2k aşkına süpersiniz!Biraz yorum atsak fena olmaz .....
Youtube hepimizin hayatında yeri var değil mi?
Bu bölüm hem kızları hemde erkekleri kapsıyor aslında ama genellik kızlardan olunacağını biliyorum.
Bugün 4 Konu Üzerinden Size Youtuberlar Göstereceğim
Hangi konular peki bunlar?
*Makyaj
*Eğitim
*Eğlence
*Korku1-)MAKYAJ
A)Niyans İn Motion: Yaklaşık 2 senedir takip ediyorum malum günümüzde ederini hak etmeyen bir çok ürüne karşı iyi yorum yapan çok fazla influcer var. Bu yüzden adil bir şekilde yorum yaptığını keşfettiğim nadir insanlardan birisi kendisini çok seviyorum:)
B)Duygu Özaslan:Sürekli linç yiyor ama bence yaptığı makyajlar güzel oluyor sade takılan kızlar videolarına bir göz atsın derim:)
C)Şeyda Erdoğan:Yaptığı makyajların efsane güzel olması ve bana göre youtube da en güzel makyaj yapan Türk youtuber...
D)Büşra Yılmaz:Ürün inceleme ve tek marka makyaj videolarını severek izliyorum tavsiye ederim.
2-)EĞİTİM
*Tonguç Akademi(ORTAOKUL İÇİN)
En sevdigim eğitim kanalı Mehmet Ve Talha hocalarıma buradan selamlar eğitimden ziyade burada arada sırada vlog videolarıda yayınlıyorlar vede canlı yayınları da oluyor ve bu işi tamamen ücretsiz yapıyorlar.Lise İçin:
Kimya:Kimya Adası
Fizik:Umut Öncül
Biyoloji:Selin Hoca
Matematik:Şenol Hoca
REHBERLİK:GRİ KOÇ
AYRICA SAYISAL DERSLER İÇİN:FARKLI DERS kanalı da güzel:)
Kampüs adlı kanalda da devamlı yeni videolar yayınlanıyor.
3-)EĞLENCE
*Mediakraft ekibi (bon bon tv,yap yap,oha diyorum)
Cem abi ayrıldı mi arkadaşlar bilmiyorum bilen varsa yorumlara yazarsa sevinirim.KOMIK testler falan yapıyorlar.
*Vine videolari yapanlarda bir o kadar beni güldürüyor.Ma isimlerini hatırlamıyorum.
5-)KORKU
*Ruhi Çenet
Korkarak videolarini izliyorum aslında ilgimi az olsa da çekiyorlar gündüz izlerken korkmuyorum ama geceleri yani...
Evet bir bölümün daha sonuna geldik arkadaşıma destek olursanız çok sevinirim bir sonraki bölüm 8. Sınıftakilerin yıllıklar hakkında olacak bu arada bu bölümdeki benim izlerken eğlendiğim Youtuberlar peki ya sizlerin hangisi?Yorumlara yazmanızı bekliyorum......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELER
No FicciónBir genç kız? Hayat 13-17 yaşlarındaki kızlar için zorlamaya başladı bile.. Yok makyaj yok okuldu yok Popüler nasıl olucam diye düşünürüz değil mi hep? Ha bide.. Dersler,hocalar ve teog çilesi bitmez bizim için sabredin kızlar son sene .. ...