Veda Busesi-8

152 26 2
                                    

Her sabah olduğu gibi yine Zeynep,ben ve Yağız,Yaman ikilisi okula gidiyorduk. Zeynep, Yağız ve Yaman'ı birbirlerine düşürmek için uğraşıyor bende onlara gülüyordum.

Hızla yanımda duran arabayla neye uğradığımı şaşırmış bir vaziyette arabaya bakıyordum. Camları karşı tarafı görmeme engel olduğu için kim olduğunu bilmiyordum.

Arabanın motoru durduğunda yoluma devam etmek için önüme dönmüştüm ki arabanın kapısı açılmıştı, merakıma yenilip kim olduğuna bakma için kafamı çevirdim.

"Seda?"

"Ay kızım nasıl korktun öyle"

"Kızım manyak mısın sen napıyorsun burda"

"Uf kuzen azcık gül ya sırf senin için babamın arabasını bile kaçırdım gerçi o izin verdi"

"Teyzemler burda mı?"

"Tabi burda seninle birlikte yaşıycaz artık"

"Mevsim neler oluyor orda hadi geç kalıyoruz"

Bana seslenen Zeynep'le bir dakika işareti yapıp Seda'ya döndüm.

"Akşan konuşcaz hadi eve dön dikkat et"

"Emredersin komutanım"

~~~~~

Akşam Seda'yla uzun bir konuşmadan sonra onu bizimkilerle tanıştırmak için bir buluşma ayarlamıştık.

Kafaden içeri girerken Seda'nın susmak bilmeyen çenesine içimden eediğim kadar küfür saydırıyordum, artık susması lazımdı çünkü ne dediğini anlayamaz hale gelmiştim.

"Ya Mevsim....acaba beni beğenirler mi? Girmesek mi? Makyajım yerinde mi? Ay şu sarışınların olduğu grup mu?"

"Yeter sus artık hayat sağlığım için bana acı"

"Sen bana çok mu konuşuyorsun diyosun"

"Evet"

"Ha...Tamam o zaman"

Sonunda sustuğu için teşekkürlerimi bildireceğim sırada tekrar başladı.

"Mevsim?"

"Gitmiyor muyuz durdunda"

"İnsanda akıl mı bıraktın ki"

Adımlarımı hızla bizi izlemekte olan gruba yönelttim Seda arkamdan yavaş olmamı söylesede dinlemedim onu

"Sonunda Mevsim çok acıkmıştım"

Yağız'ın lafı üzerine ona ter ter bakarken eliyle hayali bir fermuarı çekiyormuşcasına ağzını kapattı.

"Hoşbulduk Yağız sağol, kusura bakmayın geveze bir kuzen yüzümden geç kaldım. Bu Seda benim kuzenim bahsetmiştim artık bizimle okuyacak"

Zeynep her zaman ki sıcak kanlılığını gösterip Seda'nın üstüne atlarken ilk zamanlar geldi aklıma.

O kadar eğlenceli bir gece geçirmiştik ki, Yağız'ın Seda'ya bakışlarınıda es geçmemek lazım tam yatağıma yattığım sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle durdum ve telefonumu elime alarak kilidini kaydırdım mesajı açtığımda ise donup kaldım.

Yarın saat öğleden sonra 4 te parkın önünde bekle seni babana götüreceğim suratsız.

Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin