Truly, Madly, Deeply - 24

334 26 6
                                    

Po delší době jsem se vrhla na další díl. Jsem teď nemocná a při čtení oblíbeného časopisu mě něco málo napadlo, Spíš počítám s tím, že tahle část nebude nějak extra delší. Hope you'll like it.

JACKIE'S POV

Seděla jsem na barové židličte u pultu v kuchyni, listovala nejnovějším čílem časopisu ELLE, snídala a pila mou čerstvou kávu jako každé jiné ráno. Malá Charlotte pobíhala po bytě jako střelené a hrála si na vílu. Nemám jí to za zlé. Čekám, až příjde její chůva, abych potom mohla jít do práce. Nikdy jsem se nevzdala práce fotografky. Spíš jsem se ještě zaměřila na navrhování šatů a toho všeho. Šlo mi to. Měla jsem se dobře. Nebo spíš, mám se pořád dobře. Mám skvělou práci a denně mě obklopuje smích mé dcery.

Ozval se zvuk klepání na dveře a malá Charlotte zpozorněla.

"Kath!" vykřikla a rozeběhlase ke dveřím otevřít je své chůvě, kterou si jak ona, tak i já oblíbila.

"Ahoj, Charlotte," pozdravila nejdřív jí. "Dobrý den." A až potom mě. Usmála jsem se na ni.

"Kath, už kolikrát jsem ti říkala, že mi máš říkat normálně Jackie. No, přijedu až kolem čtvrté hodiny, abych mohla ještě vzít Charlotte někam. Tak se tady mějte," rozroučila jsem se s nimi, popadla svůj kabát, kabelku a klíče od auta. Sjela jsem výtahem do garáží a šla ke svému Audi R8. Tohel auto se mi vždcky líbilo, i když jsem předtím chtěla jiné. Nestěžuji si.

Jela jsem centrem města do mého nejoblíbenějšího místa. Cetra veškeré nové módy. Nejlepšího módního časopisu. Do redakce ELLE, kde jsem byla hlavní fotografkou. Nefotím jenom pro ELLE, ale třeba i pro TeenVogue, Vogue, OK!, pro různé reklamní kampaně a další věci. Do toho se ze mě stala ještě úspěšná blogerka, která vede svůj blog o módě, přináším čtenářům pikantnosti a všechno kolem.

"Dobré ráno, Jackie," pozdravil mě Marco. Marco je skvěý chlap. Máme k sobě hodně blízko. Hodně pracovníků ELLE si myslelo, že jsme spolu začali randit. Jenomže Marco se potom prozradil, že je gay a má přítele. Já jsem to tušila.

Šla jsem sřímo do fotografického ateliéru, kde jsem se chtěla připravit na focení. Mé fotoaparáty se od mého působení v Londýně šíleně rozšířily.

"Jackie, na poslední chvíli se změnil program dnešního focení. Tu kolekci pro Chanel odložili na zítřek, protože nepřišlo oblečení, které mělo přijít a místo toho chce ELLE udělat rozhovor s nějakou skupinou a tak potřebují, aby jsi udělala pár snímků a potom s Jess udělat ty snímky Cary na titulku ELLE a zbytek ti řeknu potom. Dneska toho není moc, ale i tak to potřebujeme rychle udělat. Víš jak to tady chodí, ne snad?" vyhrkla na mě a já to skoro ani nepochopila, co po mě chce.

Kluci od ELLE mi pomohli nachystat nějakou pohovku a pozadí pro focení, abych mohla udělat tak ze pět snímků a potom jít za Carou. Měla jsem všechno nachystané. Světla, foťák, pozadí, počítač. Prostě všechno a oni nikde.

"Kde jsou? Myslí si, že já tady budu čekat, když mám tolik práce? Slíbila jsem Kath, že do čtyř budu doma a jestli mám ještě toho tolik fotit a čekat, tak mě asi jebne," mluvila jsem na Debb, která byla maskérka a pomáhala mi u focení, když potřebuju.

"Hele, Lisa říkala, že je sem za chvilku pošle. Já nemůžu za to, že jejich osobní maskérka nemohla přijít a že Lisa je na pět chlapů sama," řekl Debb a já jsem ztuhla.

"Říkáš pět?" Okamžitě se mi vybavilo první setkání s One Direction. Taky jsem je tehdy fotila. Že by...

"Jo, One Direction. Vždyť víš." Drbla mi do ramene.

"Jo vím. Až moc dobře," řekla jsem, kousla se do rtu a čekala na pohromu.

"Jackie?" ozvalo se ode dveří, zhluboka jsem se nadechla a otočila se. Mírně jsem se usmála a zamávala na pětici kluků.

Truly, Madly, DeeplyKde žijí příběhy. Začni objevovat