13.

1.3K 161 2
                                    


Liv držela pravou rukou volant a levou řadicí páku,dívala se na silnici před sebe,ale po očku se dívala na Tesáka,který byl zmotaný v klubíčku pod mýma nohama a spokojeně oddechoval.

Nedívej se na něj tak,neboj on tě nesní.Zakroutila jsem nad jejím chováním hlavou.Ona jen pokrčila ramena a zmáčkla pevněji volant,pak už bylo jen ticho,teda do doby než zapla rádio.

Tak jsme tu.Řekla Liv a vystoupila na kamenitou pláž,já hned za ní.Z vyhřátého auta jsem se dostala na studený vzduch a že teda byla zima!

může zůstat v.....

NE!Řekla Liv rázně a už se převlékala do plavek.

Teď jsem nevěděla co dělat,v autě zůstat nemohl,ale nechat ho jen tak před autem taky nebylo zrovna bezpečný.

Tesáku,zůstaneš u auta?Ten,jakoby mě neslyšel,vesele skočil na zem a už očurával všelijaké keříky.

El,honem,já už chci do tý vody!Rozkřikla se převlečená Liv.

Vždyť jo.Řekla jsem a sundala si triko i s podprsenkou,hned si oblékla vrchní  díl plavek.

Proč si vlastně oblékáme plavky?Už jsem si sundávala i kalhoty,naskočila mi úplně monstrózní husina.

Protože,kdyby kolem někdo šel,bylo by divný se před ním promenádovat nahá.

Tady snad někdo je?

Pojď a nekecej,celou dobu si měla řečí a teď....

WUÁÁÁÁÁ!!!Nenechala jsem jí domluvit a už byla napůl ve vodě,která byla naprosto ledová.

Moje nohy se proměnily v krásně modrou a mohutnou ploutev,cítila jsem se tak svobodně,bylo to tak nádherný!Když jsem se doproměnila,odplavala jsem dál od  břehu a začala se věnovat okolí. Ryby,racci,kraby,paryby a mnoho dalších krásných tvorů se okolo mne motalo a já si to užívala,za nedlouho připlavala i Liv,teď jsem mohla vidět zásadní rozdíl mezi mořskou pannou a sirénou.Sirény mají jiný tvar ploutví,žábry mají na jiném místě,mi je máme na krku,ale ony na hrudi,nehty mají prodloužené a dynamiku těla mají přizpůsobenou na lov,jsou děsiví,ale ne tolik,abych se bála Liv.




Zrozena z HlubinKde žijí příběhy. Začni objevovat