Veda Busesi-16

107 19 8
                                    

Sabah birinin beni öpmesiyle gözlerimi açtım.Ama güneş ışıkları gözüme vurunca geri kapattım.Hmmlar gibi bir ses çıkarıp yorganı başıma çektim ama bu seferde yorgan üstümden çekildi ben gözlerim kapalı yorganı bulmak için elimle yoklarken birden yataktan düştüm düşüşümle beraber bi kahkaha patlayınca bu kişinin ares olduğunu anladım.Doğrulup ona ters bi bakış attım.

"Biz ne zaman evlencez ya?"

"Ne evlenmesi ares"

"Kızım sana evlenme teklifi ettim ya evlenmemiz gerekiyo"

"Bu sene bitiyo üniversite mesleğimi bi elime alıyım bakarız"

"Bunu bir erkeğin söyleesi gerekmiyomu?Rollerimi değiştik"

"Yokta ben açıktım"

"Hiralar aşşağıda kahvaltıyı hazırladılar bizi bekliyolar giyinde gidelim"

"Tamam"

Pantolonumu ve kazağımı alıp banyoya gittim.Üstümü giyindikten sonra salık olan saçlarımı tokayla topladım odaya geri döndüğümde aresle assağı inmeye başladık.Ares biraz önden gittiği için sırtına zıpladım tabi merdivenlerde olduğumuz için az kalsın düşüyoduk ama kendini son anda kurtardı.

"Mevsim mutluluk sana yaramıyo"(yaman)

"Sussana sen daha bana yalvardığın günleri dün gibi hatırlıyorum"

"Bulaşma sevgilime"(hira)

"Karnım aç hadi kahvaltı yapalım"

"Yerin rahat mı?"(Ares)

Sırtından aşşağı indim daha fazla eziyet etmemek gerek.Daha önümde 15 günlük bi staj vardı.Staj günleri hariç bir yere gitmiyordum aslında bugün eğlensek güzel olur.Ağzıma salamı atıp

"Ya bugün biseyler mi yapsak"

"Ağzını kapa lan pislik yediğin her şeyi gördük"(seda)

"Sanane lan karısma nasıl istiyosa öyle yer"(Ares)

"Ares vurdu gol sayın seyirciler "

"Güzelim sana şimdi bi vurcam golü görcen susunda yemeğinizi yiyin sonra bakarız ne yapıcağımıza"

Yemeği silip süpürdüm açtım zaten.

-Hira'nın anlatımı-

Yamanla aramızda bir kaç haftadır sorunlar var.Anlayamıyorum ne zaman bir sey istesem beni kırmayıp yapan çocuk şimdi neden beni tersemeye başlamıştıki sorunsuz 3 senenin ardından yamana baktığımda telefonuyla ilgileniyodu ve gülüyodu kıskanmadım değil neye kime eden gülüyodu artık dayanamıyorum.

"Neye gülüyosun sevgilim"

"Hiç bir şeye"

Kısa ve net bir cevap kızların yanına doğru gitmeye basladım.

"Kızlar benim biraz başım ağrıyor da eve dönücem ve şey Mevsim evin anahtarını verirmisin?"

Bana önce baktı süzdü.Bir sey olduğunu hemen anladı zaten beni anlayan nadir insanlardan biriydi Aresin yanından kalkıp kolumu tuttu.

"Sen bi gelsene söyle neyin var ?"

"Yaman, Mevsim onu tanıyamıyorum artık bir kac haftadır bana soğuk cevaplar vermeye terslemeye başladı.Evede geç geliyor artık bende onla kalmak istemiyorum artık senle kalabilir miyim?"

"Sorman hata gerizekalı biz o evi üçümüz aldık.Al anahtarı kötü olursan bi alo demen yeter biliyosun dimi?"

"Biliyorum"

Gülümsedim ve çıkış kapasına ilerlemeye başladım.Bir el bileğimi sarıp beni durdurdu.Dönüp baktığımda yaman olduğunu gördüm.

"Nereye hira"

"Eve gidiyorum yaman"

"Ben bırakırım"

"Hayır istemiyorum"

Kolumu çekip yürümeye başladım.Avmden çıkıp taksinin gelmesini bekledim.Hayatında başka biri vardı belkide.Hayır hayır ben onu bu kadar çok severken bu olamaz.Gelen taksiyi görüp durdurdum ve arabaya binip adresi söyledim.

"Düşüncelisin? Kesin sevgilinden ayrıldın ve onu çok seviyosun dimi hala bidi bidi siz kizlar cok zirlaksiniz"

Düşüncelerimi bölen taksi söförüne bi bakış attım.Ama nasıl benimle aynı yaşta olan bi cocuktu bu ve sesi çok şey ney ne saçmalıyorum

"Hayır sevgilimden flan ayrılmadım bay ben çok biliyorum "

"Lakap ha? Hoşmuş bayan ben sevgilimden ayrılmadım"

"Sussana sen işini yap"

"İşimi yapıyorum zaten"

"Bence seni bu isten atmalilar"

"Ha ha nedenmiş o"

"Müsterinle çok konuşuyorsun"

"Peki müşterim konuşmam"

Alay ediyordu bildiğin benimle bi an önce eve gelsekte şu salaktan kurtulsam.Yol boyunca arabayı düzgün kullanıyor mu diye kontrol etmedim saçmala.

"Hayır kontrol ettin"

"Ha?"

Ne diyo bu ay acaba sesli mi düsündüm

"Evet bayan sesli düşünen"

"Sussana sen bay geveze"

"Geldik bayan sesli düşünen"

Parayı verip taksiden inmeden önce çocuğa dönüp

"Görüşmemek üzere geveze"

"Görüşürüz"

Arabadan inip kapıya doğru yürüdüm tam açıcağım sırada yamanın seslenisini duydum.

"Hira konuşalım mı biraz"

"Biliyorum hayatında biri var ve ayrılmak istiyosun"

"Aslına bakarsan biraz öyle biraz farklı"

"Anlat dinliyorum"

"Ben gidiyorum zaten üniversitede bitti Amerikaya dönüyorum"

"Hoşcakal yaman"

Kapiyi acip iceri girdim.Bağriyordum deli gibi neden neden odama çıkıp kapıyı kilitledim.

-Mevsimin ağzından-

Ares ben ve bir arkadaşı sanırım adı oğuz hastanedeydik.Eve geldiğimizde kaç kere hiraya bağırdım açmamıştı.Bunun üzerinede Ares kapiyi kirdi hirayi yerde baygin gorunce ne yapicagimi sasirmistim donup kalmistim.Doktor yogun halsizlikten boyle oldugunu soyleyince dern birnefes almistim.Aresin arkadasida ona ugramis evde bulamamis aresde onu buraya cagirdi Hirayi gorunce önce sasirdi ve sonra taksi olayini anlatti bakalim hira oğuzu görünce ne tepki vericek.Oğuz bize kahve almaya gittiğinde doktor Hiranın utandığını söyledi.Ben hızla odaya daldım.Hira bitkin bir suratla bana bakıyodu yaman bunu nası yapardıki ona birbirlerini severken nasıl giderdi evet hirayı o halde görünce gidip yamanı aramış saydırmıştım o ise ucagım kalkıyo kapatıyorum demisti.

"İyi misin yavrum?"

"İyiyim tabi noldu helva yiyemiğcen için mi üzgünsün"

"Gerizekalı sana bişey olsaydı napardık böyle konuştuğuna göre gayet iyisin"

Hiranın gözleri kapıya takılı kaldı

"Ama ama sen nasıl ya" (hira)

"Evet ben bayan ben sevgilimden ayrılmadım"

Mülti:Oğuz

Bana Sevmeyi Öğret(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin