Byly To dva dny do Vánoc a my pomáhaly Anne dokončit všechno potřebné. Harry využíval toho, že nad dveřmi do obýváku si připevnil jmelí a kdykoliv, když jsem tama procházela, stál tam jak sluníčko a vždy mi dal pusu. Nejlepší snejně bylo zdobení stromečku, který byl hodně vysoký, takže byl oříšek dostat baňky až nahoru. Harry to vyřešil tak, že si mě posadil za krk a Gemma mi podávala ozdoby a já je věšela na větvičky stromku. Litovala jsem Harryho, že mě vůbec unese. Pověsily jsme světýlka a zapli je. Okamžitě se ty malé žárovičky rozsvítili do všech barev. Konečně mě sundal dolů na svoje nohy.
Bylo ráno po štědrém znu a Harry mě vytáhl brzo ráno z postele. Nekecám. Doslova mě za nohy tahal ven. Prý aby mi nic neuniklo. Nakonec jsem stejně v mém pyžamu alá Harryho tričko a kalhoty na spaní, sešla s Harrym ruku v ruce dolů. Akorát jsme procházely dveřmi od obýváku, když se Harry zastavil. Podívala jsem se mu do očí. No, do očí. Musela jsem zaklonit hlavu a on se musel dívat na mě dolů, aby mi viděl do očí a já jemu.
"Mistletoe," řekl a ukázal si nad hlavu. Stoupla jsem si na špičky a políbila ho. Jednou rukou jsem mu vjela do vlasů a tou druhou jsem se dotýkala jeho hrudi. Když se on odtáhl, posadil mě na gauč. V obýváku bylo teplo a byla tu příjemná vánoční atmosféra. U okna svítil svícen se zapálenými svíčkami, stromeček zářil světýlky a nejlepší nakonec byl Harry v Santovské čepici. Došel ke mně s poměrně větší krabicí a položil mi ji na klín.
"Merry Christmas, Jackie," řekl a usmál se na mě.
"Harry já nic k Vánocům nechtěla," odporovala jsem mu. Harry se na mě podíval tím jeho zabijáckým pohledem. Raděj jsem zmlkla a pomalu začala rozbalovat dárek. Nechtěla jsem vědět, co mi Harry koupil natož tak to, kolik za to utratil peněz, i když mu to bylo celkem jedno. Když mě v ruce zbyla krabice, nevěřila jsem vlastním očím
"Ty jsi mi koupil foťák na svitkový film 6x6.? Pentagon?" ptala jsem se ho.
"Uh co? Pro mě to je foťák, který fotí," řekl a podrbal se v kudrlinách. Položila jsem dárek vedle sebe a gauč a skočila Harrymu do náruče.
"Děkuju," šeptla jsem a dala mu pusu na nos. Okamžitě jsem si vzpomněla na dárek, který jsem chtěla dát já Harrymu. Vyběhla jsem nahoru k Harrymu do pokoje a z mého kufru jsem vytáhla elegantně zavázanou tašku. Seběhla jsem dolů, kde na mě čekal. Sedla jsem si vedle něho a dala mu do ruk tašku.
"Merry Christmas," řekla jsem vesele. Harry se na mě podíval s otázkou a potom se do tašky podíval. Vytáhl z ní krabičku s logem Cartier.
"Si ze mě děláš srandu ne? Cartier? Jackie ty jsi se zbláznila!" Bouchla jsem ho do břicha a přinutila ho se do krabičky podívat. Když ji konečně otevřel, našel v ní dva přívěšky. Jeden s iniciály J. C. a druhý H. S . a na každém byl malý bílý kamínek. No, rozhodně nechci vědět, jaký kamen to je, protože stejně vím, že i tak ten přívěšek by stál hrůzu penět, protože je od Cartier. Harry vzal ten s jeho iniciály a připnul mi ho na krk, já jsem mu pak připnula ten s mojimi iniciály.
"Děkuju," řekl a políbil mě. "počkej tu," odtáhl se ode mě a odešel někam pryč. Seděla jsem na gauči a čekala na to, co Harry udělá. Když už konečně došel, v rukách držel malý uzlíček. Z jeho ruk vykouklo malé chlupaté koťátko.
"Je tvoje," řekl a položil mi ho do klína. Začala jsem ho ihned škrabkat za ušima a pusinkovat. Koťátko se schoulilo do klubíčka vedle mě a já se mohla věnovat Harryho rtům. Nejdřív jen tak jemně, potom Harry všechno převzal. Položil mě na zem. Jeho rty bojovaly o nadvládu. A taky ji dostal. Neležel na mě celou jeho váhou. Podepíral se rukama a ty moje zkoumaly jeho hruď pod tričkem. Ty svaly. Jen co jsem se nadechla, Harryho jazyk se mi prorval do úst. Sváděly bitvu. Překvapivě vyhrával Harry, protože já jsem se nemohla soustředit na jeho rty a přítomnost zároveň. Dalo by se říct, že mě… rozpaloval. Každým kouskem jsem mu vytahovala tričko výš a výš…
"Dobré ráno vy dva," ozvalo se a já sebou trhla tak, že jsem bouchla Harryho do hlavy.
"Ježiši promiň," omlouvala jsem se mu. Harry se otočil a ve dveřích stála Gemma v županu.
"Ty taky musíš všechno pokazit!" řekl a vyplázl na ni jazyk.
"Promiň, že jsem tady na Vánoce," štěkla se smíchem po něm. Harry na ni jenom vyplázl jazyk.
"Vy taky nenecháte člověka vyspat se do růžova," ozval se další hlas a zpoza Gemmy vykoukla Anne. Já s Harrym jsme se jenom na sebe podívaly.
"Merry Christmas!" řekly jsme se smíchem…