"Když já nevím,není to už moc?"Zeptala jsem se Liv,když jsem se prohlížela v zrcadle.Měla jsem šaty,které víc odhalovali,než zakrývali a podpatky vyšší než Burdž Chalifa.
"Vypadáš skvěle."Prohlásila Liv,která si oblékala mini kraťasy a rudé tílko.
"NE!V tom prostě nepůjdu."Začala jsem si je svlékat."Neblbni!"Zarazila mi ruce.
"V tom nejdu."Začala jsem se znovu svlékat.
"Fajn,kouknu se na to,co tu ještě mám.Máš úžasné nohy musí vyniknout."Jasně a umrznu.
"Vždyť je venku zima!"Prohodila jsem rukama.
"Ale nojo.Víš co?Vem si tyhle legíny a...Jo,tohle bude stačit."Hodila po mě legíny a červený svetr.
"Díky."Oblkékla jsem si to,musím říct,že to vypadalo mnohem přirozeněji,náhrdelník se skvěle schoval a nebyl nějak nápadný,nehodlám lovce dráždit.
"Můžeme jít?"Liv si upravila prsa v podprsence a otočila se na mě.
"Jo."Naposledy jsem se koukla do zrcadla,rtěnku,kterou mi Liv dala,jsem všechnu nenápadně setřela a na očích jsem měla pouze řasenku.
Stáli jsme před domem,ze kterého se ozývalo dunění,připomínající zemětřesení a všude se potulovali mladí lidi s flaškou v ruce.U obrubníku stálo auto Drua,Liv si ho taky všimla a ďábelsky se usmála.
Zkus se neprozradit a vyhýbej se slané vodě.
Jako by tady byla slaná voda.
Divila by ses,co všechno tam bude.
Vešli jsme do toho obrovského domu a hudba,pokud se tomu tak dalo říkat,se doslova zabodla do ušních bubínků,jak tohle může někdo může poslouchat?
"Támhle je!"Přesně jsem věděla koho myslí,Drue byl otočenej zády k nám a bavil se s nějakýma klukama s flaškou piva v ruce.
"Tak se tu bav,já jdu do protiútoku."Prohlásila Liv a zmizela.Teď abych tu byla sama.SUPER!
Lidi do mě opakovaně vráželi,smáli se,pili a kouřili snad všechno,co mohli.Nelíbilo se mi tu.Opřela jsem se o zeď a prohlížela si lidi.Tento živočišný druh je hrozně zvláštní.
"RYBIČKY!"Uviděla jsem aquárium hned vedle televize.Přispěchala jsem k němu a začala si je prohlížet.Bylo vidět,že se o ně nestarají,byli hladový a nemocný.Dala jsem jim tam pár zrníček z krmení,co stálo hned vedle aquárka.Okamžitě se do toho pustili,bylo zábavné je sledovat.
"Máš ráda rybky?"Zvedla jsem hlavu a uviděla kluka,který byl už malinko v náladě.
Ano.Odpověděla jsem suše a nadále si je prohlížela.
"ty patří mě."Škytl.
"V tom případě by ses měl stydět za to,jak moc je zanedbáváš."Odsekla jsem a šla najít Liv.
Netrvalo to dlouho. Otíralo se o ní několik kluků a jí to nevadilo.Nedaleko od nich stál Drue s výrazem sériového vraha,zajímalo by mě,co se mu honí v hlavě."Liv,jdu domu,jseš si jistá,že tě tu můžu nechat?"
"Vážně se už nezdržíš?"Přestala tancovat.
"Jo tohle není pro mě.Půjdu pěšky.Užij si to.""Jasně!"Začala hrát nová písnička a Liv toho využila,jak se patří.Nechala jsem jí být a přešla k Druovi,který se pořád nehnutě opíral a zabodával svůj zrak do Liv.Opřela jsem se vedle něj.
"Dělá to kvůli tobě ty idiote,co se takhle sebrat?"Nečekala jsem na odpověď a přes verandu vyšla ven na čerství vzduch.Na zahradě se nacházela jen hrstka lidí a bylo to tu o něco snesitelnější.
Vydala jsem se po chodníku směrem domu,bylo to ještě daleko.Světlo mi poskytovali pouze pouliční lampy.Cítila jsem,jak mě někdo sleduje,přidala jsem do kroku,skoro jsem běžela.Ten za mnou taky,kroky byli čím dál blíž.
Už jsem běžela úplně naplno,ten za mnou taky.Teď mě tady zabije!Zaběhla jsem do uličky,slepí uličky a nevěděla,co dál.Bylo už pozdě na to se vrátit,jelikož on stál naproti mě a nebezpečně rychle se ke mě přibližoval.
"Nechte mě být."Bála jsem se ho a couvala pořád dál,až jsem narazila na ledovou zeď.
"Neboj se,bude se ti to líbit."Odstrčila jsem ho od sebe.Byl naštvaný,rozzuřil se a vrazil mi facku,přistála jsem na zemi v odpadcích.Klekl si nade mne a povytáhl mi svetr nahoru.
"Já nechci!"Bála jsem se a to ve mě probudilo,to co jsem teď potřebovala.
Začal hořet a křičet,už nebyl nade mnou,ale tak pět metrů ode mě.Rychle jsem vstala a dívala se na jeho tělo,které se zmítalo v bolestech.Stála jsem nehnutě a dívala se na něj.Přestal se hýbat.
JÁ ho zabila.Dala jsem si ruku před pusu a až teď si to začala uvědomovat.Právě jsem zabila člověka!Přešla jsem k němu a začala s ním třást,oheň mi nějak neublížil
"Prober se....Prober se..Tak se prober!"Křičela jsem a brečela.
"To je v pořádku holčičko...Pššš.."Hned jsem se o ruku která mě objala zahákla a začala do ní brečet...
*******************
Nová kapitola,doufám,že líbí...
Chtěla bych,aby jste si přečetli i mé zbylé příběhy,odkaz v komentářích,nebo na mé stránce...
1)Královna
Příběh,který jsem začala psát teprve včera
2)Nightmare
Pokud máte rádi démony a anděli,myslím,že se vám to bude líbit.
3)The Living death
Můj nejoblíbenější příběh,jestli máte rádi zombie,přečtěte si ho...
:333
ČTEŠ
Zrozena z Hlubin
FantasiDen mé smrti byl i den,kdy jsem se opět narodila a stala se tím, čím jsem...