Ráno jsem se probudila v posteli sama. Moc jsem nevěděla, co to má znamenat. Myslela jsem si, že Harry bude chtít být se mnou. Posadila jsem se na posteli a porozhlédla jsem se. Mezitím někdo zaklepal na dveře a zpoza nich vykoukla kudrnatá hlava.
"Sweetheart, obleč se a dojdi sem," řekl a usmál se na mě. Mou odpovědí bylo tiché dobře. Dala jsem si rychlou sprchu. Umyla jsem ze sebe zznovu všechnu tu špinu a vzpomínky, které jsem na včerejšek měla. Oblékla jsem si volné šedé tepláky a k tomu červené volné tričko. Svou vlnitou hřívu jsem si stáhla do culíku na temeni hlavy. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Pod očima se nacházely černé šmouhy od rozteklé řasenky. Vzala jsem navlhčené ubrousky a smyla i to. Oddychla jsem si a šla do obýváku za ostatníma. Bylo tam ticho. Zavřela jsem dveře od našeho pokoje a divila jsem se, co mě čekala v obýváku. Strnule jsem se dívala z očí do očí dvou policistům.
"Jackie, já vím, že to pro tebe nebude nejlepší, ale oni potřebují vědět, co všechno se událo a jestli ho znáš," vysvětlil mi Harry. Přišel ke mně, chytl mě za ruce a odvedl na gauč mezi něho a Liama. Sedla jsem si na turka a čekala na otázku.
"Slečno Cartier, nejdříve bych od vás potřeboval vědět, jestli dotyčného znáte," řekl jeden z nich. Podívala jsem se na Harryho a ten mi automatisky stiskl ruku a na hřbetu mi začal dělat jeho palcem uklidňující kolečka.
"Max. Maxim Flew," řekla jsem s klidem v hlase. Harry se na mě nevěřícně podíval.
"Já toho hajzla zabiju!" vykřikl a hned si stoupnul. Louis k němu přiběhl a začal ho uklidňovat. Tentokrát to byl liam ten, co mě držel za ruku.
"Znáte ho? Viděla jste ho už někdy? Ublížil Vám už někdy?" prtal se mě na otázky. Harry si všiml, že se mě ptá na otázky, které nemají tak lehkou odpověď. Přišel ke mně a chytl mě za druhou ruku.
"Není to poprvé, kdy jsem se sním viděla. Když mi bylo patnáct, tak jsem se stala jeho obětí. Chodila jsem s ním asi měsíc a něco, když mě jednou u něho doma znásilnil. Vyhrožoval mi i smrtí. Potom ho odsoudili a byl ve vězení. Včera jsem ho potkala, když jsem šla z obchodu sem do hotelu. Odchytl si mě a zatáhl do temné uličky. Kdyby nebylo Harryho, udělal by to znovu," řekla jsem. Nebylo lehké se vracet k minulosti.
"Slečno Cartier. Pan Flew nám před pár dny z vězení utekl. Pořád nevíme, jak se mu to podařilo. Slibujeme vám, že ho znovu dopadneme a tentokrát už nám neuteče. Držte se tady svého zachránce," řekl a usmál se na Harryho. Cítila jsem silnější stisk na mé ruce. Oba policajty Liam vyprovodil ven a já jsem ležela v Harryho náruči na gauči.
"Je to moje vina. Kdybych tam s tebou zůstala a nešla do hotelu…" začala fňukat Chris. Okamžitě jsem si stoupla z gauče a obejmula jí. Řekla jsem jí, že ona za nic nemůže. Že to byla jenom náhoda a že už se to nikdy, ale nikdy nestane.
Ten den nám kluci řekli, že musí jet na nějaký televizní rozhovor, že máme zůstat tady a dívat se.
"A nikomu neotvírejte," kázal nám Liam.
"Ano, tati," řekly jsme zároveň se smíchem a zavřely za niimi dveře. Obě jsme skočily na gauč. Bylo to divné mít po několika letech kamarádku. Po tom, co Alysha zmizla, jsem myslela, že už si nikdy kamarádku nenajdu, ale Chris byla jiná. Byla strašně milá a veselá. Byla pro každou srandu.
Jdeme na scénu. Sledujte nás kočky. H.
Došla mi smska od Harryho. Zaply jsme tedy určitý kanál na televizi a už jsme jenom viděli, jak kluci přicházejí a sedají si na velkou koženou pohovku. Vypadali úžasně, stejně tak jako vždy. Moderátorka byla prsatá blondýna. Zamračila jsem se nad tím, když obejmula Harryho.
"Takže. Máme tu britsko-irskou skupinu One Direction. Nejdřív si ujasníme, kdo je single a kdo zadaný." Když to řekla, tak se mi zastavil dech. Nejdřív se zeptala Nialla.
"Single," řekl a hned na to se z publika ozval šílený jásot fanynek. Niall se smál. Pak se zeptala Louiho.
"Zadaný," řekl pyšně a Chris se vedle mě začala smát jako blázen.
"On je můj!" vykřikla snad na celý hotel. Dloubla jsem jí do žeber aby stichla. Otočila jsem se k televizi. Zrovna se ptala Harryho.
"I'm in love," řekl a usmál se. Z publika se neozval ani hlásek.
"Takže slavný Harry Styles se nám zamiloval," řekla ta blondýna. "Kdo je ta šťastná?" ptala se dál.
"Je to ta nejkrásnější holka pod sluncem, ale jméno vám neřeknu," zasmál se.
"Nedávno se objevily fotky jak si vedeš Jacquelin Cartier k sobě domů, řekneš nám o tom něco?" zeptala se a vyvalila ty své kozy na Harryho.
"Jacquelin je hrozně milá a pěkná holka. Fotila nám vánoční photoshoot. A to že škla ke mně domů bylo jenom ze zdvořilosti, protože jí bylo špatně a nikdo z nás ji nechtěl nechat samotnou. Byla na tom dost špatně, tak jsem navrhl našemu manažerovy, že se o ní postarám. Toť vše. To že se ukázaly nějaké fotky v bulváru s popiskem, že jsem si našel další holku na jednu noc, není pravda. Nejsem žádný sukničkář," řekl a tím to celé uzavřel. Sledovala jsem celé jeho jednání s otevřenou pusou.
"Myslím, že se zachoval dobře," řekla Chris a já se jenom usmála. Dál se zeptaly Zayna a ten řekl, že je zadaný a Liam řekl nezadaný. Taky jsem se dozvěděla, že se rozešel se svou dlouholetou přítelkyní Danielle.
"Babi? Ta Liamova přítelkyně se jmenovala stejně jako já?" ptala se mě Dan.
"Představ si, že ano," řekla jsem jí a usmála se na ni.
"Takže mě máma pojmenovala podle ní?" Danielle byla velmí zvídané děvčátko.
"Ne. Tvoje maminky se nikdy s Danielle nepotkala. A já taky ne," řekla jsem…
Když se kluci vrátili a měly všechno vyřízené. Rozhodlo se, že se do Londýna poletí o den dřív a ještě ten večer jsme se vracely do našeho města. Na letišti nás čekala velká horda fanynek. Kluci se zase všem podepisovali a fotili se. Já s Chris jsme čekaly na ně v limuzíně, než se páni uráčí přijít, nebo než je pochytají bodyguardi a odvlečou je násilím pryč. Když už konečně naskákali do limuzíny, odjeli jsme do jejich hlavního sídla, kde jim Paul oznámil, že až do pátého ledna mají volno. Harry proto hned zavelil, že se odjíždí do Holmes Chapel. Rozloučila jsem se s klumama a Chris. Nejdřív jsme se stavili u mě doma, kde jsem si přebalila věci a vzala Harryho dárek k vánocům. Potom jsme jely k němu, kde on půl hodiny se rozmýšlel nad tím, jestli si má vzít bílé nebo červené tričko. Nakonec si vzal stejně obě. Asi po hodně jsme už byly na cestě v Harryho Range Roveru do Holmes Chapel.
"Harry?" oslovila jsem ho, když jsme byly podle něho skoro v Holmes Chapel.
"Ano?" řekl a pořád se věnova řízení.
"Jaká je tvoje rodina?" zaptala jsem se polohlasem a podívala se na něho. Harry se jenom uchcechtl.
"Mamka byla nadšená, když jsem jí řekl, že si dovezu na Vánoce přítelkyni. Moc ráda tě pozná. No a Gemma, ta se někdy chová spíš jako moje mladší sestra, né jako kdybych byl já ten mladší. Můj taťka s námi nežije, naši se rozvedli, když mi bylo 7. A potom mám kočku, Dusty. Určitě si ji zamiluješ," řekl a usmál se na mě. Akorát se před námi ukázala velká cedule s nápisem Holmes Chapel. Harry jel ještě chvilku až dojel na příjezdovou cestu k útulnému baráčku. Vzaly jsme si svoje věci a když se Harry snažil odemknout, někdo za něho otevřel dveře. Stála před námi milá žena. Harryho maminka.