Truly, Madly, Deeply - IN CZECH 23

213 10 5
                                    

I know. Hodně dlouho jsem nepřidala další díl. Nechápu... no, neměla jsem prostě nápad a u každého dílu chci, aby nějaký nápad byl. Docela jsem přemýšlela, co by se mělo stát teď v tomhle díle a potom jsem si něco představila a chci to nějak sepsat. Doufám, že čtenáři ještě zůstali a dál tohle budou číst. Když jsem přemýšlela nad tím, jestli to smazat nebo ne, tak jsem nemohla. Je to moje dítě. Ale už jsem nad tím kolikrát uvažovala.Ale spíš přemýšlím nad tím, že už bych konečně mohla udělat korekturu u všech dílů a nějak to dát dohromady. No, dost keců kolem toho a zpátky k příběhu.

Věnované Blackie, protože ta mě donutila jít zpátky psát tenhle příběh. Za to ti děkuji.

Harry's POV

Opravdu jsem si myslel, že už ji nikdy v životě neuvidím, ale spletl jsem se. Tohle nemohla být jenom náhoda, to byl osu, ale věděl jsem, že pokud to nebyla náhoda a byl to ten osud, tak musím získat Jackie zpět za každou cenu. První krok byl rozejít se s Charlie. 

Rozrazil jsem dveře od našeho hotelového apartmá a namířil jsem si to do pokoje, který jsem sdílel právě s Charlie. Nekladl jsem dotaz na to, proč se na mě tak kluci dívají. V ten moment mi to bylo celé ukradené. 

"Charlie mu- Ty se balíš? Proč?" vyhrkl jsem, když jsem viděl, jak se sklání nad kufrem a balí si oblečení.

"Harry, já nejsem slepá a... Chápu to."

"No ale já nechápu o čem to mluvíš."

"O Jackie. Myslíš, že jsem ji nepoznala. Ale no tak. Je to fotografka. Fotila mě pro VOGUE. Na ni se jen tak nezapomíná a na její románek s tebou už vůbec ne," řekla, pokrčila rameny a usmála se na mě. Neměl jsem na to slova.

"Takže... Se nezlobíš?"

"Harry, už jsem ti řekla, že to chápu. Pořád jsi do ní zamilovaný." Zavřela svůj kufr, vzala ho a šla směrem ke dveřím.

"Mimochodem, tobě nevadí, že má dceru?" Ušklíbla se a zmizela ze dveří.

"Je to moje dcera, Char," zašeptal jsem. Právě jsem se rozešel s Charlie? No, šlo to líp, než jsem předpokládal.

Takže bod číslo jedna byl úspěšně splněný. Nečekal jsem na to, vběhl do obýváku, kde byli ostatní kluci.

"Našel jsem Jackie a ty Horane mi už v ničem bránit nebudeš!" křikl jsem, sedl si na zem a usmál se jako sluníčko na hnoji.

"Počkej, kde jsi sakra potkal Jackie?" zeptal se Niall.

"V parku. Byla tam i s Charlotte. Taky vím kde bydlí a hádej co? Já ji i políbil," řekl jsme rázně a čekal na jeho reakci.

"To není dobrý. Sakra Harry víš co to teď bude? 22-letý Harry Styles se vrátil ke své staré přítekyni, Jackquelinne Cartier a její dceři. Spadl jsi na hlavu?!" křikl po mně Niall.

"Je to moje dcera, Nialle!" Oops.

"Cože?"

"Harolde Stylesi ty nás jako chceš říct, že už 4 roky máš dceru a ty, ani my jsme o tom nevěděly?!" zvýšil las Liam.

"Tolik povyku nebylo ani u toho zasnoubení Zayna a Perrie, tak klídek. Tohle je moje věc," řekla jsem mu.

"Možná je to tvoje dcera, možná jsi její otec, ale nikdy nebudeš její táta, Harry!" křikl po mě Liam.

"Chceš se hádat kvůli takové kravině?!"

"Ty to nechápeš! Ta malá musela vyrůstat 4 roky bez otce a potom se ukážeš ty a chceš to vrátit zpátky!"

"Protože já Jackie pořád miluju, ty tupče! A Charlotte taky!" Stoupnul jsem si a odešel jsem do svého pokoje. Pořádně jsem bouchnul za sebou dveřmi, aby to všichni slyšeli. Skopl jsem boty z nohou, skočil jsem na postel a zabořil obličej do polštáře. Co když má Liam vlastně pravdu. 4 roky jsem tady nebyl a nemůžu Charlotte jen tak dělat tátu. Nikdy mi neřekne: "Tati."

Musím to všechno napravit.

Truly, Madly, DeeplyKde žijí příběhy. Začni objevovat