Truly, Madly, Deeply - IN CZECH 10

217 8 0
                                    

"Ty musíš být Jackie," oslovila a mě a společně jsem si darovaly jedno objetí.

"Ráda Vás poznávám," řekla jsem a pokusila jsem se o co nejmilejší úsměv. Harry vědě, že se nerada seznamuju s novými lidmy.

"Prosím, nevykej mi. Budu se cítit potom jako stará. Jsem Anne," zasmála se nad vlastní poznámkou a pustila nás dál. Jejich dům byl takový… obyčejný. Nebyl jako ten Harryho v Londýně. Šlo vidět, že tady nezasáhla chlapská ruka a tím se osvědčilo i to, že tady bylo útulno a panovala tady příjemná atmosféra. V tomhle domě byla pánem Harryho maminka. Harry mě odvedl do jeho pokoje v patře.

"Možná tu mám nepořádek," řekl, načež se zasmál a pustil mě dovnitř.

"Ne, Harry. Máš tam uklizeno!" zakřičela na něho jeho maminka. Nevěřícně jsem se na Harryho podívala.

"Tobě uklízí pokoj mamka?" zeptala jsem se ho.

"Nebo jeho sestra a to se potom nestačím divit, co tu najdu. Ahoj, jsem Gemma, Harryho sestra," přišla za námi pěkná brunetka a hned se mi představila. Obejmula jsem ji a představila se. Řekla nám, že nás nechá osamotě, ať se tu zabydlím. Jen co odešla z pokoje a než dovřela dveře, proklouzla za námi černobílá kočka. Skočila Harrymu na postel a čuměla na nás. Na růžovém čumáčku měla černý flíček a to jí dělalo roztomilou.

"To je Dusty?" zeptala jsem se Harryho a on přikývl. Sedla jsem si na postel vedle ní a začala jí něžně škrabkat na hlavičce. Dusty předla a převalovala se z bříška na záda a drápky se mi zachytávala do ruky. Nevadilo mě to.

"Je roztomilá," řekla jsem a vzala jsem si ji do ruk. "Pamatuji si, jak jsem jako malá tahala naši kočku za ocal a ona na mě syčela. Oblékala jsem ji do nejrůznějších oblečků. Myslím, že mě za to nenáviděla," řekla jsem a pokrčila rameny.

"Jo. Možná vypadá roztomile, ale ona je ďábel," řekl a začal jí drbat na bříšku. Dusty pořád vrněla. Byla spokojená. Páníčka měla doma.

"Taky bych chtěla koťátko," řekla jsem smutně a vtiskla Dusty na hlavu pusu a pustila ji na zem. Podívala jsem se po Harryho pokoji a nejvíc mě zaujala polička s knihami.

"Ty umíš číst?" zeptala jsem se ho s vtipem.

"Hele, Cartier. Ty nejsi v tomhle domě nejdokonalejší," řekl a svalil mě pod sebe na postel. Harryho kudrlinky mě lechtaly na obličeji, že mě přinutily si dvakrát kýchnout.

"tvoje vlasy jsou zákeřné," řekla jsem a zatahala mu za ně.

"Ale všichni je milují," řekl. Harry se na mě usmíval tím jeho dokonalým úsměvem a já jsem cítila, jak se mi červeň hrne do tváří. V ten moment mě ale napdlo tolikých otázek. Opravdu tvořím s Harrym pár? Vždyť jsme si nic oficiálně neřekly. Řekli jsme, že oni o nás nebudou vědět. Mám to brát tak, že jsme jako kamarádi s výhodama? Bylo tu tolik otázek, na které jsem si nedokázala odpovědět.

"Harolde co to děláš?!" okřikla jsem ho, když mě vzal do náruče a nesl mě někam pryč. Šel chodbou, potom po schodech dolů. Křičela jsem na něho a bouchala ho rukama, ať mě pustí na zem, ale on se jenom smál a kráčel si dál.

"Harry kam ji neseš?!" okřikla ho jeho maminka v obýváku, když jsme tama procházely. Tedy Harry procházel, mě jenom nesl. Neodpověděl jí a otevřel dveře, které vedly na zahradu. V tom momentě mi došlo, co vlastně chtěl celou tu dobu udělat. Venku byl sníh a on na zahradě měl docela silnou vrstvu čerstvě napadaného prašanu.

"Nemysli na to! Jestli to uděláš, tak tě zabiju!" okřikla jsem ho, ale on spíš dělal, jako by nic neslyšel. Hodil mě na sníh a hačal dělat takové ty kraviny, kdy vám ho strká snad úplně všude. Pod oblečení, do vlasů a dokonce i do pusy.

"Harry bude nemocná!" křičela na něho Anne. Harry mě už konečně nechal a pomohl mi se zvednout ze sněhu. Byla jsem celá zmrznutá. Mohla jsem si říkat rampuch. Jo, rampuch století. Došla jsem na terasu, celá promočená a s vlhkýma vlasama. Harry se tomu celou dobu smál. Anne přes mě přehodila deku a celou mě do ní zabalila. Všechno přestalo být vtipné, když jsem začala kýchat. Odvedla mě dovnitř přímo do koupelny. Nařídila mi, abych se osprchovala horkou vodou a potom zalezla k Harrymu do postele. No, nepředstavovala jsem si, že celé Vánoce proležím s teplotami v posteli. Na rozkaz od Anne jsem se osprchovala a mokré oblečení jsem dala na topení. Z mého kufru jsem vylovila pyžamo a na něj jsem si dala ještě teplý svetr. Jo, jsem úchyl na svetry. Našla jsem si ještě takové ty chlupaté ponožky na nohy a potom jsem zalezla k harrymu do postele. Prohlížela jsem si jeho pokoj. Byl obyčejný a vypovídal o Harryho osobnosti. Potom se otevřely dveře a v nich se objevil Harry s dvěma hrníčky. Vešel do pokoje a nohou šikovně zabouchl.

"A teď se mnou budeš celou dobu ležet v postely," řekl slatně a položil oba hrnky na noční stolek a zalezl za mnou. "Promiň," omluvil se mi a dal mi pusu na nos.

"Příště to budeš ty, kdo bude nemocný," řekla jsem mu a kýchla si.

"No tak to pr. Jsem zpěvák, musím mít hlasivky v pořádku," odporoval. Vzala jsem polštář a bouchla ho s ním do hlavy. Lehla jsem si na bod, zády k němu a hrála uraženou. Harryho ruce se objevila u mě na boku a přitáhl si mě blíž k němu.

"Promiň," zašeptal mi do ucha. Chytla jsem jeho ruku a víc se k němu přitulila. Harry mě obejmul a dal mi pusu do vlasů.

Jak tohle bude pokračovat dál? Zeptala jsem se sama sebe a vážně jsem si nedokázala odpovědět. Měla bych navštívit psychiatra, protože už vážně bych si měla přestat povídat si sama se sebou.

Truly, Madly, DeeplyKde žijí příběhy. Začni objevovat