GÖZLER

4.6K 204 29
                                    

 Selam!Bugün sizler ile göz ürünlerini inceleyeceğiz!Nasılsınız bakalım?Okuma tarihinizi de şuraya bir yazın....

 Şimdi sizlere sorum var ben 3 tane rimel arasında kaldım sizce hangisini alayım?

1.Maybelline-Lash Sensetional

2.Max Factor-Voluptuous 

3.Loreal-Superstar

Rimel önerilerim:Benim kirpiklerim uzun ve gür ama ille de o kirpik kaşlarıma kadar değecek taraftarı olduğum için kullanıyorum ve seviyorum...

*Golden rose:Epey uygun fiyatlı genelde günlük göz makyajları için epey ideal bir marka hemde ülkemizin kendi markası diyebilirim:D

-Maxim Eyes:Bu benim ilk rimelim daha 7. sınıftaydım,annemle beraber almıştım.Ondan gizli gizli arada bir okula sürüp giderdim.Taa ki yakalanana kadar hey gidi günler hey!Bir kat sürüldüğünde epey hafif bir duruşu var yok gibi diyebilirim:D

-Cat Walk:Epey değişik bir fırçaya sahip olduğunu düşündüğümden migroslardan indirime girince almıştım.Günlük makyaj için gene yeterli buluyorum.Kirpikleri kıvırıyor yalnızca hafif bir de uzaması var.

-Miracle Lash:Fırça yapısı fena değil.Uygun fiyatlara düşünce alınabilir.Ayrıca uzama etkisi çok güzel

Not:Kızlar ben şu sıralar yeni bir maskara alma niyetindeyim.(Öneriniz varsa yazın) Ben Cat Walk ve Miracle Lash'ı şu sıralar beraber uyguluyorum ve sonuç muhteşem!Kesinlikle indirimlere denk getirip alın pişman olmazsınız.

-Sexy Black:Genelde bloggerlarda gördüm genel olarak başarılı bulunmuş ayrıca ambalaj tasarıı çok hoşuma gitti.

*Essence:Ülkemizde bir ara gratislerde vardı.Sonra ne oldu bilmiyorum ama kalktı bulamadım.Rossmann,Eve shoplarda hala ürünleri mevcut uygun fiyatlı bir arka tavsiye ederim.

-Get Big Lashes Volume boost:Uygun fiyatlı bir ürün,okula giderken hafif siyah krpik isteyenler için bir kat ideal ...

*Carpe diem:Bu markayı hiç sevmemiştim renkli maskarası vardı bende bir tane..

*Maybeline:Bu markada herkesin beğeneceği türden rimeller var fiyatı da oldukça uygun ve ürünler kaliteli.

-The Falsies Volum Express Waterproof:Rimeli mezuniyetimde almıştım.Bir açtım siyahlık iyi de etki 0 delirmiştim. Başka rimelim de yoktu.Sinirden ağlamıştım.Son güne nasıl kaldım diye Allahtan akmamıştı rimel iyi bari waterproof özelliği doğruymuş diye söylene söylene mezuniyete gitmiştim.

   1 ay sonra mıydı neydi ramazan bayramıydı.Elimde başka rimel yoktu.Mecbur yanıma aldım.Sürünce ay ne güzel rimelmiş bu yarab diye anneannemler de dans etmiştim resmen öyle bir mutluluk yoktu.O kadar güzeldi ki çıldırmıştım resmen uzun süre kullandım yeni bitti bu rimel şu an da yeni rimel alacağım.

*Avon:Özellikle de Mark rimelini merak ediyorum.Güzel bir ambalajı var gibi duruyor.Şimdiye kadar çok fazla avondan ürün kullanmadım o yüzden genel bir yorum yapamayacağım.

-Supershock Max:Bu rimeli de canım ikizim gibi gördüğüm bir arkadaşım var saolsun bana yılbaşı hediyesi olarak almıştı.Epey memnun kalmıştım o rimelden.

                                                  FAR:Alerjenik bir gözüm var bunlarda bir reaksiyon göstermedi.

*Victorias secret kit olanlari:Bende party perfect adlı kiti var ürünler gayet başarılı kullan kullan bitmiyor:D

*Flormar:Özellikle de indirimlerde kaçırmamanız gerekiyor bence bendeki temel renkler(siyah,nude,mavi gibi) hep flormardan..

*Essence:Far kutuları çok şeker ya bunların insanın hepsini alası geliyor ya:D

*Wet İn Wild:Tekli simli farları varya çok güzel minnacık kutuları var,comfort zone far paletlerindeki renkler de uyumlu ve güzel.

*Gosh:Smokey eye paletlerinden kahve tonlarına sahip olanı ilgimi çekmeyi başardı.En yakın zamanda indirime girince almayı planlıyorum.

*City Colour: Bu marka sadece gratislerde bulunuyor sanırım.Telefon şeklindeki far paleti oldukça uygun bir fiyatı vardı 10tl civarı falandı fiyatı oldukça kullanışlı tavsiye ederim.

                   EYELİNER VE GÖZ KALEMİ:Burada tavsiye den ziyade kullandığım markalar var.

*Emily (Golden Rose'un yan markası)

*Flormar:Kesinlikle memnun kalmadım göz kaleminden,ama eyeliner pen adlı ürününe bakın.

*Maybeline:Colossal Kajal adlı ürününün normal olanı da extra black adlı ürünüde malesef hemen gözümden aktı.

*Pastel:Dudak kalemlerini kullandım bir süre fena değil uygun bir fiyatı var zaten...                              

*Rapsodi:Siyah göz kalemini kullandım başlarda memnundum akma falan hiç yoktu ama kaşıntı yaptı bende ama idare ediyorum.                                                                                                                                 

*Wet İn Wild:Beyaz göz kalemi arıyorsanız asla akmadı bende siyahını da yakında alırım belki memnun kaldım tek eksi yönü açacak ile açıyorsunuz ve çok uzun bir kalem...  


Genel Not:Okula giderken rimel yasak diyen hocalarınız var da genede vazgeçemeyenler varsa Golden Rose vitaminli bir rimeli vardı ona bakın yada direk Wet İn Wild Megaclear rimele bir bakın derim:D

Son olarak; kızlar ürünleri fiyatını merak ediyorsanız.O ürünün olduğu yere yorum bırakın fiyatını sizlere söylerim,romanıma bakmayı unutmayın.

İLK YAZILMA TARİHİ:06.01.16         KELİME SAYISI:69

DÜZENLENME TARİHİ:22.08.17   KELİME SAYISI:610

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin