Truly, Madly, Deeply - IN CZECH 12

209 8 0
                                    

Ten den to bylo úžasné. Harry si pořád zpíval a já jsem ho poslouchala. Gemma ho pořád komandovala, ale jinak to bylo celkem v klidu.

Vždy jsem sledovala kluky s odstupem. Nebyla jsem taková, která se hrne hned do všeho. Nebyla jsem taková, která se hrne do vážného vztahu. Ale když jsem byla s Harrym, zapomněla jsem na všechno. Na to, co se stalo v Paříži. Na mou minulost. Bylo to jako znovuzrození. Netušila jsem nikdy, že Harryho poznám takového, jaký je v soukromý nebo s rodinou. Vždy jsem si myslela, že slavné hvěždy jsou namyšlené, jde jim jenom o slávu a peníze. Jenomže Harry byl jiný, byl takový obyčejný. Ano, rozhazoval peníze za všechno, co mu přišlo pod ruku, ale i on uměl být skromný.

"Taky bych chtěla kočičku!" vykřikla Dan.

"Tak řekni svojí mamince," usmála jsem se na ní. Dan se podívala na svou panenku a potom na Jacka.

"Ta nám to nedovolí," řekl Jack za ní. V tom momentě za námi došla chlupatá koule perské kočky. Byla to další kočka, která mi vlezla do života. No, mám ji teprve krátce a dělá mi dokonalou společnost. Nikdy jsem si nestěžovala.

"Zkuste ji přemluvit," nabádala jsem děti.

"No ták, babi! Pokračuj dál!" pobídla mě Dani a já pokračovala v příběhu, který následoval…

Po několika dní strávených v Holmes Chapel, jsme se s Harrym opět vydaly do rušného Londýna. S každou hodinou se blížil Silvestr. Pořád jsem slyšela kecy o tom, jak se mi to bude líbit a taky, že tam budou kluci a Chris. Moc se mi nelíbila myšlenka na to, že tam budu ve společnosti lidí a ruzného alkoholu a pyrotechniky. Pořád jsem si oddržovala určitý odstup.

Nikdy jsem nerozebírala svůj život jen tak na potkání a jen tak s nikým, komu jsem nedůvěřovala. Vždy jsem byla ta 'dokonalá' jak moji rodiče často říkali. Ale za poslední roky jsem se změnila v tom, co se emocí týče. Naučila jsem se vlastně to, že lidé nezajímají emoce a všetšinou se ani nestarají o to, jak se člověk cítí. Proto jsem si držela určitý odstup. Raděj jsem tiše trpěla a potom si svůj vztek a smutek vybila do polštáře a na druhý den jsem dělala, že se nic neděje. Vlastně mi to vycházelo dokonale, než se objevil Harry a ti jeho kamarádi. Dřív bych řekla, že vlastně kamarády k životu nepotřebuji, ale dalo by se říct, že teď už jsem si jistá, že byz hrstky přátel, které mám, nepřežiju svůj dosavadní život.

Mé myšlenky, kterých bylo oipravdu hodně, přrušil náš příjezd před jejich hlavní sídlo. Docela mě překvapilo, že uvnitř domu je klid. Né, bylo to opravdu divné. Harry mi podržel dveře a já jsem vešla dovnitř. Všichni byli poskládaní v obýváku a dívali se na… Toy Story.

"To fakt?" zeptala jsem se s ůdivem.

"Liam nás přemluvil," řekl Niall, který byl zabraný do popcronu. Bylo mi jasné, že on ten film moc nesleduje. Tedy, spíš vůbec.

"Tak kde to vázne, lidi?!" zakřičel na ně Harry. V posledních hodinách, se obývák změnil na improvizovaný bar. Já a Chris jsme byly v Louiho pokoji a dělaly ze sebe kočky. Ona si oblékla minyšaty bez ramínek v tyrkysové barvě a já skoro ty samé akorát že od Dior. Ty mé byly v barvách zapadajícího slunce v jarních dnech. K tomu jsem doplnila černé boty na podpatku s otevřenou špičkou od Prada. Chris si půjčila ode mě jeden pár bot z kolekce Dolce&Gabbana. Taky černé. Chris jsem udělala dokolané lokny, zacož já jsem si svou vlnitou hřívu dokonale vyžehlila.

"Děvčata?" ozvalo se za dveřmi.

"Pojďte sem," pozvala je dál Chris. Do pokoje vešel Louis a Harry. Oba byli oblečeni tak nějak… jako do baru. Ale oba dva byli dokonalí. Dodělala jsem poslední tah červenou rtěnkou a postavila jsem se vedle Chris. Obě jsme si byly skoro podobné. Hlavně v módě. Harry s Louim jenom zapískaly a nabídli nám své rámě.

V pohodě jsme sešly do obýváku, kde hrála hudba, blikala světla. Z kuchyně se stal pult s alkoholem. S Chris jsme šly tančit do rytmu hudby. Celý silvestr byl tak nějak v pohodě. Snad první Silvestr, co jsem si pořádně užila. Niall nás obě zatáhl do kuchyně a dal před nás dvě skleničky něčeho červeného.

"Co to je?" zeptala jsem se ho.

"Hadí polévka, dámy," řekl a sám si vzal jednu skleničku.

"Doufám, že mě to nezabije," řekla Chris.

"A do dna," pobídl nás Niall. Celý obsah skleničky, jsem do sebe nalila. Bylo to nechutné. Můj obličej vypovídal za vše.

Každou uplynulou minutou se blížila půlnoc a každou minutou, byl Harry čím dál tím víc opilý, tedy alespoň tak vypadal. V ruce držel láhev nějaké bílé tekutiny a tancoval s Louim na stole. S Chris jsme si daly ještě pár panáků něčeho normálního a potom šly zase tancovat. Dj Malik pouštěl samé dobré písničky.

Když už byla konečně před námi půlnoc. Liam nám rozdal skleničky a sám v ruce držel velkou láhev šampaňského. Přesně na naše odpočítávání Liam otevřel láhev a každému nalil. Popřály jsme si krásný nový rok a všichni si dali předsevzetí. Taky jsem slyšela nějaké uzavírání sázek pro tento rok. Bylo to divné být v přítomnosti těchto bláznů.

"Zlato pojď ke mně," ozval se Harry a přišel jakštakš ke mně. Bylo mi celkem jedno, co dělá on a co dělám já. Alkohol udělal své. Dalo by se říct, že Harryho nejlepší kamarád je alkohol. Začaly jsme se líbat a Harry mě přirazil ke zdi. Jednou rukou mě držel za pas a to druhou mi jezdil po odkrytém stehně.

'Teď nebo nikdy,' pomyslela jsem si. Harry mě vyzvedl výš a já jsem mu své nohy omotala kolem pasu. Jeho ruka putovala čím dál tím výš až dorazyla k lemu mého spodního prádla. Tahala jsem Harryho za kurdliny a líbala jsem ho tak nejlíp, jak jsem jenom uměla. Harry mě pevně chytl a odnesl k němu do pokoje. Zamkl dveře a položil mě na postel. Začal mě líbat na krku, klíční kosti a potom mu překážely šaty. Oba dva jsme se zbavily našich svršků a potom si dopřály oba toho druhého… 

Truly, Madly, DeeplyKde žijí příběhy. Začni objevovat