdi çok bayılıcağın şaheserimi göstercem sana"
"Ya Oğuz bir git ya senden daha önemli bir sorunum var benim"
"Tamam o zaman ben az neyse ya ben kalkıyım görüşürüz Mevsim"
"Kalsaydın ya daha konuşuyoduk"
"Yok ya ben gidiyim hem Ares'e sözüm vardı"
"O iyi mi?"
"Oldukça bu aralar baya yoğun"
Oğuz gittikten sonra ortam dahada gerildi tabiki kimse Yaman olayınını unutmamıştı ama Hira'nın Oğuza bu kadar sert çıkması hiç hoşuma gitmemişti.
Kapının ziliyle ayağa kalkıp kapıyı açtım.Olaya karabibiber olmaya gelen kişiyle kaşlarımı çatıp ona baktım
"Ne istiyosun Yaman"
"Mevsim benim ya Yaman düşmanın değil daha bi kaç ay önce kardeşim dediğin cocuğum ben senin bi dinlesen bak sen beni dinlemezsen Hira hiç dinlemez beni lütfen bi kere olsun dinle"
***
Yaman olan biteni anlattığında yaşadığım şoku hala atlatamamıştım.Peki neden bize söylemek yerine kaçıp gitmeyi tercih etmişti neden onun yanında olmamızı istememişti.
"Bak her ne kadar bunları yaşamışta olsan Hira'ya fazla yüklenme seni üzmek gibi olmasın ama o seni tam unutup başka birileriyle yada birisiyle mutlu olmaya hazırken hayatına birden girmek neyse yinede sen bilirsin"
"Ben onun hayatından hiç çıkmadım ki birden gireyim Mevsim biz 4 senedir birlikteyiz ve o beni unutamaz"
Hızla kalkıp kafeden çıktı o unutamaz sanıyordu ama belkide ben yanılıyorumdur.
~Hiradan
Oğuza söylediğim şeyden dolayı o kadar kızgındım ki kendime ona Yaman yüzünden sert çıkmak bile kendimi iğrenç biri gibi hissetmeme sebeb oluyordu.
Çocuk benim gülmem için yapıyor ben ona beler diyorum ah!Yaman neden geldin ki hiç bir şey olmamış gibi he neden aslında neden geldiği pekte umrumda değil artık.
O beni bir kere bırakıp gitti geri dönmem tamamiyle aptallık olur böyle bir şeyi ne ona ne kendime yaparım.
Marketten çıkıp eve doğru yürümeye başladım bir sürü çikolata almıştım ne var yani iş güç sahibi olduk diye deprasyona giremiycez mi tabiki gircez en sevdiğim müzikleri dinleyip aonra onlar bana kötü anıları hatırlatıyor diye dinlememek.
Sanırım bugün tam olarakta onu yapıcam.Elimden bosetlerin çekilmesiyle şaşkınlıkla arkama döndüm karşımda Yaman'ı görünce sinirlerim 1000 kat yukarı zıpladı nasıl zıpladı diye sormayın ne bilim ben zıplıyo işte
"Ver şu poşetleri sana ihtiyacım yok"
Elinden poşetleri çekip yürümeye devam ettim.
"Hira dinle bir beni bak söz dinledikten sonra yanında istemezsen giderim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)
Literatura KobiecaYıprandılar çok sevdiler her şeye herkese karşı savaştılar ama onları ayrın bir seye engel olamadılar... "Sev tamam mı karşılık beklemeden ben var olsamda olmasamda sev birini kızma sevgilim belki olurya ayrılırsam hayattan sevgiye küsme sevgi aptal...