İNDİRİMLERDE NELER ALALIM?

2.2K 127 4
                                    

Selam bölümü komple değiştirdim.Önceden Flormarda İndirim Var diye yazdığım bölümü değiştirip indirimler hakkında yazmak istedim.Beğendiğim markaları yazdım ve bazılarının beğendiğim ürünlerini de ekledim.

Bu bölümde sadece fikirlerimi yazdım.Almak veya akmamak tamamen tercih meselesi,sizlere umarım az da olsa yardımcı olurum:)

Bu arada Watsons ve Flormarı boykot ediyorum.Nedenini sorarsanız:

Watsons:http://www.patronlardunyasi.com/haber/Cirilciplak-soyulan-kiz-ogrenci-Watsons-tan-sikayetci-oldu/186955 bu sayfadan olaya bakabilirsiniz.

Flormar:120 İşçisini sendikalı oldukları için işinden çıkardı haberin linki: https://www.cnnturk.com/ekonomi/flormar-120-isciyi-cikardi-iddia-sendikali-olduklari-icin

Malum doların artışı ürünlere bir güzel yansıyacak.Ayrıca Amerika Menşeili ürünlere ek olarak %60 civarında zam gelecekmiş.Bu gerçekten ciddi bir rakam.Şimdi sizlere mağaza mağaza neler alabileceğinizi yazıyorum.

-GRATİS-

1-WET N WİLD:Çoğu ürünüyle öne çıkan gratisteki en uygun fiyatlı ürün satan marka,indirimlerde daha da uygun fiyata ürünleri iniyor.Önereceğim Ürünleri:

Cohl İcon Göz Kalemi:Göz Altını aydınlatmak için bu upuzun kalemlerden yararlanabilirsiniz nude ve beyaz olanını severek kullanıyorum.Satış fiyatları 8.90 olması lazım indirimlerde bazen indirime giriyor ve 5 tl gibi bir fiyata uzun süre kullanacağınız göz kalemleriniz oluyor.Fazla nemli ortamlarda bulundurmayın.Bu arada hem göz hemde kaşta kullanabiliyorsunuz.

Megalast Rujları:(Bare İt All,İn The Flesh,Spiked With Rum,Sand Storm,Cinnemon Spice ve Cherry Bomb) bu yazdığım ruj serisi MAC rujlarına dupe(muadil) olarak gösteriliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Megalast Rujları:(Bare İt All,İn The Flesh,Spiked With Rum,Sand Storm,Cinnemon Spice ve Cherry Bomb) bu yazdığım ruj serisi MAC rujlarına dupe(muadil) olarak gösteriliyor.Kapakları sıkıntılı ama hepsi mat yapıda.Şu anda satış fiyatı 12.90 gibi bir fiyat ve indirimlerde 5-6 civarı bir fiyata bulabilirsiniz:)

Megaclear Şeffaf Kaş ve Göz Rimeli: Bu şeffaf maskara liseye ilk başladığımda kirpiklerimde kullanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Megaclear Şeffaf Kaş ve Göz Rimeli: Bu şeffaf maskara liseye ilk başladığımda kirpiklerimde kullanmıştım.Öyle diğer maskaralar gibi hacim ve uzunluk vermiyor sadece biraz daha belirginleştiriyor.Sonradan sadece seyrek kaşlarım için kullandım satış fiyatı 19.90 ama indirimlerde 12.90 gibi bir fiyata bulabilirsiniz.Turkuaz bir ambalajı var.

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin