SAÇLAR

2.4K 120 50
                                    


Bugün saçlarımız hakkında konuşacağız..
Hemen başlayalım. .......

Biliyorsunuz ki yarıyıl TATILININ sonuna geldik ve bu tam bir FELAKET zaten 15 gün tatilin 10 günü neredeyse ödev yapmakla geçmedi mi arkadaşlar?
Bakanlığa isyan.....😊😊😊
Yine çenem düştü neyse ben konumuza geçiyim...

Bu bölümde ne var ?
*Doğal yöntemlerle sac rengi açma yöntemleri..
*Doğal yöntemlerle saçları kıvırma yöntemleri ...
*Saç uzatma yolları. ..

1-)DOĞAL YÖNTEMLERLE SAÇ RENGİ AÇMA YÖNTEMLERİ

1*Sarı Saçlılar Icin
*Limon suyunu güneşe çıkmadan önce saçına sık ve tara çok güzel olacak kısa süre içinde farkı kesfedersiniz.Yalnız video türkçe değil. ....


*Papatya Suyu:
Papatya Suyu Nasıl Hazırlanır?

Papatya suyunu aktarlardan temin edebileceğiniz gibi bu suyu kendi imkânlarınızla da hazırlayabilirsiniz. Bakalım; papatya suyunu hazırlamak için, neler yapmak gerekiyor?

İlk olarak aktardan veya marketten 2 demlik poşet papatya çayı almalısınız.Aldığınız bu demlik poşetlerini 10-15 dakika demleyerek; papatya suyunu elde edebilirsiniz.

Papatya Suyu Saça Nasıl Uygulanır?

Duşta ıslattığınız saçlarınızı; demletip soğumaya bıraktığınız papatya suyu ile durulayın.Duştan çıktıktan sonra; fazla suyu havluyla alıp, doğal olarak kurumaya bırakın.Eğer saçınızı güneşte kurutursanız, açılmanın daha fazla olduğunun göreceksiniz.Saçınızın tüm bölümlerini değil de bazı kısımlarını açmak istiyorsanız; hazırladığınız papatya suyunu spreyli bir şişeye alıp, açılmasını istediğiniz kısımlara sıkarak da uygulayabilirsiniz.

Papatya Suyu Her Saç Renginde İstenilen Sonucu Verir Mi?

Papatya suyu her saç renginde istenilen sonucu veremeyebilir. Papatya suyu ile açılması gözlemlenen saç tipi; genellikle kumral veya açık kahvedir. Örneğin; koyu kahve bir saça sahip olan kişi, papatya suyu ile bu uygulamayı yaptığında, saçlarının sapsarı olmasını beklememelidir.

UYARILAR

Papatya suyu ile istediği sonucu alamayan tüketiciler, limon suyuna yönelir. Limon suyunun papatya suyuna oranla saç rengini daha hızlı açtığı bir gerçektir. Ancak limon suyu asidik özelliğe sahip olduğu için, saçların yıpranmasına neden olur. Bu yüzden de tavsiye edilmez.Papatya suyu ile saçlarını açmak isteyen kişiler, saç renginin çok fazla açılmasından rahatsız olabilirler. Bu yüzden saçlarının tamamına değil de küçük bir kısmına papatya suyunu uygulayarak ne kadar açıldığını görebilirler. Eğer açılan saç rengini beğenirlerse, tüm saça uygulayabilirler

2-)Kumralsan:(kestaneysen)
1*Renk açmak için burayla yıka ve iki saatliğine dinlenmeye bırak sonra normal bir şekilde yıka ...
2*Uzun süre geçmeyen kızıl-kahve yansımalar istiyorsan
Çay yapraklarını 20 dk boyunca kaynat.Elde ettiğin suyu saçlarını yıkmak için kullan ve etki etmesi için iki saat beklet.
Siyah ve kızıl saçlı arkadaşlar için not:
Saçlar ile ilgili 2. Bölümde onlara da tavsiyelerin olacak

2-)DOĞAL YÖNTEMLERLE SAÇLARI KIVIRMA YÖNTEMLERİ :
Saçları Dalgalandırma:
Aşağıda pipetle saçları kıvırıyorlar çok doğal vede güzel yalnız yaparken çok ugrastiriyor ben denedim 2 veya 3 saat uğrastırıyor.

Bigudilerle Saç Kivirabilirsiniz bide magic le vefat diye birşey çıkmış ben aldı m çok güzel saçları kiviriyor nasıl uygulandığını gösteren (turkce değil ama) video aşağıda....

Islak saçlarınıza sarıp bunları saçınızı kurutup actiginizdada böyle oluyor......

3-)SAÇ UZATMA YOLLARI:
1*Bol bol şu için
2*Saçlarınızı yıkadıktan sonra uçlarını hafif soğuk suyla ıslatıp öyle kurutun
3*Saçlarınızı yıkarken şampuanınızı uygularken diplerine masaj yaparsanız daha hızlı uzar.
Ayrıca saçlar ayda 2-2,5 santim arası uzar...

Evet yeni bir bölümün daha sonuna geldik!
Ve biliyorsunuz ki okul başlıyor bir sonraki bölüm 50okunma
20 vote ve 10 yorum yaparsanız gelecek
Hepinizi çok seviyorum
Tatile hoşçakal okula yeniden selam😵😵
Yeni bölümlerde görüşmek üzere ........

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin